قديم 15-11-2013, 03:30 PM   المشاركة رقم: 9
الكاتب
ahmednoooh
عضو فعال
الصورة الرمزية ahmednoooh

البيانات

الإتصالات
الحالة:
ahmednoooh غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : seragsamy المنتدى : استراحة اف اكس ارابيا
افتراضي رد: أفضل 10 وظائف في 2013

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الحسين شعيب نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

السلام عليكم
اولا انا مصري
ثانيا انا بعتقد ان المرتبات اللي انت بتقول عليها دي بالجنيه مش بالدولار
وهو فعلا اجور عالية جدا بس الحمد لله سوف يتم تطبيق الحد الاقصي للاجور من اول يناير
يارب المرة دي الحكومة تكمل ويتم تطبيق ال 42 الف جنيه كحد اقصي للاجور
وانا من وجهة نظري المتواضعة ان لو الحكومة دي قدرت تطبقه يبقي دي افضل حكومة جات بعد وقبل الثورة
وتبقي دي بداية طريق النهضة الحقيقية في مصر
وعلي فكرة انا طبيبب امتياز بشري وباخد 245 جنيه مرتب شهري نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
والله انا بشرب سجاير بس قدهم مرتين
شكرا تقبلو تحياتينقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
لا يا اخى انا اقصد ما اقول و بالدولار و ليس الجنية لأن فى ناس مرتباتها تصل الى 2 مليون جنية فى الشهر ( ما يعادل 300000 دولار ) !!!!!

عرض البوم صور ahmednoooh  
قديم 15-11-2013, 03:30 PM
ahmednoooh ahmednoooh غير متواجد حالياً
عضو فعال
افتراضي رد: أفضل 10 وظائف في 2013

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الحسين شعيب نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

السلام عليكم
اولا انا مصري
ثانيا انا بعتقد ان المرتبات اللي انت بتقول عليها دي بالجنيه مش بالدولار
وهو فعلا اجور عالية جدا بس الحمد لله سوف يتم تطبيق الحد الاقصي للاجور من اول يناير
يارب المرة دي الحكومة تكمل ويتم تطبيق ال 42 الف جنيه كحد اقصي للاجور
وانا من وجهة نظري المتواضعة ان لو الحكومة دي قدرت تطبقه يبقي دي افضل حكومة جات بعد وقبل الثورة
وتبقي دي بداية طريق النهضة الحقيقية في مصر
وعلي فكرة انا طبيبب امتياز بشري وباخد 245 جنيه مرتب شهري نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
والله انا بشرب سجاير بس قدهم مرتين
شكرا تقبلو تحياتينقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
لا يا اخى انا اقصد ما اقول و بالدولار و ليس الجنية لأن فى ناس مرتباتها تصل الى 2 مليون جنية فى الشهر ( ما يعادل 300000 دولار ) !!!!!