اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   ® فن المحاربين القدماء ® •●§(Harmonic Art & Cowboy System)§●• ® (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=24576)

أبو ياسر 08-02-2013 06:30 PM

رد: ® فن المحاربين القدماء ® •●§(Harmonic Art & Cowboy System)§●• ®

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoud0711 (المشاركة 462834)
مساكم الله بالخيرات جميعا و جمعة مباركة على الجميع تقبل الله فيها طاعاتكم و دعواتكم
و بامر الله نهاية اسبوع سعيدة على الجميع
وتحية خاصة لفرقة المحاربين بقيادة المجلس الاعلى للمحاربين المكون من القائد الاعلى للمحاربين سيادة المستشار خلود بك (COWBOY )
وعضوية الرائع ابوياسر و الاقتصادى الرائع امجد باشا و لجميع المتابعين

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة COWBOY (المشاركة 462926)

جمعة مباركة استاذ محمود .. لاتحرمنا من مرورك علينا ابدا :) .. والله مفتقدين الاستاذ امجد من امس يارب يكون بخير ..

عمنا محمود جمعة خير عليك ان شاء الله ، ويا رب يكون الاسبوع مر عليك بالأرباح والخير والبركة :1 (114)::1 (114)::1 (114):
وأضم صوتي لصوتك يا ريس ... ربنا يطمنا على الغالي أمجد ويكون بألف خير ان شاء الله

rkarim33 08-02-2013 06:30 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أبو ياسر (المشاركة 462954)
يااااااااااااااه يا باشا ... ده انت فاتك كتير قوي من الصفحات مقريتهاش كده :confused::confused::confused:
الريس كان شرحها أكتر من مرة ، ونفذناها في الورشة أكتر من مرة ، ولو رجعت شوية صفحات (كتير شوية) ورا هتلاقي فكرة الريس العبقرية (الهيدج على مكسب) ... راجع شوية صفحات من اللي في الأول وانت هتلاقي الرد على سؤالك ... ونصيحة لوجه الله تعالى ... طريقة الورشة في الدخول على النموذج من النقطة C الى النقطة D هتريحك من الكلام ده خالص ومن غير ما تستنى النماذج تكتمل وتحتار في تحديد مناطق الدخول وتحديد الأهداف.

مشكور وبارك الله فيك

لاكن انا لسة ف الصفحة ال 45 ومضحكش عليك عدد الصفحات كتير اوى واغلبيتهم كلام على الفاضى

لاكن مش هنكر ان فيهم كنوز من المعلومات بارك الله ف الاستاذ كاوبوى ويجعلة ف ميزان حساناتة

mahmoud0711 08-02-2013 07:25 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أبو ياسر (المشاركة 462956)
عمنا محمود جمعة خير عليك ان شاء الله ، ويا رب يكون الاسبوع مر عليك بالأرباح والخير والبركة :1 (114)::1 (114)::1 (114):
وأضم صوتي لصوتك يا ريس ... ربنا يطمنا على الغالي أمجد ويكون بألف خير ان شاء الله

ابوياسر ياغالى اخونا امجد نوه قبل اجتماع دراجى انه سيكون مشغول و اعتذر عن ترجمة الخطاب و اعتقد انة مشغول ببعض الامور الهامة
اما بالنسبة لارباح الاسبوع فالحمد لله كانت جيدة بفضل الله و لو متابع معنا فى الصالون احنا بعنا اليورو من 1.3550 وبردنا كل 50 نقطة
وعززنا البيع مع بداية الهبوط من 1.3705 و اغلقنا جميع العقود من امس و نفس الشئ بالنسة لازواج الين و الحمد لله

COWBOY 08-02-2013 09:27 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أبو ياسر (المشاركة 462956)

ربنا يطمنا علية ان شاء الله .. وعلى فكرة النجمة انا رسمتها فى موضوع اليورو .. وانا ماتخدتش باالك يا حج :D
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoud0711 (المشاركة 462973)

ابوياسر ياغالى اخونا امجد نوه قبل اجتماع دراجى انه سيكون مشغول و اعتذر عن ترجمة الخطاب و اعتقد انة مشغول ببعض الامور الهامة
اما بالنسبة لارباح الاسبوع فالحمد لله كانت جيدة بفضل الله و لو متابع معنا فى الصالون احنا بعنا اليورو من 1.3550 وبردنا كل 50 نقطة
وعززنا البيع مع بداية الهبوط من 1.3705 و اغلقنا جميع العقود من امس و نفس الشئ بالنسة لازواج الين و الحمد لله

