اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   الارشيف (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=8)
-   -   █ ▓ ▒ ░ توصيات د/ رأفت بالفيبوناتشى ░ ▒ ▓ █ (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=19542)

bary_3 17-08-2012 10:08 PM

رد: █ ▓ ▒ ░ توصيات د/ رأفت بالفيبوناتشى ░ ▒ ▓ █

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة naitsi (المشاركة 382563)
أهلا خويا باري لاباس عليك توحشتكم والله العظيم مبروك عواشرك اودي غير معا الوقت كنت تخشيت فواحد المنتدى كندير الردود وكل رد كيعطيو 0.20 سنت حتا جمعت شي بركة 50 دولار ولاحوها ليا بونيص فحساب إينسطا انسيتوا خليتوا مقستوش حتا نزيد عليه 50 خرا باش إولي 100 ونا دابا كندوز سطاج فواحد وكالة الاسفار مغيكونش عندي الوقت لفوركس يعني حتا تقرب الدراسة خوك مادار والوا هاد العام سقطوني ولاد لحرام علا بعد 0.05 من النجاح كنت داير سونطر تخصص محاسباتي والحمد لله علا كل حال

الله ايبارك فيك أخويا و الله ايعوضك خير ،ماعرفتي الخير فين كاين ،مزيان دابا كمل السطاج بعدا أو عاد رجع للفوركس او نشاء الله ربي ما يضيعكش خويا

bary_3 17-08-2012 10:09 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة waleed adel (المشاركة 382564)
تمام كده قوى حبيبى ارباح دائمه هى المسابقه لسه ممتده ليوم كام انا فاكر يومين وبس

المسابقة يا وليد سيبقى فيها نصف المتسابقين ،ليكملوا في الأسبوع المقبل ،أعلى رصيد هو الرابح

الشامي 17-08-2012 10:12 PM

يا جماعة ايه موضوع البونص بتاع المنتدى باخده ازاي دا ؟؟؟

naitsi 17-08-2012 10:18 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ذيكو (المشاركة 382583)
يا جماعة ايه موضوع البونص بتاع المنتدى باخده ازاي دا ؟؟؟

اهلا عزيزي ذيكوا كيف حالك وكيف اجريت عملية القلب لم اراك منذ ازمة اليورو لما كنت ستجري العملية اتمنى أن تكون في افضل الاحوال المهم هناك متدى يعطي البونص لايمكن ذكر إسمه لانه مخالف إبحت عنه وستجده بتوفيق

raafat_193 17-08-2012 10:19 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Eng PTC (المشاركة 382447)
الله يبارك فيك .. ودي حاجة اكيدة .. الدكتور استاذنا ويستاهل

انا ما بشتغل بأكثر من عملتين

عملتين بالكثير .. لحد ما يكبر رصيدي وبعديها يفتح الله

ولا تشيل هم اللايكات .. والله من غير ما تقول انا بدوس على الاخضر

انتا استاذنا .. وربنا يكرمني وابقى محترف زيكم واشتركم معكم بامسابقة الجاية :1 (100):

ربنا يذيدك لى ملحوظة عفوآ ولا أمرآ لما رصيدك يذيد برضوا عملة او اتنين ولكن زيد اللوت مثلا رصيدك 100 اول صفقة اتفقنا 0.01 التانية 0.02 التالته 0.04 لو الرصيد 200 0.02 0.04 0.08 عملت 500 دولار ضيف عملة تالته
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة waleed adel (المشاركة 382474)
مساء الفل د رافت عامل ايه ياكبير ارباحك منوره المسابقه يا كبير

حبيى بارى الغالى معلش والله انا مش متابع لظروف معلش وانا شغال فى المسابقه بردو والحمد لله الايكوتى 11.580

وليد حبيبى عامل ايه؟ منور ياباشا انا بدور عليك بس عارف الصيام متعب شوية ولكنه جميل بيقرب الانسان الى الله ربنا يعود ايامكم بخير وكل عيد فطر وانتم بصحة وبخير
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة naitsi (المشاركة 382538)
السلام عليكم هاقد عدت يا أصدقاء كيف حالكم وكيف حال دكتورنا العزيز لقد فرحت كتيرا لما رايت ردوده وعودته لساحة القيادة العامة وكيف حالكم جميعا إشتقت لكم يا أصدقاء

سيادة اللواء وحشنى كتير كتير كيفك وازى صحتك يا احلى قائد حرب عيد فطر سعيد وملئ بالصحة والخير لك ولاسرتك وللمغربة
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bary_3 (المشاركة 382551)

الحمد لله ،إن شاء الله تشد حيلنا في الأسبوع المقبل،اليومين الماضيين عملنا أحلى عمل
أنا 11.626

كل عيد فطر وانت بخير وبصحة وسعادة يابارى انت ولاسرتك الكريمة وكويس انك متابع وربحان مبروك فكرك شغلنا يقلق ولا معقول

الشامي 17-08-2012 10:23 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة naitsi (المشاركة 382589)
اهلا عزيزي ذيكوا كيف حالك وكيف اجريت عملية القلب لم اراك منذ ازمة اليورو لما كنت ستجري العملية اتمنى أن تكون في افضل الاحوال المهم هناك متدى يعطي البونص لايمكن ذكر إسمه لانه مخالف إبحت عنه وستجده بتوفيق

اهلا حبيبي الحمد لله خير كانت بسيطة انا فهمتك خلاص بس انا اخذت بونص 50 دولار واشتغلت عليه مع الدكتور رأفت وربحت وللاسف كل اللي ربحته ضاع مع البونص لما دخلت صفقة من دماغي المجنون بن المجنونة طير الحساب كله كنت طماع الحمد لله

raafat_193 17-08-2012 10:42 PM

الاكسيبرت على حساب انستا

mahmoud0711 17-08-2012 10:49 PM

مسكم الله بالخير جميعا وكل عام وانتم بالف خير

bary_3 17-08-2012 10:57 PM

عطـــلة ســـعـــيدة للجميع :1 (41):

bahrain 18-08-2012 12:52 AM

كـل عــام وأنــتم بألـف خــير