اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   قسم تعليم الفوركس بالفيديو (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=4)
-   -   الويبينار الاول في تعليم الاشموكو كنكو هايو من اف اكس ارابيا: سجل الان للحضور. (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=33187)

kingofnights 18-07-2013 12:48 AM

رد: الويبينار الاول في تعليم الاشموكو كنكو هايو من اف اكس ارابيا: سجل الان للحضور.

أنا نمت يا أ خالد
بصارع من اجل ان اسمع صوتك

Helmi Tatanaki 18-07-2013 12:57 AM

رد: الويبينار الاول في تعليم الاشموكو كنكو هايو من اف اكس ارابيا: سجل الان للحضور.

بالنسبة ليا أنا خرجت من الويبينار و في إنتظار التسجيل لعل يكون أوضح...

hector23 18-07-2013 01:07 AM

يا جماعه يا ريت اللى قدر يدخل الويبنار ينزل البرنامج اللى الموقع بيطلب تثبيته على الجهاز جايز المشكله تتحل

مدير الموقع 18-07-2013 01:07 AM

اود ان اسال هل الاخوة المغاربة لديهم نفس المشكلة فى الصوت او الصورة ام ان المشكلة فقط لمن هم خارج المغرب..
ارى حوالى 20 اخ من المغرب فى القاعة و نود ان نسمع منهم..

تحياتى

forex 2012 18-07-2013 01:13 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hector23 (المشاركة 534586)
يا جماعه يا ريت اللى قدر يدخل الويبنار ينزل البرنامج اللى الموقع بيطلب تثبيته على الجهاز جايز المشكله تتحل

لو انت من مصر او من اى بلد خارج المغرب يبقى ريح نفسك لانه حتى لو دخلت حتلاقى الصورة متوقفة و الصوت بيقطع ومش حتفهم حاجة

انا عن نفسى خرجت لان الدنيا مش مظبوطة

اعتذر عن خروجى يا اخ خالد ولكن ما باليد حيلة

naitsi 18-07-2013 01:39 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د.أسامة عادل (المشاركة 534587)
اود ان اسال هل الاخوة المغاربة لديهم نفس المشكلة فى الصوت او الصورة ام ان المشكلة فقط لمن هم خارج المغرب..
ارى حوالى 20 اخ من المغرب فى القاعة و نود ان نسمع منهم..

تحياتى

أخ اسامة بالنسبة لنا المشكلة فقط في الصورة بطيئة اما الصوت فانا اسمع مايقول
علما اني من الدار البيضاء يعني راح يكون قريب لي لاكن الصورة بها مشكلة

simo198900 18-07-2013 01:47 AM

أنا من إسبانيا الصوت يصلني بجودة ممتازا ولكن الصورة تصلني جيد متاخرة

almaster 18-07-2013 01:58 AM

انا من المغرب لدي انترنت ADSL ارضي سرعة 5 جيغا وصورة تتأخر عن صوت الصوت اسمعه بشكل ممتاز

متداول خسران 18-07-2013 03:01 AM

اقدم الشكر للاخ / خالد

والله يكتب له الاجر والثواب

لكن حقيقه انا خرجت بعد ساعه ونصف لاني مافهمت شي بسبب الصوت غير مطابق للصوره والشرح

م.جمانه 18-07-2013 03:03 AM

يعطيك العافيه اخ خالد ، وبانتظار الفديو المسجل ،،،

mahmoud hefny 18-07-2013 03:07 AM

جزاك الله خيراً وأنشاء الله فى انتظر الوبينار القادم

kingofnights 18-07-2013 03:14 AM

اخ خالد
يرجى تنزيل الفيديو فى اقرب وقت ممكن
وشكرا جزيلا

خالوود 18-07-2013 04:06 AM

السلام عليكم ورحمة الله، ارجو المعذرة من الاخوة الكرام فقد اتخدت جميع الاحتياطات، لكن النت عملها واربك كل شيء.
انا اتصلت بالعديد من الاخوة في المغرب واكدوا لي ان النت كان قبيح جدا اليوم وفيهم من لم يتمكن من العمل على النت.
عموما سنرى الفيديو المسجل ان كان جيدا، وان مكنش انا مستعد لاعادة الالقاء.

cupo 18-07-2013 04:13 AM

لالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالا
لو سمحت انا الصورة لم تكن متوافقة مع الصوت اطلاقا فخرجت من الغرفة على اساس انى اسمع التسجيل بجد حراااااااااااااااااااااااااام

rafikfx 18-07-2013 06:27 AM

بارك الله فيك أخي خالد في انتظار الفيديو على اليوتوب

hossammax 18-07-2013 12:31 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خالوود (المشاركة 534667)
السلام عليكم ورحمة الله، ارجو المعذرة من الاخوة الكرام فقد اتخدت جميع الاحتياطات، لكن النت عملها واربك كل شيء.
انا اتصلت بالعديد من الاخوة في المغرب واكدوا لي ان النت كان قبيح جدا اليوم وفيهم من لم يتمكن من العمل على النت.
عموما سنرى الفيديو المسجل ان كان جيدا، وان مكنش انا مستعد لاعادة الالقاء.

