اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   الارشيف (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=8)
-   -   هذه قصتى مع الفوركس .. من اكبر الخاسرين الى ربح شهرى دائم + الدليل وصور حساباتى (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=28620)

Benisafcom 26-12-2012 03:22 PM

رد: هذه قصتى مع الفوركس .. من اكبر الخاسرين الى ربح شهرى دائم + الدليل وصور حساباتى

كنت اظن انه موضوع منقول زي المواضيع من خلال العنوان
و فعلا لما دخلته كان بصيص امل للفاقدين للياس
ربنا يبارك لك يا اخي و يرزقك
احلى لايك

ah_alex 26-12-2012 04:59 PM

رد: هذه قصتى مع الفوركس .. من اكبر الخاسرين الى ربح شهرى دائم + الدليل وصور حساباتى

فين الاستراتيجية يا بشمهندس .؟

hussien86 26-12-2012 05:52 PM

استاذ ياباشا اتمني لك الاستمرار علي هذا الربح بارك الله لك في مالك وعلمك ..

pepe10 26-12-2012 06:43 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Benisafcom (المشاركة 441018)
كنت اظن انه موضوع منقول زي المواضيع من خلال العنوان
و فعلا لما دخلته كان بصيص امل للفاقدين للياس
ربنا يبارك لك يا اخي و يرزقك
احلى لايك

شكرا اخى الكريم

Brachot 26-12-2012 06:45 PM

ربنا يباركلك ويزيدك اخى
تحياتى

أ.نادر غيث 26-12-2012 07:54 PM

اهلاً اخي الحبيب

اولاً مبروك لك الارباح
لكن اريد اسئل فقط , ما الغرض من عرض الموضوع بما انه لا يتطرق لعرض طريقة للمتاجرة او ما شابه ؟!

- هل تريد ان تقول لنا انك تربح ونصفق لك ولكن الطريقة تحتفظ بها
- ام هل هناك لا سمح الله غرض وهدف تسويقي من الموضوع لا سمح الله .. !

------------------

لذلك يا بارك الله فيك ارجو ان تعرض ما يفيد اخوانك كطريقة التداول او ما شابه حتى لا يكون مصير الموضوع للارشيف لانه سيصبح بدون فائدة ..
شكراً لتفهمك

abdellatif 26-12-2012 08:05 PM

الف مبروووك اخونا الكريم..عند تحقيق النجاح ينتابنا شعور عارم من السعادة وخصوصا بعد المعاناة كثيرا في تحقيقه...موضوعك يبعث امل للدين يقولون انه لاربح للفوركس..ولكن في كل ميدان قواعد..وكل من جد وجد ومن زرع حصد..
الخسارة في سوق الفوركس سببها عدم الالتزام بطريقة العمل..
بالتوفيق ان شاء وادام الله علينا الارباح الى يوم الدين

pepe10 26-12-2012 08:07 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو بشار (المشاركة 441119)
اهلاً اخي الحبيب

اولاً مبروك لك الارباح
لكن اريد اسئل فقط , ما الغرض من عرض الموضوع بما انه لا يتطرق لعرض طريقة للمتاجرة او ما شابه ؟!

- هل تريد ان تقول لنا انك تربح ونصفق لك ولكن الطريقة تحتفظ بها
- ام هل هناك لا سمح الله غرض وهدف تسويقي من الموضوع لا سمح الله .. !

------------------

لذلك يا بارك الله فيك ارجو ان تعرض ما يفيد اخوانك كطريقة التداول او ما شابه حتى لا يكون مصير الموضوع للارشيف لانه سيصبح بدون فائدة ..
شكراً لتفهمك

يا اخ بشار براحة وبدون انفعال
الحكاية وكل ما اقصدها انى اعلم ان فيه ناس كتيرة دلوقتى كانوا مثلى
زهقوا من الفوركس وكفروا به تماما وربما يتركوه
ولذا انا هدفى انى اعطى الثقة للبعض لان فيه ناس فعلا معتقده ان السوق ده وهمى ونصب
وكان فيه حد فى المنتدى من فترة منزل موضوع فعلا بيقول فيه ان الفوركس ده نصب لانه بيخسر كل فلوسه

وانا حبيت ارد على هذا بدليل فعلا ..
وربنا يوفق الجميع فعلا ان شاء الله ..

bendar 26-12-2012 08:08 PM

ارجو من الاداره وضع الموضوع مباشره في الارشيف ما دام لا يخدم هدف المنتدى. و ما دام انه لا يوجد اي بادره لعرض الاستراتيجيه .
اذا كان الموضوع تسويقي ارجو حذفه.. .

و اعتقد انه ما فيش اي معنى لاعادة ثقه اي متاجر. الكل هنا عايز يتعلم . مش عايز يشوف عروض .

pepe10 26-12-2012 10:43 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hussien86 (المشاركة 441089)
استاذ ياباشا اتمني لك الاستمرار علي هذا الربح بارك الله لك في مالك وعلمك ..

شكرا جزيلا لك

الساعة الآن 07:21 AM