مبروووووووووووك الارباح استاذ محمود :)

COWBOY 08-02-2013 09:28 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة rkarim33 (المشاركة 462957)
مشكور وبارك الله فيك

لاكن انا لسة ف الصفحة ال 45 ومضحكش عليك عدد الصفحات كتير اوى واغلبيتهم كلام على الفاضى

لاكن مش هنكر ان فيهم كنوز من المعلومات بارك الله ف الاستاذ كاوبوى ويجعلة ف ميزان حساناتة

طيب اقنعنى انت بقة منين كلام على الفاضى ومنين .. كنوز من المعلومات :1 (47)::1 (47):

أبو ياسر 08-02-2013 10:03 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoud0711 (المشاركة 462973)

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة COWBOY (المشاركة 462994)

ربنا يطمنا علية ان شاء الله .. وعلى فكرة النجمة انا رسمتها فى موضوع اليورو .. وانا ماتخدتش باالك يا حج :D

مبروووووووووووك الارباح استاذ محمود :)

ما شاء الله يا أستاذ محمود ، ربنا يباركلك ويرزقك دوما بالخير ، ألف مبرووووووك يا أخي الغالي ، وباذن الله أتابع معاكم الصالون من أول الاسبوع القادم ان شاء الله :1 (114)::1 (114)::1 (114):

خالد باشا ... مخدتش بالي ازاي بس يا ريس ، ده أنا كاتب عليها تعليق واقتراح كمان ، انت اللي مش متابع يا رياسة :1 (114)::1 (47):
:1 (82):

COWBOY 08-02-2013 10:18 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أبو ياسر (المشاركة 463013)
ما شاء الله يا أستاذ محمود ، ربنا يباركلك ويرزقك دوما بالخير ، ألف مبرووووووك يا أخي الغالي ، وباذن الله أتابع معاكم الصالون من أول الاسبوع القادم ان شاء الله :1 (114)::1 (114)::1 (114):

خالد باشا ... مخدتش بالي ازاي بس يا ريس ، ده أنا كاتب عليها تعليق واقتراح كمان ، انت اللي مش متابع يا رياسة :1 (114)::1 (47):
:1 (82):

هههههه معلش يا كبير .. كنت نايم :D

canister 08-02-2013 10:45 PM

اجازة سعيدة ان شاء الله للجميع

وان شاء الله مع بداية الاسبوع الجاي هتابع معاكم تاني بأذن الله, وكمان شكل خالد نزل شرح جديد, هشوفه هو كمان, عشان عايزين نعمل الدولارات بقي :D

أبو ياسر 08-02-2013 11:43 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة canister (المشاركة 463032)
اجازة سعيدة ان شاء الله للجميع

وان شاء الله مع بداية الاسبوع الجاي هتابع معاكم تاني بأذن الله, وكمان شكل خالد نزل شرح جديد, هشوفه هو كمان, عشان عايزين نعمل الدولارات بقي :D

درش اللي وحشنا كلنا ... حمد الله ع السلامة يا مدير ، أخيرا أفرجوا عنك في الشغل وهترجعلنا بالسلامة :1 (82)::1 (82)::1 (82):
عامة كويس اننا أجازة يومين ، ذاكر بقى اللي فاتك يا باشا عشان الأيام الجاية في حركات واشتغالات ومراجيح على مزاجك ، عايزين فريق المحاربين باذن الله يلم المنتدى كله في الورشة يتفرج على الانجازات الجامدة بتاعتنا ان شاء الله
:1 (114)::1 (114)::1 (114):

rkarim33 09-02-2013 12:35 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة COWBOY (المشاركة 462996)

طيب اقنعنى انت بقة منين كلام على الفاضى ومنين .. كنوز من المعلومات :1 (47)::1 (47):

يعنى فى كلام كتير لاكن مابين الصفح فى معلومات جيدة جدا وافادتنى بجد

وشكرا لتقدير حضرتك

الساعة الآن 12:36 PM