اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   الارشيف (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=8)
-   -   بيت الأعضاء الجدد ومبتديء الفوركس, لو عندك أي سؤال؟ وللنقاشات والمساعدات ولأي استفسارات (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=24833)

canister 12-09-2012 09:22 AM

رد: بيت الأعضاء الجدد ومبتديء الفوركس, لو عندك أي سؤال؟ وللنقاشات والمساعدات ولأي استفسارات

دلوقتي كل الناس بتقول ان طريقة السحب لازم تكون نفسها طريقة الايداع

بس في ناس بتودع فلوسها عن طريق عمل فيزا نت مثلا, وتيجي تسحب عن طريق عمل حساب بنكي عادي بالدولار, ويتم تحويل الفلوس عليه

طيب ازاي وكدة طريقة الايداع مش نفسها طريقة السحب؟؟

canister 13-09-2012 10:44 AM

رد: بيت الأعضاء الجدد ومبتديء الفوركس, لو عندك أي سؤال؟ وللنقاشات والمساعدات ولأي استفسارات

في سؤال كمان, الناس بتطلق عالازواج اسماء كدة مش عارف كل زوج اسمه ايه

زي المجنون والجريح, والراجل المحترم

ايه هي الاسماء ده؟ يعني كل زوج اسمه ايه لاني مش عارفهم

م.جوزيف ايهاب 13-09-2012 10:47 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة canister (المشاركة 395342)
في سؤال كمان, الناس بتطلق عالازواج اسماء كدة مش عارف كل زوج اسمه ايه

زي المجنون والجريح, والراجل المحترم

ايه هي الاسماء ده؟ يعني كل زوج اسمه ايه لاني مش عارفهم

خد اتسلي في الموضوعين دول :)

معلومة في السريع: لماذا سمي الكيبل بالكيبل

اسباب تسمية الازواج باسماءها الغريبة

canister 13-09-2012 10:52 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة joseph ehab (المشاركة 395343)

تسلم يا جوزيف باشا, وجاري قراءة المواضيع

canister 13-09-2012 11:04 AM

قرأت الموضوعين, واديتهم لايك كمان, بس مش لاقي الجريح

مين بقي الجريح ده :D

م.جوزيف ايهاب 13-09-2012 11:10 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة canister (المشاركة 395350)
قرأت الموضوعين, واديتهم لايك كمان, بس مش لاقي الجريح

مين بقي الجريح ده :D

الجريح دي بتتقال علي اليورو
بس انا معرفش جابوها منين. احتمال تكون اختراع مصريين. او عشان اليورو كان بيجرح فينا اليومين اللي فاتوا :D

canister 13-09-2012 11:20 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة joseph ehab (المشاركة 395353)

الجريح دي بتتقال علي اليورو
بس انا معرفش جابوها منين. احتمال تكون اختراع مصريين. او عشان اليورو كان بيجرح فينا اليومين اللي فاتوا :D

تقصد اليورو دولار؟

بس معتقدش ان امريكا هتسكت عالوضع ده, اعتقد هيبقي في اجراءات هتاخدها عشان تقابل ارتفاع اليورو ده, في ناس خسرت كتير اوي في ارتفاع اليورو ده, ولسة الصفقات مفتوحة عشان تعويض الخساير

basma92 13-09-2012 10:57 PM

السلام عليكم
ان شاء الله يبقى توبيك مفيد لان زي ما حضرتك قولت المبتدئ في الاول بيحتاج مساعدة من المبتدئين اللي زيه او الاكثر خبرة
بس انا لسه بابتدي من الاول خالص , سطبت الميتاتريدر بس محتاجة حد يقولي ازاي اعرف كل حاجة فيه وازاي اشتغل عليه فلو ممكن حد يساعدني

م.جوزيف ايهاب 13-09-2012 11:00 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة basma92 (المشاركة 395772)
السلام عليكم
ان شاء الله يبقى توبيك مفيد لان زي ما حضرتك قولت المبتدئ في الاول بيحتاج مساعدة من المبتدئين اللي زيه او الاكثر خبرة
بس انا لسه بابتدي من الاول خالص , سطبت الميتاتريدر بس محتاجة حد يقولي ازاي اعرف كل حاجة فيه وازاي اشتغل عليه فلو ممكن حد يساعدني

تفضلي يا اختي
فيديو دروس تعليم الفوركس من البداية الى الاحتراف (2) أليات التداول و شرح كامل للميتاتريدر + الامتحان

canister 13-09-2012 11:15 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة basma92 (المشاركة 395772)
السلام عليكم

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة joseph ehab (المشاركة 395773)

في الدرس اللي بعته جوزيف ان شاء الله تلاقي الاجابة وفي نفس الوقت لو محتاجة اي سؤال ممكن تسأليه وان شاء الله نجاوبك

الساعة الآن 05:42 AM