اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   اهم سؤال لكل مضارب محترف كم زارك المارجن من مرة منذ بدايتك بالمتاجرة في الفوركس ؟ (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=2412)

محمد نوارج 04-09-2010 03:31 PM

رد: اهم سؤال لكل مضارب محترف كم زارك المارجن من مرة منذ بدايتك بالمتاجرة في الفوركس ؟

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة salah (المشاركة 50263)
لغاية دلوقتى مزارنيش

لسة مبتدىء فبتعلم بس حاليا على ديمو

اللى بيعلمنى اول حاجة قالهالى

ادارة راس المال

ونعم المعلم ..،

santiagoo 04-09-2010 04:10 PM

رد: اهم سؤال لكل مضارب محترف كم زارك المارجن من مرة منذ بدايتك بالمتاجرة في الفوركس ؟

زارنى المارجن حوالى خمس مرات لحد دلوقتى
و بصراحة انا مشكلتى انى بصر على الى فى دماغى و مش بتراجع عنه
رغم اعترافى انه غلط بس بارده بصر عليه

محمد نوارج 04-09-2010 04:13 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة santiagoo (المشاركة 50277)
زارنى المارجن حوالى خمس مرات لحد دلوقتى
و بصراحة انا مشكلتى انى بصر على الى فى دماغى و مش بتراجع عنه
رغم اعترافى انه غلط بس بارده بصر عليه

يبقى اقف مع نفسك وراجع نفسك مرة تانية يا يس ..،

مصطفي عماشة 04-09-2010 04:27 PM

زارني اكثر من مرة لكن فيها مرة واحدة بسببي والباقي بسبب الاخرون :)
لان كان عندي اكتر من حساب وانا بالجيش وبقيت انزل اعمل صفقة وارجع حد صاحبي يشتغل عليه وهكذا
لكن باذن الله بعد القاعدة ..مش هتحصل تاني باذن الله

delpiero 04-09-2010 09:05 PM

زارنى المارجن مرة واحدة فقط و كان السب خطأ

فى ادخال حجم اللوت ( Volume )

abdalla_star 05-09-2010 12:29 AM

شباب انا بستغرب على اللى المارجن زاره 3 مرات فى حياته وزعلان اوى

انا المارجن بيزورنى كل يومين تلاتة تقريبا وبياخدنى بالحضن كمان اعمل ايه طيب؟ رغم انى مبعزمهوش

Dr-Mona 05-09-2010 01:02 AM

انا زارنى المارجن 4 مرات فى 4 سنين بس بجد اهم حاجه التعلم من الخطأ وعدم التكرار

M10000 05-09-2010 01:15 AM

انا زارنى المارجن 4 مرات فى سنة

اول مرة كان حسابى الحقيقى اللى انا فتحته و اتمرجن ببطا شديد جدا لانى كنت شغال بادارة رأس مال لكن مفيش صفقات ناجحة لانى كنت لسه بتعلم فكان الحساب بيتخنق بس ببطأ

و ال 3 مرات كانو على حسابات بونص و الحساب مش بيخد معايا يومين و يكون اتمرجن لانى مش معترف انى اشتغل بادارة راس مال على حساب أقل من 1000 دولار و الا يبقا تضييع وقت لما اشتغل طول الشهر و فى الاخر يطلعلى 100 دولار
عشان كده كنت بدخل بلوت كبير و يا ادبله ..يا يطير ...فى مرة دبلته و بعدين طارو كلهم:1 (13):

وجهة نظرى لتحقيق الربح و توديع المارجن كول

1- اجادة المضاربة اساسا
2-حساب لا يقل عن 1000$
لو معاك اول حاجتين هتقدر تلتزم فى الثالثة
3- ادارة راس مال

و ربنا يبعد المارجن عن الجميع

santiagoo 05-09-2010 01:31 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد نوارج (المشاركة 50278)

يبقى اقف مع نفسك وراجع نفسك مرة تانية يا يس ..،

انا مشكلتى فى حياتى كدا انى مش بتعلم من الى فات
و دايما بتلدغ من جحر مريتين و مش مرتين قول خمسة سته
رغم انى مؤمن و الله و متدين
على فكرة ديه فى حياتى عامة مش الفوركس بس

santiagoo 05-09-2010 01:40 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة M10000 (المشاركة 50478)
انا زارنى المارجن 4 مرات فى سنة

اول مرة كان حسابى الحقيقى اللى انا فتحته و اتمرجن ببطا شديد جدا لانى كنت شغال بادارة رأس مال لكن مفيش صفقات ناجحة لانى كنت لسه بتعلم فكان الحساب بيتخنق بس ببطأ

و ال 3 مرات كانو على حسابات بونص و الحساب مش بيخد معايا يومين و يكون اتمرجن لانى مش معترف انى اشتغل بادارة راس مال على حساب أقل من 1000 دولار و الا يبقا تضييع وقت لما اشتغل طول الشهر و فى الاخر يطلعلى 100 دولار
عشان كده كنت بدخل بلوت كبير و يا ادبله ..يا يطير ...فى مرة دبلته و بعدين طارو كلهم:1 (13):

وجهة نظرى لتحقيق الربح و توديع المارجن كول

1- اجادة المضاربة اساسا
2-حساب لا يقل عن 1000$
لو معاك اول حاجتين هتقدر تلتزم فى الثالثة
3- ادارة راس مال

و ربنا يبعد المارجن عن الجميع

انت كلامك صح وميه ميه بس انا عندى راى مختلف عنك ان لازم الحساب مش يقل عن 10000 دولار او 5000 على الاقل

الساعة الآن 09:16 PM