اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=5)
-   -   اعرض مشكلتك..اف اكس ارابيا تساعدك فى حلها (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=18)

معاذ عودات 09-06-2012 09:50 AM

رد: اعرض مشكلتك..اف اكس ارابيا تساعدك فى حلها

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة jode1200 (المشاركة 348361)
انظر اخي الكريم الى الصورة اكثر من 150 دولار خسارة بدون وجه حق مع هذه الشركة

كان في حسابي 250 دولار كل ما افتح صفقتين قيمة العقد نصف دولار ازا ارتد السعر واصبحت الخسارة 11 او 12 دولار يتم اغلاق الصفقة اتوماتيكي

علما ان في حسابي 250 دولار راسلت الدعم اكثر من مرة بدون جواب وهذه بعض من الحلات التى حدثت معي

اهلا فيك اخوي
هذا المارجن كوول يا غالي
يا ريت تقولي كم هو رصيدك
وكم هي الرافعه وكم قيمه العقود وعلى اي عمله
حتى اقول لك كيف مارجن كوول

jode1200 09-06-2012 03:57 PM

اخي الكريم كنت فاتح عقدين واحد نص دولار وواحد 30 سنت رصيدي كان 200 دولار كل مايخسرو سوية 12 دولار يتم الغاء الصفقتين معا وكنت ماخدهم واحد عاليورو دولار والتاني عالباوند دولار

تالاتفعة المالية 1 : 200

معاذ عودات 09-06-2012 04:25 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة jode1200 (المشاركة 348439)
اخي الكريم كنت فاتح عقدين واحد نص دولار وواحد 30 سنت رصيدي كان 200 دولار كل مايخسرو سوية 12 دولار يتم الغاء الصفقتين معا وكنت ماخدهم واحد عاليورو دولار والتاني عالباوند دولار

تالاتفعة المالية 1 : 200

اهلا فيك
راجعنا بقسم خدمه العملاء
واشرح لنا بالتفصيل مع ذكر رقم حسابك
حتى نقوم بالمراجعه ان شاءالله
واكيد رح تطلع راضي

kokymmi 19-06-2012 04:40 PM

اهلا باعضاء المنتدى الكرام,

انا مشكلتى مع برنامج الميتاتريدر الخاص بشركة اف اكس دى دى المنصة الخاصة بالموبيل. انا حملت المنصة من الشركة وتم تسطيبها بنجاح على الموبيل ولكنها لا تفتح مطلقا اى حساب سواء حقيقى او حتى انشاء حساب ديمو عليها.
انا موبيلى HTC TOUCH VIVA .
فلو حد عنده البرنامج وشغال معاه ياريت يرفقه بالمنتدى
وشكراااا

Benisafcom 19-06-2012 04:43 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kokymmi (المشاركة 353370)
اهلا باعضاء المنتدى الكرام,

انا مشكلتى مع برنامج الميتاتريدر الخاص بشركة اف اكس دى دى المنصة الخاصة بالموبيل. انا حملت المنصة من الشركة وتم تسطيبها بنجاح على الموبيل ولكنها لا تفتح مطلقا اى حساب سواء حقيقى او حتى انشاء حساب ديمو عليها.
انا موبيلى HTC TOUCH VIVA .
فلو حد عنده البرنامج وشغال معاه ياريت يرفقه بالمنتدى
وشكراااا

اهلا
ليست لدي تجربة يا اخي ان شاء الله يفيدوك الاخوة
راجعنا بقسم خدمه العملاء في انتظار ان يجبك احد حتى يكون الرد اسرع

mahmoudismail 22-06-2012 12:35 AM

معلش شباب انا محتاج اعرف اي معلومات عن شركه One Financial Markets | Trading Broker – Regulated by FSA | London, UK للتجاره في الفوركس علشان عرضين عليه عرض كويس و عاوز اتاكد من جديه الشركه و مدى قوتها في سوق الفوركس ارجوا التوجيه اخواتي الاحباء

ابراهيم3 22-06-2012 09:05 AM

عندي مشكله في سحب بقيه اموالي من شركه يو اف اكس ماركت انا ضعيف في استعمال الكمبيوتر انا كتبت ثلاثه مواضيع في نفس الموقع وانتظر مس كول حتى احصل على مساعده وتوجيهاتكم لسحب اموالي خصوصا اني قريت عنها بالنت انها شركه نصب وعليها شكاوى كثيره المبلغ المودع كان 3000دولار الخساره نصف المبلغ تقريبا والمتبقي اريد اسحبه بتوجيهاتكم وخبرتكم ومساعدتكم اخوكم ابراهيم 00966533134878 مس كول وانا رايح اتواصل معاكم قريت حل تقريبا لمشكله تشابه مشكلتي في هذا الموقع

أ.نادر غيث 22-06-2012 06:57 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابراهيم3 (المشاركة 354920)
عندي مشكله في سحب بقيه اموالي من شركه يو اف اكس ماركت انا ضعيف في استعمال الكمبيوتر انا كتبت ثلاثه مواضيع في نفس الموقع وانتظر مس كول حتى احصل على مساعده وتوجيهاتكم لسحب اموالي خصوصا اني قريت عنها بالنت انها شركه نصب وعليها شكاوى كثيره المبلغ المودع كان 3000دولار الخساره نصف المبلغ تقريبا والمتبقي اريد اسحبه بتوجيهاتكم وخبرتكم ومساعدتكم اخوكم ابراهيم 00966533134878 مس كول وانا رايح اتواصل معاكم قريت حل تقريبا لمشكله تشابه مشكلتي في هذا الموقع

السلام عليكم اخي ابراهيم
للاسف الشركة نصابة بامتياز ولدينا الكثير من الشكاوي عليها حيث هناك من نصبت عليهم بعشرات الاف الدولارات وحاولنا مساعدتهم مع هؤولاء النصابين
حاول تتقدم بطلب لسحب المبلغ وتابع معنا ماذا سوف يحصل بعد ذلك , وان شاء الله خير ..

Benisafcom 22-06-2012 08:20 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابراهيم3 (المشاركة 354920)

اهلا اخي
اسوء و اقدر شركة نصابين و سارقين للاسف
هدا من بين موضوعات احد الاخوة

احذروا .. من نصب شركة UFXBANK و نصب شركة UFXMARKETS
ان شاء الله خير

محمد حورس 09-07-2012 09:50 PM

اخوتى اعضاء اف اكس ارابيا هذه اول مشاركه ليه فى المنتدى الجميل ده وانا عضوجديد فى المنتدى

انا حسابى فى شركه اف اكس دى دى وعملت من قبل 2 ايداع فى الشركه عن طريق حواله بنكيه

وانا اعرف ان الايداع با الحواله تقوم الشركه برد مصاريف التحويل وانا طلبت من الشركه مصاريف التحويل

وقالولى دا فات على الايداع اكثر من شهرين وما رضيوش يحولولى المصاريف يا جماعه لو الشركه فعلا

بتدفع مصاريف التحويل هيفرق ايه معاها انى اطلب المصاريف دلوقتى او لاحقا اخم حاجه المبدا بتاع الشركه

ياريت يا جماعه لو فى حل ارجو ان تساعدونى

الساعة الآن 09:46 PM