اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   منتدى تعليم الفوركس (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=3)
-   -   أيها المبتدئ اسال...استشير عن الفوركس (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=1150)

mhk720 20-04-2013 09:55 PM

رد: أيها المبتدئ اسال...استشير عن الفوركس

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عمروعشماوى (المشاركة 499547)
السلام عليكم

كويس جدا انكم هنا فهمين ان معظم اللى بيسال لسه مبتدء

بصارحه انا اول مره افتح حساب حقيقى ولسه الحواله موصلتش للحساب

هتقعد تقريبا من 5 ايام لاسبوع

المهم انا معرفش اوقات المضربه الحقيقيه بتبقى امتى لحد دلوقتى يعنى اضارب امتى بالظبط

انا مصرى يعنى بتوقيت مصر شركة fxdd بتبقى على مدار اليوم ولا اوقات معينه بس يا ريت حد يقولنا

وشكرا ليكم

السوق يعمل 5 ايام فى الاسبوع يكون السوق اجازة السبت والاحد
بس بصراحة انت سوالك غريب جدا
ازاى هتاجر فى الفوركس وانت مش عارف مواعيد فتح السوق ودى بيعرفها اى مبتدا مش شخص بيحول فلوس من البنك علشان يتاجر بيها
ياريت يا اخى متتسرعشى فى انك تخسر فلوسك

عمروعشماوى 20-04-2013 10:06 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mhk720 (المشاركة 499549)

السوق يعمل 5 ايام فى الاسبوع يكون السوق اجازة السبت والاحد
بس بصراحة انت سوالك غريب جدا
ازاى هتاجر فى الفوركس وانت مش عارف مواعيد فتح السوق ودى بيعرفها اى مبتدا مش شخص بيحول فلوس من البنك علشان يتاجر بيها
ياريت يا اخى متتسرعشى فى انك تخسر فلوسك

ههههههههههههه

متقلقش يا اخى ده اخوك بقه استاذ انا بقالى سنه واربع شهور بدرس وبضارب على الديمو متقلقش خالص

المشكله انك جوبت على سؤالى غلط انا عارف اللى انتا بتقوله ده انا قصدى على مدار اليوم الشركه بتفتح امتى وتقفل امتى

يعنى هضارب طول ال24 ساعه فتحه ولا ليهم اوقت معينه بيقفلو المنصه وميبقاش حد متواجد

اخوك هيكون ليه باع كبير فى المضربه متقلقش
ده بصارحه بفضل المنتدى هنا وهما اصحاب الفضل عليه فى تعليم سوق الفوركس او شغل البورصه بصفه عامه

ومهما اتكلمت وشكرت فيهم مش هديهم حقهم

بس كله سلف ودين زى مهما علمونى اكيد باذن الله هكون عون لغير بس اكيد لما اشد حيلى شويه هيكون ليه

صفحه خاصه بالتوصيات او اشاركه بقوه مع الموجود وده طبعا حاليا مبيحصلش علشان الحساب الديمو غير الحقيقى خالص

ده لسه الفلوس موصلتش الحساب وانا وهو مبلغ مش كبير بس انا حاسس ببدايه ضغط نفسى عليه

ههههههههههههههههههههههههههههه

والله بتكلم بجد حسس انى داخل على موجها مش سهله وربنا يوفقنا جميعا

بس اخوك صياد قديم متقلقش خالص

وشكرا لاهتمامك ويا ريت حد يكون شغال حقيقى يجاوب على سؤالى وشكرا ليكم

ما هى اوقات عمل شركه fxdd على مدار اليوم مش الاسبوع وشكرا

mhk720 20-04-2013 10:09 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عمروعشماوى (المشاركة 499550)
ههههههههههههه

متقلقش يا اخى ده اخوك بقه استاذ انا بقالى سنه واربع شهور بدرس وبضارب على الديمو متقلقش خالص

المشكله انك جوبت على سؤالى غلط انا عارف اللى انتا بتقوله ده انا قصدى على مدار اليوم الشركه بتفتح امتى وتقفل امتى

يعنى هضارب طول ال24 ساعه فتحه ولا ليهم اوقت معينه بيقفلو المنصه وميبقاش حد متواجد

اخوك هيكون ليه باع كبير فى المضربه متقلقش
ده بصارحه بفضل المنتدى هنا وهما اصحاب الفضل عليه فى تعليم سوق الفوركس او شغل البورصه بصفه عامه

ومهما اتكلمت وشكرت فيهم مش هديهم حقهم

بس كله سلف ودين زى مهما علمونى اكيد باذن الله هكون عون لغير بس اكيد لما اشد حيلى شويه هيكون ليه

صفحه خاصه بالتوصيات او اشاركه بقوه مع الموجود وده طبعا حاليا مبيحصلش علشان الحساب الديمو غير الحقيقى خالص

ده لسه الفلوس موصلتش الحساب وانا وهو مبلغ مش كبير بس انا حاسس ببدايه ضغط نفسى عليه

ههههههههههههههههههههههههههههه

والله بتكلم بجد حسس انى داخل على موجها مش سهله وربنا يوفقنا جميعا

بس اخوك صياد قديم متقلقش خالص

وشكرا لاهتمامك ويا ريت حد يكون شغال حقيقى يجاوب على سؤالى وشكرا ليكم

ما هى اوقات عمل شركه fxdd على مدار اليوم مش الاسبوع وشكرا

الشركة شغاله طول اليوم 24 ساعه فى اليوم طول مده الخمس ايام

النسر الذهبى 20-04-2013 10:39 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عمروعشماوى (المشاركة 499547)
السلام عليكم

