اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   منتدى المؤشرات و الاكسبيرتات (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=6)
-   -   حصريا: اكسبيرت ربيع العرب 1 متابعة بالشرح و التفصيل (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=12505)

hussien86 09-09-2011 11:42 PM

رد: حصريا على اول منتدي عربي اكسبيرت الميجادرويد بتاريخ شراء 5-9-2011 بآخر اصداراته وتحديثاته MegaDroid v 1.37

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة TREND_SEEKER (المشاركة 197402)

طيب ممكن ترفق اللينك بتاع المسابقه
أكون شاكر ليك جدا
ولو نخصص مجموعتنا هنا في خوض المسابقات
هتكون سابقه محصلتش أيه رايكم يا ناس ؟
وممكن نوزع الأرباح علينا بالتساوي
مجرد فكره أو اقتراح ولكم مطلق الحريه

لا اشجع كثيرا اخي لان هناك قسم في المنتدي خاص بالمسابقات لا اعرف يمكن تحتاج رأي المشرفين في هذا الموضوع
لكن عموما الموضوع حماسي وشيق خصوصا ان هناك شركات تقدم مسابقات شهرية وخسارة نضيعها ليش مانشارك ونستفيد ..يارب وفقني و الجميع

TREND_SEEKER 10-09-2011 02:10 AM

رد: حصريا على اول منتدي عربي اكسبيرت الميجادرويد بتاريخ شراء 5-9-2011 بآخر اصداراته وتحديثاته MegaDroid v 1.37

خلاص لو فيها مخالفه لقوانين المنتدى مش عايزينها
وكفايه علينا شغلنا ربنا يبارك فيه
يالا يا جماعه كله يستريح وأجازه فوركسيه سعيده عليكم
ونلتقي يوم الأثنين مع المزيد من النجاح والأرباح بإذن الله

Hema 10-09-2011 02:40 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة TREND_SEEKER (المشاركة 196969)

نتائج اليوم تم الأنتهاء منها
من لحظات
تفضلوا

وهذه نتائج اليوم أيضا للحساب الصغير 150$

وصلى اللهم على محمد
صلى الله عليه وسلم
ولله الحمد
بالتوفيق للجميع

ما شاءلله الموضوع اكثر من رائع بارك الله فيكم متابع معكم ان شاءلله

ممكن اخى الفاضل اطلب منك اعدادات الحساب الصغير وبالتحديد اعدادت حساب بقيمة 100 دولار اذا امكن ذلك

TREND_SEEKER 10-09-2011 09:55 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Hema (المشاركة 197448)
ما شاءلله الموضوع اكثر من رائع بارك الله فيكم متابع معكم ان شاءلله

ممكن اخى الفاضل اطلب منك اعدادات الحساب الصغير وبالتحديد اعدادت حساب بقيمة 100 دولار اذا امكن ذلك

تفضل
أعدادات رصيد 100$
ولو تكرمت لما الأكسبرت يفتح الصفقات صورهالي كلها عشان عايز أشوف بيفتح بلوط حجمه أد أيه
لأني شغال على حساب برصيد 150$ ولكن لم أعمل على 100$
بس عشان أتاكد أن كل حاجه تمام عندك , ضروري من فضلك

Dr_aHmaaaaaD 10-09-2011 11:07 PM

واضح ان الموضوع جااااامد جدا ما شاء الله

بس هو انا اشغله على الفتره من 9 ل 12 بالليل بتوقيت مصر زي ما فهمت منك ,,, يعني فالاسيوي تقريبا ,, ؟

ولو عاوز اشغل على فتره اكبر تكون من امته ؟

وليا سؤال لو انا شغال على رصيد 100 دولار بمخاطره معينه وانت شغال على رصيد 10000 بمخاطره مختلفه ,,, هل نفس الاوردرات اللي هتتفتح عندي هيا اللي هتتفتح عندك ؟؟

