قديم 30-07-2013, 01:49 AM   المشاركة رقم: 7
الكاتب
faridns
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
faridns غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : faridns المنتدى : منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION
افتراضي رد: هل كريدت كارد كريدي اجريكول يتعامل مع الفوركس مثل الديبت كارد؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abolila نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
انا باستخدم الجيفت كارد
الميزة بتاعتها تحط الفلوس فى الماكنه دلوقتى تروح البيت تبعت الفلوس وينزلو لك فى الحساب بتاع الفوركس على طول
عيبها ان المبلغ اقصى حاجه 5000 جنيه فى اليوم وكمان بياخدو كوميشن حوالى 2% من اى عملية تعملها على النت
اشكرك اخي علي ردك ,, انا بردو عنندي الجفت كارد بتاعت كريدي اجريكول و بستخدمها عادي في التحويل ,, بس زي مانا كنت كاتب في اول مشاركة الشركة اللي بتعامل معاها متقبلش غير كريدت كارد بس مبتقبلش الديبت خالص للاسف ,, عشان كدة كنت بسأل لو حد عندة بطاقة ائتمانية في البنك دة و بيتعامل بيها في الفوركس لان للاسف سألت كتير و محدش عارف و خايف اطلع واحدة ع الفاضي و تطلع بتترفض في الاخر

اتمني يكون حد عندو معلومة

عرض البوم صور faridns  
قديم 30-07-2013, 01:49 AM
faridns faridns غير متواجد حالياً
عضو جديد
افتراضي رد: هل كريدت كارد كريدي اجريكول يتعامل مع الفوركس مثل الديبت كارد؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abolila نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
انا باستخدم الجيفت كارد
الميزة بتاعتها تحط الفلوس فى الماكنه دلوقتى تروح البيت تبعت الفلوس وينزلو لك فى الحساب بتاع الفوركس على طول
عيبها ان المبلغ اقصى حاجه 5000 جنيه فى اليوم وكمان بياخدو كوميشن حوالى 2% من اى عملية تعملها على النت
اشكرك اخي علي ردك ,, انا بردو عنندي الجفت كارد بتاعت كريدي اجريكول و بستخدمها عادي في التحويل ,, بس زي مانا كنت كاتب في اول مشاركة الشركة اللي بتعامل معاها متقبلش غير كريدت كارد بس مبتقبلش الديبت خالص للاسف ,, عشان كدة كنت بسأل لو حد عندة بطاقة ائتمانية في البنك دة و بيتعامل بيها في الفوركس لان للاسف سألت كتير و محدش عارف و خايف اطلع واحدة ع الفاضي و تطلع بتترفض في الاخر

اتمني يكون حد عندو معلومة