اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=5)
-   -   مشكلة مع ميتريدر4 الخاص بي FXDD (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=49473)

أمير محمد 05-07-2015 09:44 PM

مشكلة مع ميتريدر4 الخاص بي FXDD

السلام عليكم اعضاء المنتدا الكرام
اليوم حاول ان افتح المنتديدار الحاص بشركة اف اكس دي دي من احل مراجعة الارباح والتخطيط الاسبوعي ولاكن لم يستجيب ولا يوجد اتصال بالسيرفر فهل يوجد مشكل في السيرفر أرجو الافادة

معاذ عودات 05-07-2015 10:29 PM

رد: مشكلة مع ميتريدر4 الخاص بي FXDD

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أمير محمد (المشاركة 813747)
اليوم حاول ان افتح المنتديدار الحاص بشركة اف اكس دي دي من احل مراجعة الارباح والتخطيط الاسبوعي ولاكن لم يستجيب ولا يوجد اتصال بالسيرفر فهل يوجد مشكل في السيرفر أرجو الافادة

وعليكم السلام

لا يوجد مشاكل اخي الكريم ،،

ولكن لو كنت تقصد توقف الاسعار ، فالسوق مغلق وسيفتح بعد ساعات ان شاءالله

أمير محمد 05-07-2015 10:39 PM

وعليكم السلم اخي معاذ انا اقصد الاتصال السيرفر الخاص الشركة والسجل التداول الخاص بي من جل مراجعة الصفقات السابقه المغلقة من يوم امس وانا احاول الدخول بدون جدوا ولاكن منذو اقل من نصف ساعة عاد كل شي الى حالة الطبيعية وشكرا مجدداً

Eman Elsayed 06-07-2015 02:36 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أمير محمد (المشاركة 813747)

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة معاذ عودات (المشاركة 813768)

وعليكم السلام

لا يوجد مشاكل اخي الكريم ،،

ولكن لو كنت تقصد توقف الاسعار ، فالسوق مغلق وسيفتح بعد ساعات ان شاءالله

دى مشكلة من الشركة نفسها .. البرنامج بيتوقف تمامااا عن العمل .. انا مسطبة 2 برنامج للشركة واحد ديمو والتانى حقيقى .. واحيانا الحقيقى بيتوقف تماما والديمو اللى شغال واحيانا العكس
ومنصة الديمو عندى مش شغالة بقالها حوالى 20 ساعه او اكتر واشتغلت تانى لوحدها قبل افتتاح السوق مع ان الحساب الحقيقى كان شغال .. واتصال الانترنت تمام
المشكلة ان اكتر الاوقات بيكون الحساب الحقيقى هو اللى مش بيشتغل خاصة لو فاتحة عقود بيبقا موقف بايخ بصراحة .. وكنت معتقدة ان انا بس اللى بيحصل معايا كده عشان كده مش اشتكيت من حاجة
بس واضح انها مشكلة عامة .. لو العيب من الشركة نفسها ياريت يكون فى حل

أمير محمد 06-07-2015 11:31 AM

1 مرفق
لقد عادت المشكلة من جديد يمكنكم روية الحالة غير متصل No connection

معاذ عودات 06-07-2015 02:18 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Eman Elsayed (المشاركة 813839)
دى مشكلة من الشركة نفسها .. البرنامج بيتوقف تمامااا عن العمل .. انا مسطبة 2 برنامج للشركة واحد ديمو والتانى حقيقى .. واحيانا الحقيقى بيتوقف تماما والديمو اللى شغال واحيانا العكس
ومنصة الديمو عندى مش شغالة بقالها حوالى 20 ساعه او اكتر واشتغلت تانى لوحدها قبل افتتاح السوق مع ان الحساب الحقيقى كان شغال .. واتصال الانترنت تمام
المشكلة ان اكتر الاوقات بيكون الحساب الحقيقى هو اللى مش بيشتغل خاصة لو فاتحة عقود بيبقا موقف بايخ بصراحة .. وكنت معتقدة ان انا بس اللى بيحصل معايا كده عشان كده مش اشتكيت من حاجة
بس واضح انها مشكلة عامة .. لو العيب من الشركة نفسها ياريت يكون فى حل

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أمير محمد (المشاركة 813901)
لقد عادت المشكلة من جديد يمكنكم روية الحالة غير متصل No connection

اهلا وسهلا فيكم ،،
لا المفروض ما توقف المنصحه ابداً ،
يمكن توقف مره او مرتين ، ولكن لو تكررت المشكله يبقى في خلل
ممكن تصورو الميتاتريدر وهو فاصل وتراسلوا الشركة لحتى يكونوا بالصورة

تحياتي لكم

أمير محمد 06-07-2015 02:28 PM

مشكور أخ معاذ على التفاعل والرد

simomellal 06-07-2015 05:26 PM

غير السرفر أو تاكد من اتصالك بالنت