TREND_SEEKER 10-09-2011 11:18 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dr_aHmaaaaaD (المشاركة 197691)
واضح ان الموضوع جااااامد جدا ما شاء الله

بس هو انا اشغله على الفتره من 9 ل 12 بالليل بتوقيت مصر زي ما فهمت منك ,,, يعني فالاسيوي تقريبا ,, ؟

ولو عاوز اشغل على فتره اكبر تكون من امته ؟

وليا سؤال لو انا شغال على رصيد 100 دولار بمخاطره معينه وانت شغال على رصيد 10000 بمخاطره مختلفه ,,, هل نفس الاوردرات اللي هتتفتح عندي هيا اللي هتتفتح عندك ؟؟

أهلا بيك يا غالي
وأحنا مصراويه زي بعض
الأكسبرت يعمل من الساعه 21 إلى 23 أو 24 بتوقيت المنصه
وهذا هو الوقت المحدد لجني الأرباح فقط
وهو يعمل في الأسيوي فقط
ولا أنصح بالعمل في اي وقت غير المذكور
وإلا النتائج هتكون خسائر ربنا يبعدها عننا
وبالنسبه للسؤال الأخير نعم تقريبا بنسبة 80%
نفس الصفقات الي بيفتحها في رصيد 150$
بيفتح زيها في رصيد 5900$ لأني شغال على حسابين حقيقي
واحد ب 5900$ والتاني ب 150$
وتقريبا نفس الصفقات ولكن احيانا يفتح في الحساب الكبير ولا يفتح في الصغير
ولا أعلم السبب ولا أشغل نفسي
لأنه المهم بيكسبني في الحسابين
بناءا على الأعدادات التي توصلت ليها
وهذا هو مربط الفرس
تابع معانا ومتسبشي بيلدك لوحده هنا هههههههه

Dr_aHmaaaaaD 10-09-2011 11:34 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة TREND_SEEKER (المشاركة 197693)

أهلا بيك يا غالي
وأحنا مصراويه زي بعض
الأكسبرت يعمل من الساعه 21 إلى 23 أو 24 بتوقيت المنصه
وهذا هو الوقت المحدد لجني الأرباح فقط
وهو يعمل في الأسيوي فقط
ولا أنصح بالعمل في اي وقت غير المذكور
وإلا النتائج هتكون خسائر ربنا يبعدها عننا
وبالنسبه للسؤال الأخير نعم تقريبا بنسبة 80%
نفس الصفقات الي بيفتحها في رصيد 150$
بيفتح زيها في رصيد 5900$ لأني شغال على حسابين حقيقي
واحد ب 5900$ والتاني ب 150$
وتقريبا نفس الصفقات ولكن احيانا يفتح في الحساب الكبير ولا يفتح في الصغير
ولا أعلم السبب ولا أشغل نفسي
لأنه المهم بيكسبني في الحسابين
بناءا على الأعدادات التي توصلت ليها
وهذا هو مربط الفرس
تابع معانا ومتسبشي بيلدك لوحده هنا هههههههه

تمام تمام يعني انا توقيت المنصه fxdd
GMT+3
ومصر
GMT+2
يعني فارقه ساعه :1 (7):

يبقى كده هننفتح الاكسبرت من 8 ل 11 بالليل بتوقيت مصر اللي هو من 9 ل 12 بتوقيت المنصه :1 (87): تمام كده؟

حاجه تانيه لو الاكسبرت فتح اوردرات في الفتره دي وعدت الساعه 12 وساب صفقات مفتوحه ,,, اقفلها انا يدويا الساعه 12 مهما كانت كسبانه او خسرانه ولا اسيبها تجيب الهدف او الاستوب المحددين لها ولا اسيب الاكسبرت مفتوح اصلا لحد ما يقفلها بمعرفته ؟؟:1 (47)::1 (47):

وتحيا مصر يا بلدياتي :1 (87):