كويس جدا انكم هنا فهمين ان معظم اللى بيسال لسه مبتدء

بصارحه انا اول مره افتح حساب حقيقى ولسه الحواله موصلتش للحساب

هتقعد تقريبا من 5 ايام لاسبوع

المهم انا معرفش اوقات المضربه الحقيقيه بتبقى امتى لحد دلوقتى يعنى اضارب امتى بالظبط

انا مصرىة يعنى بتوقيت مصر شركة fxdd بتبقى على مدار اليوم ولا اوقات معينه بس يا ريت حد يقولنا

وشكرا ليكم

السوق مفتوح 24 ساعة 5 ايام بالأسبوع السبت والأحد اجازة

واهلا بك باي وقت

Samuel 21-04-2013 12:27 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة النسر الذهبى (المشاركة 499498)

اهلا بك

السحب بيتم علي نفس وسيلة الأيداع حتي ارجاع كامل المبلغ الذي اودعته وبعد ذلك يكون السحب علي حسابك البنكي وباي بنك المهم ان يكون الحساب بالبنك باسمك

وتحت امرك باي استفسار :)

لالا الكلام ده مش صحيح لسبب واحد بس الفيزا بتاعتي فيزا نت يعني مش هعرف اسحب الفلوس اساسا غير كده انا اعرف ان مصر حاله خاصه بموضوع الايداع بالفيزا نت والسحب علي البنك علي العموم هجرب قريب جداا واخبر الجميع
بالتوفيق شكرااا يا استاذي

النسر الذهبى 21-04-2013 12:34 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Samuel (المشاركة 499581)
لالا الكلام ده مش صحيح لسبب واحد بس الفيزا بتاعتي فيزا نت يعني مش هعرف اسحب الفلوس اساسا غير كده انا اعرف ان مصر حاله خاصه بموضوع الايداع بالفيزا نت والسحب علي البنك علي العموم هجرب قريب جداا واخبر الجميع
بالتوفيق شكرااا يا استاذي

ياصديقي انا اودع بفيزا الأنترنت دائما وعند السحب اقدر اسحب المبلغ اللي اودعته فقط عليها يعود كعملية ريفند refund واي سحب اكثر من المبلغ اللي اودعته بيكون علي حسابي البنكي

تحياتي يا غالي :)

م.جمانه 21-04-2013 12:43 AM

شرح التسجيل في بنك الباي بال Paypal now in Egypt

Samuel 21-04-2013 01:18 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة النسر الذهبى (المشاركة 499586)

ياصديقي انا اودع بفيزا الأنترنت دائما وعند السحب اقدر اسحب المبلغ اللي اودعته فقط عليها يعود كعملية ريفند refund واي سحب اكثر من المبلغ اللي اودعته بيكون علي حسابي البنكي

تحياتي يا غالي :)

بعد اذنك يا استاذي سؤال صغير بس انا هسحب الفلوس ازاي من الفيزا نت دي انا مليش حساب في بنك مصر دي مجرد فيزا فقط وعلشان استلم المبلغ لازم اقفل الفيزا واستلم الرصيد بعد 30 يوم
طب لو انا سحب اكتر من المبلغ الذي شحنت بيه الشركه ممكن اسحب علي البنك علي طوول علي العموم هجرب والتجربه خير الدليل

النسر الذهبى 21-04-2013 01:25 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Samuel (المشاركة 499609)
بعد اذنك يا استاذي سؤال صغير بس انا هسحب الفلوس ازاي من الفيزا نت دي انا مليش حساب في بنك مصر دي مجرد فيزا فقط وعلشان استلم المبلغ لازم اقفل الفيزا واستلم الرصيد بعد 30 يوم
طب لو انا سحب اكتر من المبلغ الذي شحنت بيه الشركه ممكن اسحب علي البنك علي طوول علي العموم هجرب والتجربه خير الدليل

تمام زى منتا قولت بالنسبة لبنك مصر متقدرش تسحب من فيزا الأنترنت إلا اما تلغيها لكن لو هتسحب من الشركات فالفلوس بترجع للبطاقة عادي والفلوس الزياده عن اللي اودعته عشان تسحبها لازم حساب بنكي باسمك باي بنك بقي سواء بنك مصر او اي بنك اخر

وانا بستخدم فيزا انترنت البنك الأهلي سوستيه nsgb وبسحب الفلوس اللي بترجع عليها بطلب تحويل من فيزا الأنترنت للفيزا العاديه

بالتوفيق :)

MoHaMeD EgY 21-04-2013 01:32 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة النسر الذهبى (المشاركة 499611)

تمام زى منتا قولت بالنسبة لبنك مصر متقدرش تسحب من فيزا الأنترنت إلا اما تلغيها لكن لو هتسحب من الشركات فالفلوس بترجع للبطاقة عادي والفلوس الزياده عن اللي اودعته عشان تسحبها لازم حساب بنكي باسمك باي بنك بقي سواء بنك مصر او اي بنك اخر

وانا بستخدم فيزا انترنت البنك الأهلي سوستيه nsgb وبسحب الفلوس اللي بترجع عليها بطلب تحويل من فيزا الأنترنت للفيزا العاديه

بالتوفيق :)

اهلا يا هيما :)
بما انك عميل فى بنك NSGB مثلى .. فكنت عايز اسألك بخصوص فيزا الأنترنت
هل يمكن سحب اى مبلغ عليها ؟ .. ولا لازم المبلغ المسحوب من الفيزا بس والباقى على حساب بنكى ؟

الساعة الآن 06:39 PM