اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   الارشيف (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=8)
-   -   █ ▓ ▒ ░ توصيات د/ رأفت بالفيبوناتشى ░ ▒ ▓ █ (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=19542)

Pips Hunter 22-04-2012 03:46 PM

رد: █ ▓ ▒ ░ توصيات د/ رأفت بالفيبوناتشى ░ ▒ ▓ █

هل ده حيؤثر على اهداف البيع لليورو والكيبل بشكل كبير ؟ يعني هل تفضل الغاء فكرة البيع و الآغلاق مع افتتاح السوق او لا

تولستوي 22-04-2012 03:58 PM

دكتور رأفت تحية طيبة
لاتحزن يادكتور من كلام اعداء النجاح في كل زمان ومكان هناك النجاح ويقابله الحسد والغيرة هذا قانون الحياة ف( سر بنا نحو دروب النجاح)

raafat_193 22-04-2012 04:07 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Pips Hunter (المشاركة 315662)
هل ده حيؤثر على اهداف البيع لليورو والكيبل بشكل كبير ؟ يعني هل تفضل الغاء فكرة البيع و الآغلاق مع افتتاح السوق او لا

لا طبعا دى مؤثرات زى البهارات التى تضفها للاكل فتذيده مذاقا انشاءالله احنا صح فى البيع
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة تولستوي (المشاركة 315664)
دكتور رأفت تحية طيبة
لاتحزن يادكتور من كلام اعداء النجاح في كل زمان ومكان هناك النجاح ويقابله الحسد والغيرة هذا قانون الحياة ف( سر بنا نحو دروب النجاح)

اللى بيحزنى انى لم انقد احد بسبب او بدون سبب وشايف اننا هنا لهدف الخير .وشكرا لكلامك هى دى الحقيقة واسعدنى مرورك

raafat_193 22-04-2012 04:11 PM

ذيكوووووووو انت موجود

raafat_193 22-04-2012 04:14 PM

ممكن التصحيح يكون قوى لا تخاف وانتظر لمنتصف الليل واسمعنى انا فقط

الشامي 22-04-2012 05:13 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة raafat_193 (المشاركة 315652)

اسف ليك ياذيكو تقصد ايه 300 نزول لا طبعا صعب جدا يحصل . على مدار يومين كان هناك اجتماع لمجموعه العشرين واعلنوا بانهم هيغذوا البنك الدولى ب 450 مليار دولار للحفاظ على الاقتصاد العالمى واعلنت الصين بتمويل البنك الاوروبى المركزى للحفاظ على كيان العملة الموحدة وتعتبر الصين اكبر دوله فى العالم من احتياطى الدولار والذى يفوق 2,3 تريليون دولار فى خزائنها وهذا ما جعل سياسيون الاقتصاد يقولون انها حرب العملات فا بالتالى سوف يعمل على استمرارية صعود اليورو .والباوند هذا العام

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة raafat_193 (المشاركة 315653)
بكين (رويترز) - قالت الصين انها "لن تكون غائبة" عن خطط تعزيز موارد صندوق النقد الدولي وكررت ثقتها في اقتصاديات منطقة اليورو وذلك حسبما ذكر بيان لبنك الشعب الصيني يوم السبت بعد اجتماع لصندوق النقد الدولي في واشنطن.

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة raafat_193 (المشاركة 315679)
ممكن التصحيح يكون قوى لا تخاف وانتظر لمنتصف الليل واسمعنى انا فقط

يا دكتور اللي فهمته من الكلام دا ان المجنون صاعد انت بتقول الباوند هيصعد هو واليورو ودا معناه صعود الباوند ين
اما اني مسمعش غيرك متقلقش انا لا هسمعلك ولا هسمعل لحد بالليل عارف ليه
لان النت فاصل وانا بتابع من الفلاشة وللاسف هينتهي شحنها كمان سعتين وانا في مكان صحراء بطبيعة الشغل مفيش حد اشحن
يعني ان شاء الله غدا لما ارجع هفتح يا اما على المارجن او الربح :D:D:D:D:D:D:D:D

