اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   الارشيف (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=8)
-   -   (¯♨_) ( أستـــراحة مســابقة اف اكـــس ارابيــــا شامبــيون ليــيج ) (¯♨_) (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=3007)

بدون اسم 21-09-2010 01:09 PM

رد: (¯`·._) ( أستـــراحة مســابقة اف اكـــس ارابيــــا شامبــيون ليــيج ) (¯`·._)

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة صياد الفوركس (المشاركة 60125)

سوري نور بس خطأ في الكتابه
تم التعديل
بتوفيق يا رب

:1 (87):ولا يهمك مو منك من 128 حساب

بدون اسم 21-09-2010 01:11 PM

رد: (¯`·._) ( أستـــراحة مســابقة اف اكـــس ارابيــــا شامبــيون ليــيج ) (¯`·._)

شمعة الساعة لليورو دولار بالعه

M10000 21-09-2010 01:22 PM

صباح الخير على المضاربيين الجدعان:)

ايه النسب الجامدة 80 % ربنا يبارك

يا رب الناس اللى وقعت امبارح تكون قومت حساباتها تانى:1 (18):

Pips Hunter 21-09-2010 01:25 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نور الكون (المشاركة 60150)
لو ماشين صحيح وبدون مغامرة والله ما نشم 50 او 80 في المية

وانتظر اي لحظة ممكن مارجن

ليه انا اخسر قدام واحد مغامر حالفة الحظ انه عمل 80% فى يوم ، المسابقة كانت لازم تمثل الواقع و الواقعيه مش مجرد مين الى بيقامر اشطر و بيجيب نسب اعلى ، انا اتحدى اى حد انه يقدر يعمل النسبة دي فى حسابه الحقيقي لو معاه حساب ب10 الاف حقيقيين
اذا كنت ماشي بنظام صحيح وادارة رأس مال صارمة ومحقق اكثر من 100 نقطة ، وغيري عامل نسب فوق ال50% بـ30-40 نقطة بمغامرة عالية جداً ولوتات كبيرة
والله حرام

abdalla_star 21-09-2010 01:29 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نور الكون (المشاركة 60127)
ليه بس انا مسكينة

اهو شفت النتائج
80% وصلو:1 (69):

روحى ربنا ميوقعنا مع بعض ف اى دور من الادوار

ياشيخة حرام عليكى

ea4m 21-09-2010 01:30 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Pips Hunter (المشاركة 60159)
ليه انا اخسر قدام واحد مغامر حالفة الحظ انه عمل 80% فى يوم ، المسابقة كانت لازم تمثل الواقع و الواقعيه مش مجرد مين الى بيقامر اشطر و بيجيب نسب اعلى ، انا اتحدى اى حد انه يقدر يعمل النسبة دي فى حسابه الحقيقي لو معاه حساب ب10 الاف حقيقيين
اذا كنت ماشي بنظام صحيح وادارة رأس مال صارمة ومحقق اكثر من 100 نقطة ، وغيري عامل نسب فوق ال50% بـ30-40 نقطة بمغامرة عالية جداً ولوتات كبيرة
والله حرام

ما هيا دي المشكلة

علشان كده انا كنت عايزها تتحسب بعدد النقاط

alshreef2011 21-09-2010 01:34 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة صياد الفوركس (المشاركة 60121)

المجموعة العشرين
6%

انا لو حافظت على ال 40% كان زمانى الاول
قدر الله وماشاء فعل

معوضه ونركز الاسبوعين القادمين ب 500 دولار الباقين :1 (46): وعليه كام سنت مصرى :1 (46):

بدون اسم 21-09-2010 01:34 PM

اقتباس:

والله حرام

لن يحالفة الحظ في 3 ادوار يا عزيزي
وعلى فكرة في ناس مجانين وبتعملها في الحقيق
المقامر يلعب ليربح
وعندما يخسر يلعب املا في الربح
وانا بشوف قواعد المسابقة جامدة جدا
واقرائها جيدا

بدون اسم 21-09-2010 01:35 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abdalla_star (المشاركة 60162)
روحى ربنا ميوقعنا مع بعض ف اى دور من الادوار

ياشيخة حرام عليكى

ليش بس والله اني حبوبه
واسال كل الشعب:1 (13):

محمد نوارج 21-09-2010 01:36 PM

اقتباس:

والله حرام

يا أخي .. تم التصويت والغالبية رفضت فرض القيود ..

غير كده .. الأسبوع مفاتش منه غير يوم واحد ..

واللي خاطر وجاب 80% ممكن بكرة يبقى خسران 80% !!

المهم إنت ماشي على مبدأ كمل بيه .. سواء فزت أو خسرت ..

أنا كنت ماشي هادي خالص في حسابي وكنت محقق 1.5% فقط

حبيت أخاطر وصلت لخسارة 5% .. ثم قررت الدخول بنفس المخاطرة لتعويض الخسارة .. ثم العودة للعب الهادي مرة تانية .. فعوضت الخسارة الحمد لله .. ورجعت تاني ألعب هادي .. ومش هخاطر تاني إن شاء الله ..

وفي نفس الوقت على حسابي الحقيقي .. حققت فقط من بداية الأسبوع 1%

شفت بقى الفرق بين الديمو والحقيقي ؟!!

مهما عملت مش هتقدر تحجم واحد على الديمو ..

وزي ما قلت خليك في مبدأك وهتشوف النتيجة إن شاء الله ..!

الساعة الآن 05:56 AM