اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   الارشيف (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=8)
-   -   █ ▓ ▒ ░ توصيات د/ رأفت بالفيبوناتشى ░ ▒ ▓ █ (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=19542)

mahmoud0711 27-04-2012 10:48 PM

رد: █ ▓ ▒ ░ توصيات د/ رأفت بالفيبوناتشى ░ ▒ ▓ █

توكلنا علي الله ويد الله مع الجماعة علي بركة الله واي شئ يتم تكليفي بة لخدمة الأعضاء الأعزاء لفرقة الكومندذ انا جاهز ان شاء قدر المستطاع

bahrain 27-04-2012 10:50 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة raafat_193 (المشاركة 320922)

والله احيك ياذيكو انت نظمت كل شئ وجمعت كل حاجة والصراحة شغل صح وانا جاهز ولكن اسمح لى انا تعبت جدا هنا وتحملت آهانات من اشخاص ولكن حمدا لله مرت بسلام لانى كنت حكيمآ فى الرد عليهم. لذلك لا اريد ضياع هذا المجهود فا انا اريد وضع توصياتى الاول . وياليها مباشرة دخول مناصة 100 دولار ونبتدى تجريبى يوم الاحد لحين فتح حساب حقيقى ب 100 دولار ولكن بما انى لم افتح حساب ب 100 مطلقا حتى البروكر اللى انا فيه يقبل ادنى ايداع 2000 دولار ارجوا توضيح اين يمكننى فتح حساب ب100 وابدء بالايداع يوم الاثنين صباحا .

يسعد مساكم ..
أنا مشكلتي مثل حضرتك أقل شي ممكن تفتح حساب ب 2000 دولار بالضبط والمشكلة الثانية أقل عقد يفتح بالمنصة 10.000 يعني 10 مقارنة بالمنصة اللي عندكم
وايضا لا توجد الا شركة واحدة توفر خدمة الفوركس وهي بنك البحرين السعودي .. يعني لا يمكن فتح حساب اّخر بنفس اسمي للتداول ..
فهل استثناء شرط تحديد مبلغ الصفقة .. يعني هل يمكنني المشاركة معكم وتكون صفقاتي اكبر من صفقات الرحلة ..
وهل بامكاني فتح حساب مع الشركات التي تتعاملون معها ؟

المضارب 27-04-2012 10:50 PM

خطة ذيكو غير منطقية لا يمكن تحقيق عشر صفقات في اليوم وعلى عملة وحدة بس

اسلام العوامى 27-04-2012 10:54 PM

فى شركة تانية بتقبل من اول 25 دولار ومحترمة جدا انا بتعامل معاها وهى شركة ايزى فوركس
وانا مسجل حضور ومتابعة معاك يادكتور
بس كان فى ملحوظة صغيرة خالص
لو الواحد مواعيد شغلة مش بتسمحلة يتابع التوصيات هل فى حل لدة عن طريق الموبايل مثلا زى ماتكرم احد الاخوة الاعضاء وقال

raafat_193 27-04-2012 10:55 PM

ذيكو اتفقنا انا شايف انك جمعت كل شئ بس لاحظ توصياتى تعتمد على هدف يتجه له السعر ودائما يوجد هدافين الاول والثانى الاول زى ترانزيت الثانى هو النهائى واللى المفترض انعكاس العملة من عنده علشان كده دائما لما بنكون وصلنا له بقول خروج وده اللى سوف يحدث لليورو والباوند هذه الايام .احنا هنشتغل على الاول لانه دائما قريب ويتراح ب 50 نقطة

ناريمان رأفت 27-04-2012 10:57 PM

يا ريت والله يا دكتور
دى فكرة ممتازة
ولو هنبدا فى الموضوع ده يا ريت برضوا نحدد مواعيد لارقام معينة علشان نبقى ماشيين على طريق واضح
اتمنى بس اننا ما نعطلش حضرتك ونزيد اعباء عليك
وربنا يخليك لينا

ELSHARKI 27-04-2012 10:57 PM

انا عندى الثقه التامه فى الدكتور رأفت ربنا يبارك فيه
بس فيه حاجه حضرتك اللى هتضع التوصيات بمعنى حضرتك اللى شايف التارجت اللى نقدر نحققه فى اليوم من حساب بقيمه 100 دولار
حضرتك لو توضحلنا ممكن نعمل 10 صفقات فى اليوم زى ما ذيكو تفضل بطرحه
ولا حضرتك تشوف طريقه اخى سوينج او سكالب ونحقق 20 دولار اليومى زى ماقال زيكو
حضرتك تشوف الانسب ليك بصفتك واضع التوصيات
ياريت الشباب يشاركنا اقتراحاته...............:1 (32):

top22star 27-04-2012 10:59 PM

دكتور انا متابع معاك ويد الله مع الجماعه مادامت فى خير ان شاء الله ولكن موضوع الصفقات فى اليوم وعدد النقاط دى ممكن يكون السوق فى ايام ميساعدش انها تبقى موجوده بس صراحه مش عارف الحل ايه لما يحصل كده وان شاء الله تكون رحله المليون باذن الله

الشامي 27-04-2012 10:59 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة raafat_193 (المشاركة 320943)
ذيكو اتفقنا انا شايف انك جمعت كل شئ بس لاحظ توصياتى تعتمد على هدف يتجه له السعر ودائما يوجد هدافين الاول والثانى الاول زى ترانزيت الثانى هو النهائى واللى المفترض انعكاس العملة من عنده علشان كده دائما لما بنكون وصلنا له بقول خروج وده اللى سوف يحدث لليورو والباوند هذه الايام .احنا هنشتغل على الاول لانه دائما قريب ويتراح ب 50 نقطة

تمام يا دكتور
الاخ اللي بيقول شركة ايزي فوركس
يا ريت يقولنا معلومات كافية عنها

ناريمان رأفت 27-04-2012 11:00 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة raafat_193 (المشاركة 320943)

انا شايفة يا دكتور ان حضرتك تشوف الخطة المناسبة
بما ان حضرتك اكثر واحد فينا عارف احنا ممكن نكسب كام نقطة فى اليوم
واكثر واحد فينا يعرف ادارة راس المال كويس
وفوق كل ده حضرتك الجنرال لازم انت اللى تحط الخطة

الساعة الآن 05:08 PM