Aymanalmerai 22-04-2012 05:33 PM

دكتور رأفت يا حبيبنا
أنا المنتدى كان عندي عطلان ما بيشتغل, و كنت على أحر من الجمر حتى يبدأ العمل من جديد, بخصوص الي بينتقد حضرتك, انا بقلهم, يعني واحديهم جاي من يومين بس على سوق الفوركس و حابب ياخد كله على الجاهز و حتى لو أخدوا كله على الجاهز مش حينفع, يعني و الله عيب كبير عليهم, واحدهم لا مغلب نفسه حتى يقرأ مرجع واحد عن الفوركس و لا مكلف نفسه عناء البحث عن المعلومة و بعد كل هذا بينتقد الآخرين, يا أخي الدكتور ليه طريقته و مش مجبر أبداً يديها لحد, لأنها بالفعل كفاح سنين, روحوا اتعلمو مين حايشكم؟؟؟!!!!!
بكلمة واحدة يادكتور انتقادتهم هي ضريبة النجاح, و زي ما بيقولوا, لو أتتكى الضربة من الخلف فتأكد بأنك في المقدمة
سير و نحن معك يا دكتورنا يا غالي, و نحن كلنا معاك و بنشد على إيدك يا كبير
و بنتعلم منك العلم الجميل داه الي مابيطوله غير كل مجتهد
تحياتي و دعائي ليك بالخير يا حبيبنا

0asdf12340 22-04-2012 05:42 PM

انا شحنت رصيد يا دكتور كده الرصيد 420 والمارجن 157 والفريي 262 دولار كده أمان ولا لسه

raafat_193 22-04-2012 06:57 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Aymanalmerai (المشاركة 315714)
دكتور رأفت يا حبيبنا
أنا المنتدى كان عندي عطلان ما بيشتغل, و كنت على أحر من الجمر حتى يبدأ العمل من جديد, بخصوص الي بينتقد حضرتك, انا بقلهم, يعني واحديهم جاي من يومين بس على سوق الفوركس و حابب ياخد كله على الجاهز و حتى لو أخدوا كله على الجاهز مش حينفع, يعني و الله عيب كبير عليهم, واحدهم لا مغلب نفسه حتى يقرأ مرجع واحد عن الفوركس و لا مكلف نفسه عناء البحث عن المعلومة و بعد كل هذا بينتقد الآخرين, يا أخي الدكتور ليه طريقته و مش مجبر أبداً يديها لحد, لأنها بالفعل كفاح سنين, روحوا اتعلمو مين حايشكم؟؟؟!!!!!
بكلمة واحدة يادكتور انتقادتهم هي ضريبة النجاح, و زي ما بيقولوا, لو أتتكى الضربة من الخلف فتأكد بأنك في المقدمة
سير و نحن معك يا دكتورنا يا غالي, و نحن كلنا معاك و بنشد على إيدك يا كبير
و بنتعلم منك العلم الجميل داه الي مابيطوله غير كل مجتهد
تحياتي و دعائي ليك بالخير يا حبيبنا

والله هذا الكلام من كرم اخلاقك وانت انسان فاضل وكريم وهذا واضح فى اسلوب كلامك نعم نحن لانراه بعضآ البعض ولكن من طريقة التحدث بيبان اسلوب وثقافة كل فرد . فشكرا لك اخى الفاضل

raafat_193 22-04-2012 07:03 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة 0asdf12340 (المشاركة 315716)
انا شحنت رصيد يا دكتور كده الرصيد 420 والمارجن 157 والفريي 262 دولار كده أمان ولا لسه

حلو خالص زى مافهمتك ضع اعصابك فى ثلاجة ولا تنزعج وترتعب واوعة تفتح صفقات تانى خالص حتى ولو شايفين انها ممكن تكسبك خلينا نعالج المشكلة الاول وانشاءالله هتربح

الساعة الآن 03:05 AM