فعلا مكنش فى توافق خالص وده كان سبب فى ان الامثلة ماتفهم
ياريت يكون فى حل لان اهم شئ الامثلة اللى حضرتك كنت بتقولها
وربنا يبارك لك فى عملك وولدك ومالك

محترف نت 18-07-2013 12:44 PM

في انتظار الفيديو المسجل

ah_alex 18-07-2013 03:36 PM

جزاك الله خيراً ومنتظر الفيديو
تحياتى اخى الكريم

خالوود 19-07-2013 12:37 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة cupo (المشاركة 534670)
لالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالا
لو سمحت انا الصورة لم تكن متوافقة مع الصوت اطلاقا فخرجت من الغرفة على اساس انى اسمع التسجيل بجد حراااااااااااااااااااااااااام

حقك علي اخي، والله انا مكسوف من ها المشكلة اللي خارج ارادتي، وقد سببت لي ارباكا شديدا.

khaledbehour 19-07-2013 12:58 AM

السلام عليكم اخ خالوود

اولا كل عام وانت بخير

و رمضان كريم

عندي سؤال مهم جدا ،وارجو الاجابة عليه

المؤشر الياباني الاشيموكو

فيه الخط الزرق

هل لازم يكون الخط الازرق مطابق لمستوى 50 فيبوناتشي ؟؟؟

ارجو الرد للاهمية

hector23 19-07-2013 01:00 AM

ولا يهمك يا استاذ خالود مستنينك الاربعاء القادم ان شاء الله و يارب انا اكون قدرت احل مشكلة البرنامج اللى مش عايز يتسطب

انا كان عندى لك اقتراح يارب يعجبك انت و الاخوه هنا

كل واحد مننا هنا يكتب السؤال او النقطه اللى عايز يفهمها او اللى عايز يستفسر عنها لحد يوم الثلاثاء و نجمع الاسئله دى و حضرتك لو مفيهاش تعب تشرحها لنا بالفيديو عن طريق امثله

فاطمة ابراهيم 19-07-2013 01:10 AM

من فضلك اين اجد رابط فيديو شرح الاشموكو؟

خالوود 19-07-2013 01:32 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة khaledbehour (المشاركة 535145)
السلام عليكم اخ خالوود

اولا كل عام وانت بخير

و رمضان كريم

عندي سؤال مهم جدا ،وارجو الاجابة عليه

المؤشر الياباني الاشيموكو

فيه الخط الزرق

هل لازم يكون الخط الازرق مطابق لمستوى 50 فيبوناتشي ؟؟؟

ارجو الرد للاهمية

رمضان مبارك اخي، الخط الازرق هو 50 فايبو ل 26 شمعة الاخيرة، اما اذا تطابق مع 50 فايبو للموجة كاملة فهذا يزيده قوة ومصداقية.

خالوود 19-07-2013 01:35 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة فاطمة ابراهيم (المشاركة 535154)
من فضلك اين اجد رابط فيديو شرح الاشموكو؟

اهلا بك اختي، لقد ارسلت الفيديو لادارة اف اكس ارابيا، ولازم هي الان تقوم باللازم لانزاله، لما يكون كل شيء تمام، ان شاء الله نحط الرابط.

خالوود 19-07-2013 01:37 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hector23 (المشاركة 535146)
ولا يهمك يا استاذ خالود مستنينك الاربعاء القادم ان شاء الله و يارب انا اكون قدرت احل مشكلة البرنامج اللى مش عايز يتسطب

انا كان عندى لك اقتراح يارب يعجبك انت و الاخوه هنا

كل واحد مننا هنا يكتب السؤال او النقطه اللى عايز يفهمها او اللى عايز يستفسر عنها لحد يوم الثلاثاء و نجمع الاسئله دى و حضرتك لو مفيهاش تعب تشرحها لنا بالفيديو عن طريق امثله

اقتراح جميل ويمكن تفكرو على راحتكم في الاسئلة وتضعوها هنا.

