اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   الارشيف (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=8)
-   -   ويبينار تجريبى للتعرف على كيفية الاشتراك و التسجيل فى ويبينار تعليم فوركس مجانا فى رمضان (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=22980)

خدمة العملاء 22-07-2012 12:42 AM

رد: ويبينار تجريبى للتعرف على كيفية الاشتراك و التسجيل فى ويبينار تعليم فوركس مجانا فى رمضان

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ehabco (المشاركة 366631)
دى الرساله اللى ظهرت ؟؟؟

بيقولك انت فاتح الوبينار بالفعل ماينفعش تفتح اتنين في نفس الوقت

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abou osama (المشاركة 366632)
معلش جيت متاخر شوية
كل سنة وانت والجميع بخير

ولا يهمك تشرفنا في اي وقت

ehabco 22-07-2012 12:47 AM

رد: ويبينار تجريبى للتعرف على كيفية الاشتراك و التسجيل فى ويبينار تعليم فوركس مجانا فى رمضان

طيب إزاى عاوز أفهم من إيه المشكله دى ؟ وبعدين علشان أحاول أعالج الموقف قفلت النت وشغلته تانى نفس المشكله ؟

ehabco 22-07-2012 12:49 AM

الوووووووووووووووووووووووو

ehabco 22-07-2012 12:52 AM

هل ممكن الدكتور يفصل د***************ى علشان أعرف أرجع أو لا يمكن ؟ اعتقد هو ده حل لكن ياريت حد يبلغه ... وألف شكر ...

خدمة العملاء 22-07-2012 12:53 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ehabco (المشاركة 366637)
طيب إزاى عاوز أفهم من إيه المشكله دى ؟ وبعدين علشان أحاول أعالج الموقف قفلت النت وشغلته تانى نفس المشكله ؟

حاول تقفل كل حاجه وادخل تاني بس اعتقد العدد اكتمل بس جرب

ehabco 22-07-2012 12:57 AM

إزااااااااااااااااااى نفسى أعرف إزاى كنت موجود وفجأه ؟ وبعدين العدد إكتمل طيب ما أنا كنت موجود ؟ والحل السريع لعلاج الموقف هو خروجى ود***************ى تانى لكن أعتقد من المتحكم الرئيسى فى التسجيل ؟؟

wolf101 22-07-2012 01:00 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ehabco (المشاركة 366644)
إزااااااااااااااااااى نفسى أعرف إزاى كنت موجود وفجأه ؟ وبعدين العدد إكتمل طيب ما أنا كنت موجود ؟

اكيد انته خرجت او النت عندك فصل لمده ثانيه

ehabco 22-07-2012 01:01 AM

ياريت حد يبلغ الدكتور بالمشكله دى فى التسجيل للد*************** ؟

soso saoo 22-07-2012 01:01 AM

تم التسجيل دكتورنا

ehabco 22-07-2012 01:02 AM

محتمل .... لكن فصلت النت ورجعته تانى ..

الساعة الآن 12:13 PM