اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   الارشيف (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=8)
-   -   █ ▓ ▒ ░ توصيات د/ رأفت بالفيبوناتشى ░ ▒ ▓ █ (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=19542)

raafat_193 18-04-2012 12:40 AM

رد: █ ▓ ▒ ░ توصيات د/ رأفت بالفيبوناتشى ░ ▒ ▓ █

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Doaa Esam (المشاركة 312645)
السلام عليكم

الشكر والتقدير للدكتور رافت على توصياتك ,ومازلنا نتابع التوصيات.

.................وجزاك الله خيرا

شكرا وتشرفت بمرورك الكريم

yasser badr mahmoud 18-04-2012 12:44 AM

متابع معاك يا دكتور و بالتوفيق لينا كلنا انا فاتح صفقات مع حضرتك من البداية و اشكرك علي المجهود العظيم

raafat_193 18-04-2012 12:51 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yasser badr mahmoud (المشاركة 312649)
متابع معاك يا دكتور و بالتوفيق لينا كلنا انا فاتح صفقات مع حضرتك من البداية و اشكرك علي المجهود العظيم

الشكر والفضل لله انا سعيد بوجودك

Aymanalmerai 18-04-2012 12:59 AM

أشكرك على الموقع المفيد يا دكتور
ماشاء الله تبارك الله, و أحسنت بذكر الله و فضل الله و نعمته التي أنعم بها عليك

raafat_193 18-04-2012 01:00 AM

الاخوة اللى بتدخل توصيات معى لاول مرة يجب الحرص فى فتح الصفقات 5% من رصيدك صفقات و 5% لزوم التبريد ان عكس السعر ولا تخاف ولك الحرية بوضع الاستوب لوز ولا يقل عن 50 بيب اما انا لا اضعة رغم معرفتى انه فن ادارة المال ولكنة كان بيخسرنى فكرهتة وكرهت الخسائر . واصبحت اكره الطمع وعدم دخول صفقات تفوق راس المال كما هو واضح على المنصة

top22star 18-04-2012 01:01 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة raafat_193 (المشاركة 312647)
تم بحمدالله وطبعآ عارفين ليه بكتفى بهذه العملات .لترابطهم ببعض عند ظهور الاخبار فا استطيع متابعتهم هما فقط اما اية زوج يطلب منى على مسؤالية طالبة اى هو يتابعة حتى لا اتشتت فى التفكير

دكتور دكتور دكتور هتقل على حضرتك لتانى مره وافكرك بالزوج اللى كنت سالتك عليه وحزرتنى منه بدون اسباب?:1 (96): ينفع فى الروقان كده بقى تقولى ابعد عنه ليه (eurchf(

raafat_193 18-04-2012 01:21 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة top22star (المشاركة 312661)

دكتور دكتور دكتور هتقل على حضرتك لتانى مره وافكرك بالزوج اللى كنت سالتك عليه وحزرتنى منه بدون اسباب?:1 (96): ينفع فى الروقان كده بقى تقولى ابعد عنه ليه (eurchf(

كويس فكرتنى واقبل اسفى .1_ الزوج ده بالذات حركته السعرية غير محددة ولا يحترم التحليل الفنى 2_ ان صدر خبر من الاتحاد الاوروبى يؤثر على اليورو والفرنك وبيكون اقوى اكثر على اليورو فتجد ياصعود قوى قوى او هبوط ياحركة معدومة 3_ هذا الزوج اشبه باولاد عم فا اليورو يعتبر ابن عم الفرنك ومن الافضل تختار ازواج غريبة عن بعض فتختلف حركتهم عندما يعطس وزير مثلا .يؤثر على الفرنك بقوة سعر الفائدة اما بقية اخبارهم لا تفيد بشئ .عندى اسباب كتيرة كفاية كدة الان

bahrain 18-04-2012 01:27 AM

الله يوفقك دكتور ممكن طلب من حضرتك تبص نيوزلندي دولار .. لانه عندي حسابين لايف , واحد 2500 دولار ماشي مع توصيات حضرتك وكل شي تمام الحمد لله
اما الثاني فهو حساب صغير جدا 150 دولار ولا يتحمل الدخول بتوصيات اليورو دولار لانه المشكلة ان الشركة اللي بتعامل معاها اقل صفقة 10,000 دولار
وبما انه ممكن دخول صفقات على النيوزلندي دولار ممكن ارفع الرصيد الى 250 بعدها ادخل على اليورو دولار .. أو تنصحني بزوج ثاني ... تحياتي ياباشا

raafat_193 18-04-2012 01:30 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bahrain (المشاركة 312667)
الله يوفقك دكتور ممكن طلب من حضرتك تبص نيوزلندي دولار .. لانه عندي حسابين لايف , واحد 2500 دولار ماشي مع توصيات حضرتك وكل شي تمام الحمد لله
اما الثاني فهو حساب صغير جدا 150 دولار ولا يتحمل الدخول بتوصيات اليورو دولار لانه المشكلة ان الشركة اللي بتعامل معاها اقل صفقة 10,000 دولار
وبما انه ممكن دخول صفقات على النيوزلندي دولار ممكن ارفع الرصيد الى 250 بعدها ادخل على اليورو دولار .. أو تنصحني بزوج ثاني ... تحياتي ياباشا

حاضر 5 دقائق وانت فينك وحشنى وبصراحة خفت تكون خسرت فى الهبوط اللى كنا فيه فا طمنى

raafat_193 18-04-2012 01:36 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bahrain (المشاركة 312667)

الساعة الآن 12:45 PM