اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   الارشيف (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=8)
-   -   █ ▓ ▒ ░ توصيات د/ رأفت بالفيبوناتشى ░ ▒ ▓ █ (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=19542)

Aymanalmerai 22-04-2012 10:20 PM

رد: █ ▓ ▒ ░ توصيات د/ رأفت بالفيبوناتشى ░ ▒ ▓ █

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة raafat_193 (المشاركة 315880)

لو السوق صعد 20 نقطة ادخل بايع على عملات تكون بتفضلها وتابعنى على المنصة ومن الافضل انتظار لحظة افتتاح السوق بس انا حكتبلك بيع لانى عامل تبريد ومش هفتح صفقات تانى تبريد الا غير على اليورو لو صعد تانى

تمام يا دكتور
متابعين و متأهبين و مستعدين
بالتوفيق و إلى الأهداف

raafat_193 22-04-2012 10:24 PM

تذكروا حوار ومناقشة يوم امس على التقديرات الأولية لمؤشر PMI الخدمي الفرنسى والاهم الالمانى

waleed adel 22-04-2012 10:30 PM

يادكتورنا الكبير انا كنت لا اتابع غير منتدى اف اكس ارابيا وحاليا لااتابع غير منتدى د رافت ورشتك يادكتور اصبحت منتدى لينا وليست ورشة وبعد كل ده تقول للاعضاء دى كلها انك تسيبنا بس اكيد دا بس وقت زعل وطبعا دا اللى مش ممكن ابدا يحصل من شخص كريم مثلك جزاك الله كل خير عن كل المستفيدين من ورشتك الجميلة

Aymanalmerai 22-04-2012 10:31 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة raafat_193 (المشاركة 315883)
تذكروا حوار ومناقشة يوم امس على التقديرات الأولية لمؤشر PMI الخدمي الفرنسى والاهم الالمانى

أكيد يا دكتور, نحن عاملين كمين للخبر داه و بإذن الله مترصيدله بشكل كويس

raafat_193 22-04-2012 10:34 PM

bahrain السلام عليكم هو النيوزلاندى لسه معاك علشان اتابعه واعرفك خط سيرة وشفت انا خرجت منه على الحساب الحقيقىى وصعد اصل مش بحبة حركتة بتجننى

م.جوزيف ايهاب 22-04-2012 10:35 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة raafat_193 (المشاركة 315883)

استـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاذ :1 (76):

raafat_193 22-04-2012 10:40 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة waleed adel (المشاركة 315885)
يادكتورنا الكبير انا كنت لا اتابع غير منتدى اف اكس ارابيا وحاليا لااتابع غير منتدى د رافت ورشتك يادكتور اصبحت منتدى لينا وليست ورشة وبعد كل ده تقول للاعضاء دى كلها انك تسيبنا بس اكيد دا بس وقت زعل وطبعا دا اللى مش ممكن ابدا يحصل من شخص كريم مثلك جزاك الله كل خير عن كل المستفيدين من ورشتك الجميلة

معلش نتيجة حزن عندما تحس انك بتدى والبعض يجرحك اعذرنى مكنتش جئت هنا المنتدى لو كنت همشى احنا كلنا بشر خطئين . وانتم حبابيبى وربنا يديم المحبة ويبعد عننا ابليس

gogo55sy 22-04-2012 10:50 PM

مسا الخير دكتور
تحب تباشر اليوم ؟

تولستوي 22-04-2012 10:55 PM

لي رجاء دكتور رأفت ارجو ان لاتحرمنا من رؤيت الشارت , فعندما انظر للشارت تصبح خارطة طريق اتجاه العملة واضحة المعالم لي وازداد ثقة بخط سيرها؟؟ فأتمنى ان نرى الشارت كما عودتنا عليه ؟مع فائق احترامي لوجه نظرك في كل الاحوال ؟

Hema 22-04-2012 10:57 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة raafat_193 (المشاركة 315894)

معلش نتيجة حزن عندما تحس انك بتدى والبعض يجرحك اعذرنى مكنتش جئت هنا المنتدى لو كنت همشى احنا كلنا بشر خطئين . وانتم حبابيبى وربنا يديم المحبة ويبعد عننا ابليس

لو حد هيمشى يا دكتور يبقى انا :1 (75):

عامتا بعتذر لحضرتك مره اخرى على الكلام اللى بدر منى فى لحظة غضب

لك منى كل الاحترام والتقدير :1 (58):

الساعة الآن 09:58 PM