اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   منتدى المؤشرات و الاكسبيرتات (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=6)
-   -   {{ حصريا:اكسبيرت عيون النسر لكل عملاء اف اكس ارابيا مجانا }} (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=109)

مدير الموقع 17-11-2010 12:57 AM

رد: {{ حصريا:اكسبيرت عيون النسر لكل عملاء اف اكس ارابيا مجانا }}

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Amir Issa (المشاركة 81382)
دكتور اسامه حمد الله على السلامه ده اولا
ثانيا هو التقرير ده سرى
لو مش سرى ارجو نشره للجميع

اهلا امير..
لا التقرير مش سرى اطلاقا و انا كنت بس عايز انشره فى اخر الشهر عشان اقدر اشرحه.
عامة الاكسبيرت محطوط على حساب حقيقى بقيمة 100$ و ليس الهدف منه الربح او الخسارة و لكن الهدف منه الوقوف على اكبر عدد من المضاعفات سيقوم بها الاكسبيرت و ذلك من اجل الوقوف على القيمة المثلى للحساب.
يعنى التفكير ممكن يكون مختلف شوية و ذلك لان خسارة الاكسبيرت تكون فى المضاعفة لمدة 4 مرات متتالية و هو ما احاول الوقوف عليه فى هذه الفترة لضمان عمر الاكسبيرت..
لاحظ ان الاكسبيرت مع الخسارة المزدوجة هبط رصيده الى 83$ يوم 1 نوفمبر و استطاع الاكسبيرت تعويضهم تماما يوم 16 نوفمبر.
فى انتظار اى مناقشات من الاخوة الكرام.
تحياتى يا غاليين.
الله كريم,

امير محمد عيسي 17-11-2010 01:31 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د.أسامة عادل (المشاركة 81408)

اهلا امير..
لا التقرير مش سرى اطلاقا و انا كنت بس عايز انشره فى اخر الشهر عشان اقدر اشرحه.
عامة الاكسبيرت محطوط على حساب حقيقى بقيمة 100$ و ليس الهدف منه الربح او الخسارة و لكن الهدف منه الوقوف على اكبر عدد من المضاعفات سيقوم بها الاكسبيرت و ذلك من اجل الوقوف على القيمة المثلى للحساب.
يعنى التفكير ممكن يكون مختلف شوية و ذلك لان خسارة الاكسبيرت تكون فى المضاعفة لمدة 4 مرات متتالية و هو ما احاول الوقوف عليه فى هذه الفترة لضمان عمر الاكسبيرت..
لاحظ ان الاكسبيرت مع الخسارة المزدوجة هبط رصيده الى 83$ يوم 1 نوفمبر و استطاع الاكسبيرت تعويضهم تماما يوم 16 نوفمبر.
فى انتظار اى مناقشات من الاخوة الكرام.
تحياتى يا غاليين.
الله كريم,

شكرا يا دكتور على سرعه الرد وارفاق التقرير
وجهه نظرى المتواضعه جداااااااااااااااااااااااا
اكبر مشكله فى الاكسيبيرت ده هو الاستوب اللى هو اضعاف
الهدف اللى دائما ثابت 10 بيب
دى اللمشكله اللى عايزه الحل
ممكن يكون ماشى فتره كبيره كويس وصفقه زى بتاعه يوم 1/11
تضيع مجهود كبير ومكاسب صفقات متتاليه
تحياتى يا دكتور

مدير الموقع 17-11-2010 10:51 PM

اهلا امير.
اتفق معك ان هذه مشكلة تواجه الاكسبيرت و حلها يكون بالمضاعفات كما يفعل الاكسبيرت و النقطة فى كيفية جعل المضاعفات اكثر امانا و اعطاء الحسابات فرص كبيرة للتضاعف..
للعلم تم وضع الاكسبيرت على حساب حقيقى اخر للتجربة و به الهدف مناسب نسبيا للستوب مع المضاعفات ايضا..
نتمنى ان يعود الاكسبيرت مع بداية العام مع اخوانه الاخرين على السيرفرات الان و يؤدون جيدا الى حد كبير حتى الان و الحمد لله..
الله كريم,

yossry77 20-11-2010 01:37 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د.أسامة عادل (المشاركة 81368)

