اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   الارشيف (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=8)
-   -   رحله المصري ........ والمليون دولار .......وتوصيات علي مدار اليوم (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=13641)

zez 28-11-2011 02:01 AM

رد: رحله المصري ........ والمليون دولار .......وتوصيات علي مدار اليوم

سوري اه شراء بس انا خسران كتير فلو اكيد هترجع لنقطه الدخول ولا اقفل كده خساره

Elmasry 28-11-2011 02:04 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zez (المشاركة 238631)
سوري اه شراء بس انا خسران كتير فلو اكيد هترجع لنقطه الدخول ولا اقفل كده خساره

يا غالي الي يريحك مفيش حاجه في الفوركس اسمها اكيد

احنا بنعمل الي علينا وكتحليل بيقول صعود

zez 28-11-2011 02:07 AM

الف شكر بارك الله فيك

شهد 28-11-2011 02:08 AM

انا انصح استدعاء حقوق المراه يامصري هدا اولا تانيا بخصوص صفقه اليورو مش عارفه بفضل نسكرها على 3420 نقطه فاصله بين الهبوط والصعود يعني لو كسرها معنها صعود نرجع نفتح صفقه تانيه وبهدف بعيد ولو لم يكسرها ممكن يرجع يهبط والعلم عند الله طبعا هده وجه نظر وحابه تصححها الي

Elmasry 28-11-2011 02:12 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة شهد (المشاركة 238636)
انا انصح استدعاء حقوق المراه يامصري هدا اولا تانيا بخصوص صفقه اليورو مش عارفه بفضل نسكرها على 3420 نقطه فاصله بين الهبوط والصعود يعني لو كسرها معنها صعود نرجع نفتح صفقه تانيه وبهدف بعيد ولو لم يكسرها ممكن يرجع يهبط والعلم عند الله طبعا هده وجه نظر وحابه تصححها الي

ههههههههه معلشي يا شهد بس حقوق المراه في ايه ؟

* كلمه نسكرها دي معناه حاجه تاني :1 (97):

اسمها بالسعودي او بالعربي نصنكرها وانتي شكلك مصريه يبقا نقول نغلقها

علي العموم هدف مفتوح وان شاء الله يجيب هدفنا عايزها نسكرها مفيش مشكله اسكريها

mdgazy 28-11-2011 02:14 AM

معلش يا مصري أنا عايز أدخل معاك في مشروع البام .. أنا ليا حساب في إنستا وشغال عليه وفيه صفقات مفتوحة... يا ترى ممكن أدخل بالحساب ده ولا لازم حساب جديد ..معلش هتعبك معايا يا ريت تقوللي التفاصيل عشان إن شاء الله أشترك معاك من دلوقتي وربنا يوفقنا كلنا ويجزيك خير بجد على مجهوداتك الرائعة

Elmasry 28-11-2011 02:17 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mdgazy (المشاركة 238643)
معلش يا مصري أنا عايز أدخل معاك في مشروع البام .. أنا ليا حساب في إنستا وشغال عليه وفيه صفقات مفتوحة... يا ترى ممكن أدخل بالحساب ده ولا لازم حساب جديد ..معلش هتعبك معايا يا ريت تقوللي التفاصيل عشان إن شاء الله أشترك معاك من دلوقتي وربنا يوفقنا كلنا ويجزيك خير بجد على مجهوداتك الرائعة

مفيش مشكله يا غالي تشرفني

شهد 28-11-2011 02:22 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Elmasry (المشاركة 238640)
ههههههههه معلشي يا شهد بس حقوق المراه في ايه ؟

* كلمه نسكرها دي معناه حاجه تاني :1 (97):

اسمها بالسعودي او بالعربي نصنكرها وانتي شكلك مصريه يبقا نقول نغلقها

علي العموم هدف مفتوح وان شاء الله يجيب هدفنا عايزها نسكرها مفيش مشكله اسكريها

والله يامصري انت اعرف مني انا لسا يادوب بقول ياهادي ومش راح نغلقها تكمل معنا الهدف ان شاء الله وانا مش سعوديه انا عايشه بالسعوديه صحيح بس كمان دارسه الجامعه بمصر يعني خليط عربي ولله الحمد طيب بما انو رديت على المشاركه ننسى موضوع حقوق المرأه :1 (105):

sliderbt 28-11-2011 02:23 AM

اسمحلى اقولك اخى المصرى
انا بجد دعتلك كتير انا كنت متابع معاك عملية الاسترلينى دولار و كسبت بفضل الله انه و جهنى لنوصياتك و ربنا يجعلة فى ميزان حسناتك
انا لسة متجوز من 6 ايام ..
و محتاج انى اتابع توصياتك فور صدورها ممكن تقولى اه الطريقة الى ممكن اعرف بيها زى الميل ان تجيلى ميل يقولى انك اضفت توصية جديدة انا بفتح النت من موبيلى
و كمان اه موضوع البام انا مش فاهم عنة حاجة.. ممكن تبعتلى على الخاص او فى المنتدى اه الى ممكن اعملة

Elmasry 28-11-2011 02:45 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة شهد (المشاركة 238647)
والله يامصري انت اعرف مني انا لسا يادوب بقول ياهادي ومش راح نغلقها تكمل معنا الهدف ان شاء الله وانا مش سعوديه انا عايشه بالسعوديه صحيح بس كمان دارسه الجامعه بمصر يعني خليط عربي ولله الحمد طيب بما انو رديت على المشاركه ننسى موضوع حقوق المرأه :1 (105):

انا بجد بعتذر لعدم ردي علي الموضوع ومتابعه الموضوع بسبب اني كان عندي برد حاد بس الحمد الله الان كويس وان شاء الله معاكم علي طول

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sliderbt (المشاركة 238649)
اسمحلى اقولك اخى المصرى
انا بجد دعتلك كتير انا كنت متابع معاك عملية الاسترلينى دولار و كسبت بفضل الله انه و جهنى لنوصياتك و ربنا يجعلة فى ميزان حسناتك
انا لسة متجوز من 6 ايام ..
و محتاج انى اتابع توصياتك فور صدورها ممكن تقولى اه الطريقة الى ممكن اعرف بيها زى الميل ان تجيلى ميل يقولى انك اضفت توصية جديدة انا بفتح النت من موبيلى
و كمان اه موضوع البام انا مش فاهم عنة حاجة.. ممكن تبعتلى على الخاص او فى المنتدى اه الى ممكن اعملة

اولا اخي اشكرك علي الدعاء

ومبروك علي الجواز

وبعتلك علي الخاص شرح البام

الساعة الآن 01:49 AM