خالوود 19-07-2013 01:42 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ENG_JOMANA (المشاركة 534645)
يعطيك العافيه اخ خالد ، وبانتظار الفديو المسجل ،،،

اهلا بك اخت جمانة، شرف عظيم انك تزوري احد مواضيعي.
على فكرة مواضيعك تعجبني كثيرا وانا اقرأها اول باول.

p2000 19-07-2013 02:20 AM

على الرغم انى ما شوفتش الفيديو ... فأنا متأكد ان فى معلومات مهمه فى الشرح المفروض الكل يعرفها
علشان كده انا بضم صوتى الى صوت الاصدقاء بسرعه عرض رابط الشرح الفيديو ..
ألف شكر لتعبك أخى خالدووو... ومتابع معك ..:)

م.جمانه 19-07-2013 02:29 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خالوود (المشاركة 535184)
اهلا بك اخت جمانة، شرف عظيم انك تزوري احد مواضيعي.
على فكرة مواضيعك تعجبني كثيرا وانا اقرأها اول باول.

الشرف لنا ، أخي الفاضل
موفق بمحاضراتك ، ورمضان كريم ،،،

خالوود 19-07-2013 02:29 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة p2000 (المشاركة 535200)
على الرغم انى ما شوفتش الفيديو ... فأنا متأكد ان فى معلومات مهمه فى الشرح المفروض الكل يعرفها
علشان كده انا بضم صوتى الى صوت الاصدقاء بسرعه عرض رابط الشرح الفيديو ..
ألف شكر لتعبك أخى خالدووو... ومتابع معك ..:)

شكرا لتقتكم الغالية، هذه ليست سوى البداية، ان شاء الله لن تبقي منطقة ظل في هذا النظام لدى المضارب العربي.
همسة: انا على يقين ان اف اكس ارابيا لن يهدأ لها بال الا لما يكون الفيديو موجود.
انا من جهتي، وكي ينجح الدرس القادم، فقد اقمت الدنيا ولم اقعدها على وكالة الاتصال وحضرت كدلك كميوتر ماك برو حتى نتفادى جميع مشاكل الكمبيوتر والنت.

mahmoud hefny 19-07-2013 07:43 PM

السلام عليكم ورحمة الله وبركتة
ياخ خالد كل عام وانت بخير ياريت رابط الفديو
وانشاء الله فى انتظار الوبينار القادم

walid roub 20-07-2013 02:17 AM

أرجو المشاركة في هذا الموضوع

المشاركة مهمة جدا

على هذا الرابط

موضوع مخيف و مربك قد يجعلك تعيد التفكير مع مشاركة أصحاب الخبرة ( أرجو من لديه الخبرة ان يشارك )

أو

http://www.fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=33270

walid roub 20-07-2013 02:26 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة walid roub (المشاركة 535592)

أرجو الدخول و المشاركة :1 (74): :1 (74): :1 (74):

Mohamed_tarek 20-07-2013 10:48 PM

ياتري ميعاد المحاضرة القادمة امتي

hector23 21-07-2013 04:00 PM

السلام عليكم

هل تم رفع الفيديو المحاضره السابقه و لو اترفعت ممكن اللينك المحاضره

خالوود 22-07-2013 12:48 AM

السلام عليكم،
نعتذر للإخوة الكرام عن التاخير، فالاخوان في اف اكس ارابيا ما قصروا من جهدهم وان شاء الله يكون الفيديو موجود في اقرب وقت.
بالنسبة للدرس الثاني فميعاده يوم الاربعاء القادم.

hossammax 22-07-2013 03:32 AM

ازاى يااستاذى ناخد الدرس التانى بدون مانشوف الاول
كدا هنعمل زى اللى رفع الدور الثانى على الهوا

خالوود 22-07-2013 04:12 AM

لا يا اخي، سوف ترون الدرس الاول قبل الثاني

hossammax 22-07-2013 04:17 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خالوود (المشاركة 536189)
لا يا اخي، سوف ترون الدرس الاول قبل الثاني

ربنا يكرمك ويبارك فيك

mahmoud hefny 22-07-2013 11:07 PM

أمتى يا اخ خالد عيزين نفهم المحضرةالاولى عشان نفهم المحضرة الثانية

خالوود 22-07-2013 11:34 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د.أسامة عادل (المشاركة 536273)
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته..
بعد محاولات مضنية مع التصوير و التسجيل و اعادة التسجيل مرة اخرى تم رفع الفيديو على قناة اليوتيوب و سوف نوافيكم بالمزيد من التفاصيل عن الويبينارات القادمة التى سيقدمها الاخ العزيز خالد..
شكرا لكل من صبر و على شغفكم فى الحصول على الفيديو.

الفيديو على القناة الان لمن يريد ان يتابعه و ننصح بالتسجيل فى قناة اليوتيوب ليصلك كل جديد

FX ARABIA - YouTube

اتمنى لكم استفادة طيبة.

- YouTube

الساعة الآن 04:32 AM