الاخ الفاضل يسرى..
بداية اود ان اشكرك على صراحتك الجميلة و نحن لا نحب الوعود و فى النهاية لا شيئ و لكننا ايضا نريد ان نخرج عملا يليق باسم المنتدى..
فى الفترة الماضية وضعت الاكسبيرت فى حساب احد الاخوة الاعضاء و ذلك للوقوف على اقصى عدد من المضاعفات يمكن ان يحدث للاكسبيرت بعد التظبيط النهائى فيه و المفروض انه من خلال التوقيت الزمنى سيعود الاكسبيرت لمن يريد ان يتم تشغيل الاكسبيرت على حسابه مع بداية الشهر الجديد..
بالنسبة للتوصيات فانتظر موضوعها الذى سيتم فتحه فى المنتدى فى خلال ايام قليلة و المشكلة ايضا ان الحكومة المصرية الغراء تمنع ارسال الرسائل الى داخل مصر طوال فترة الانتخابات و نحن نبحث عن حل لذلك لذا فتاخرنا فى تقديم الخدمة ليس بسبب تراخى و لكن بحث عن حلول لهذه المشكلة.
فى كل الاحوال يمكنك مراستلى لارسال التقرير الحالى الذى يعمل عليه الاكسبيرت و كما ذكرت فالهدف منه معرفة اقصى مضاعفة سيقوم بها الاكسبيرت و حتى الان النتائج ممتازة و الحمد لله..
شكرا مرة اخرى على صراحتك و اهتمامك باعلاء ارابيا.
الله كريم,

اخي الكريم الدكتور عادل

كل عام و الجميع بخير وافضل حال و انا سعيد برضك و اهتمامك و يعلم الله ان كل ما اريده ان اري المنتدي في مكان يليق به و ان لا يكون مثل منتدايات يخفق نجمها و لامعانها بسرعه

الحقيقه انا شايف انكم بتبذلوا مجهود كبير في الاكسبرت و لكن الاكسبرت ارباحه محدوده و مش كل يوم بيجد فرصه و كمان مشاكل السرفر و خلافه فيا ريت نهتم بموضوع التوصيات و ممكن تكون كمشاركات الان في باب مستقل بزاته و طبعا صلاحية الدخول للباب متروكه ليكم و ان كنت اريد ان تكون في البدايه للجميع و ليس اصحاب الحسابات المداره من قبلكم فقط للداعاية لكم
يا ريت تستعجلوا باب التوصيات لاني اعتقد انه هيكون فاتحة خير للمنتدي ان شاء الله و خصوصا ان عندي ثقه انكم قد المسؤليه و ما دام رسائل الموبيل الان بها مشاكل علشان الانتخابات شوفوا البديل و هو باب مستقل للتوصيات و الاعتماد علي رسائل البريد الالكتروني للتنبيه في الفتره التجريبيه

و ان شاء الله تشوف الفرق في المنتدي بعد فتح الباب الخاص بالتوصيات و انا عن نفسي ما اعتقدش اني مرحب بالاكسبرت في الفتره القادمه و اكتفي بالتوصيات في حالة تفعيلها

و تقبل خالص شكري و دعائي يا دكتور

مدير الموقع 21-11-2010 02:13 AM

تابعنا هذا الاسبوع فقد تجد ما يسرك..
تحياتى يا غالى,

yossry77 21-11-2010 03:08 AM

بالتوفيق يا دكتور و تقبل دعائي بمزيد من النجاح باذن الله تعالي

أبوخالد 23-11-2010 09:03 PM

بالتوفيق لكم إن شاء الله

طارق عطية 24-11-2010 11:08 AM

تشكر على هذا المجهود الجامد يا دكتورأسامة وأيضا يا بشمهندس نادر وكل اللى معاكم.
أرجو الأفادة. ماذا أفعل حتى احصل على هذا المؤشر الفلتة؟

مدير الموقع 24-11-2010 11:49 AM

هههه شكرا لك..
انتظر قاطرات ارابيا..

Boss Of all Bosses 17-12-2010 12:05 PM

هل هذه النتايج هى نتايج الباك تيست ام الديمو ام الريال؟؟؟؟
وشكرا

الساعة الآن 07:21 PM