TREND_SEEKER 10-09-2011 11:42 PM

GMT+3
ومصر
GMT+2

يبقى كده هننفتح الاكسبرت من 8 ل 11 بالليل بتوقيت مصر اللي هو من 9 ل 12 بتوقيت المنصه :1 (87): تمام كده؟
المفروض أنك بتكتب في خانة GMT الرقم الخاص بشركة FXDD بس ده كل الي انت هتغيره في الأعدادات
وياريت تقولي الرصيد الي هتشتغل عليه كام عشان أشوف هنغير رقم المخاطره ولا لأ , عشان ديه أهم حاجه
ومتغيرش توقيت عمل الأكسبرت الي هو من 21 الى 23 من فضلك وهو هيقوم بالباقي

ملحوظه مهمه جدا للجميع :
الأكسبرت يضع الصفقات في التوقيت من 21 الى 23 ولكن ممكن يغلق الصفقات بعضها او كلها بعد هذا التوقيت
حاجه تانيه لو الاكسبرت فتح اوردرات في الفتره دي وعدت الساعه 12 وساب صفقات مفتوحه ,,, اقفلها انا يدويا الساعه 12 مهما كانت كسبانه او خسرانه ولا اسيبها تجيب الهدف او الاستوب المحددين لها ولا اسيب الاكسبرت مفتوح اصلا لحد ما يقفلها بمعرفته ؟؟:1 (47)::1 (47):
برجاء ضرورة قرائة المشاركه رقم 89 في الصفحه رقم 9

تحيا مصر أم الدنيا

Dr_aHmaaaaaD 10-09-2011 11:58 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة TREND_SEEKER (المشاركة 197695)

GMT+3
ومصر
GMT+2

المفروض أنك بتكتب في خانة GMT الرقم الخاص بشركة FXDD بس ده كل الي انت هتغيره في الأعدادات
وياريت تقولي الرصيد الي هتشتغل عليه كام عشان أشوف هنغير رقم المخاطره ولا لأ , عشان ديه أهم حاجه
ومتغيرش توقيت عمل الأكسبرت الي هو من 21 الى 23 من فضلك وهو هيقوم بالباقي

برجاء ضرورة قرائة المشاركه رقم 89 في الصفحه رقم 9

تحيا مصر أم الدنيا

شكرا يا جميل على ردك

انا قريت الموضوع كلو فالسريع قبل ما اكتب المشاركات وكنت كاتب السؤال ده بعد ما شوفت المشاركه دي

والسؤال معنى اني اسيبها ,,اني اقفل الاكسبرت واسيب الصفقه تروح لهدفها او استوبها لاقدر الله ,,, ولا اسيب الاكسبرت هو اللي يقفلها ( بس الفكره لو سبت الاكسبرت يعني هيفتح صفقات جديده وممكن تعمل خساره لانها مش هتبقى مفتوحه فالوقت اللي اتفقنا عليه ,, دي وجهت نظري المتواضعه :1 (47)::1 (47):)

حاجه تانيه انت حساباتك كلها ف HOTFOREX معندكش ف FXDD ؟؟

حاجه كمان انا عاوز اجرب الاول على حساب ديمو ب 100 مثلا وحضرتك كنت حاطط اعدادات ال 100 ف مشاركه رقم 124 هيا دي بس الاعدادات اللي انزلها ولا انزل اللي فمشاركه 39 واضيف عليها دول ؟

معلش تعبتك باسألتي الكتيره :1 (7)::1 (7):

Dr_aHmaaaaaD 11-09-2011 12:06 AM

وكان عندي سؤال بالنسبه لو شغل الاكسبرت وفتح صفقات وكلو تمام

بس النت فصل مثلا لمده 10 دقايق ورجع :1 (103):

وخلال ال 10 دقايق دي كان المفروض يقفل صفقه كانت مفتوحه او يفتح صفقه جديده:1 (47):

هل بعد رجوع النت بعد ال 10 دقايق دي الاكسبرت هينفذ اللي كان المفروض يعمله فالوقت ده ولا هيسيبني كده ؟؟:1 (12):

الساعة الآن 05:47 AM