اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=5)
-   -   بونص 15 دولار بدون ايداع ولا توجد شروط على سحب الارباح (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=18563)

م.جوزيف ايهاب 14-02-2012 02:27 PM

رد: بونص 15 دولار بدون ايداع ولا توجد شروط على سحب الارباح

كل ما احاول اعمل تسجيل تظهرلي الرسالة دي :
Activity of the Company’s clients:
Previous affiliate account Pro-Cent was opened 4 second(s) ago by one of the Company’s clients from Indonesia

وكل شوية يغير في اسم البلد

م.جوزيف ايهاب 14-02-2012 02:59 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة joseph.ehab (المشاركة 274604)
كل ما احاول اعمل تسجيل تظهرلي الرسالة دي :
Activity of the Company’s clients:
Previous affiliate account Pro-Cent was opened 4 second(s) ago by one of the Company’s clients from Indonesia

وكل شوية يغير في اسم البلد

اسف دي الرسالة اللي بتيجي : Control re-bonus accruals system denied you in obtaining «Welcome bonus 2.0»

واكلم الدعم اول ما يعرفوا انه علي الحساب البونص ميردوش

balahacho 14-02-2012 05:03 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tarik (المشاركة 274266)
نعم اخواني يشترطون ان نرسل الاوراق الثبوتيه وانا ارسلتها من يوم الجمعه ولم يتفعل الحساب .. هم ذاكرين ان التفعيل من يوم الى يومين .. ننتظر والله كريم .. انا الذي اعجبني بهذه الشركة ان سحب الارباح بدون شروط يعني لو تربح 5 دولار تقدر تسحبها على البنك الالكتروني .. وفتحت الموضوع ليستفاد اخواني في منتدانا الرائع

ممكن اخ طارق رابط ارسال بيانات الهوية من فضلك
شكرا لك وتحياتي

sasuky 14-02-2012 08:42 PM

اولا شكرا لك اخي صاحب الموضوع على حب الخير للناس
وانا اشتركت في العرض واخذت البونص من شهرين تقريبا كل ماعليك فعلة هو التسجيل عن طريق رابط البونص وتفعيل خيار الاستفادة منه
وبعدها ترسل الاوراق الثبوتية صورة اثبات الهوية واثبات السكن يعني اي فاتورة ماء كهرباء تليفون
وبعدها سوف يتم تفعيل حسابك بعد التحقق من الاوراق
للتسجيل في البونص اتبع الرابط ادناه ( ملاحضة البونص خاص لحسابات السنت يعني السنت واجزائه بدلا من الدولار اي ان ال 100 تساوي دولار )
ملاحظة مهمة اخرى . يوجد نوعين من حسابات السنت
1/ نوع fix-cent وهو للسبريد الثابت ويبدا من 2 نقطة
2/ نوع pro-cent وهو للسبريد المتغير . وانا انصح بهذا النوع لان السبريد منخفض فية ويصل احيانا الى 0.4 نقطة لليورو واعلى بقليل للعملات الرئيسية الاخرى والتجربة خير برهان )
رابط التسجيل ولا تنسى وضع علامة صح على مربع البونص في الاسفل يعني علم على جميع المربعات الفارغة للموافقة على البونص
Open a Live Account
ثم اتبع هذد الشرح المصور للحصول على البونص بعد التفعيل
No Deposit Bonus - Welcome Bonus | RoboForex
الجميل في الامر ان البونص خاص لحسابات السنت يعني رصيدك يكون ١٥٠٠ سنت بدلا من ١٥ دولار
وهو فرصة جيدة لتجربة اكسبيرت على الحقيقى او اي استراتيجية تنفع لحساب ١٥٠٠
طبعا هناك شروط للمتاجرة منها
المراكز المفتوحة كحد اقصى 10 اوردرات
اقصى لوت يمكن فتحة 0.10
عند سحب اي مبلغ من الارباح سيتم خصم ١٥ دولار اول مرة فقط . يعني البونص يرجعلهم اذا ربحت وعملت سحب
الحساب ليس اسلامي ولكن لا اعلم ان يمكن تحويله الى اسلامي او لا فانا استعمله لتجربة الاكسبيرتات والاستراتيجيات
تحياتي

karimfotouh 15-02-2012 10:24 PM

هل من جديد
فى حد اتقبل الحساب بتاعه ولا لسه
تحياتى

tarik 16-02-2012 02:39 AM

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته .. طبعا اسف للتاخر بالرد لكن كان عندي مشكله في الانترنت .. بالنسبه للوثائق المطلوبه ترفع من داخل الحساب .. وبالنسبه لتفعيل الحساب انا الى الان لم يتم تفعيل حسابي ولا اعلم لماذا

Ahmed HeLmy 16-02-2012 12:54 PM

ان سجلت وكله تمم بس لبونص لسه مضافش ياترا حد عنده علم ؟؟ انا عملت زي الخطوات الموجودة بس برضه البونص مش بيضاف

tarik 19-02-2012 03:49 AM

السلام عليكم .. اخيرا تفعل حسابي بعد اسبوع من رفع الوثائق .. واستلمت ال 15 دولار

fooozeg 19-02-2012 04:47 PM

هل احد سحب الارباح ؟

karimfotouh 20-02-2012 01:39 AM

الف مبروك طيب بعتولك رساله على الميل ولا ايه

الساعة الآن 06:55 PM