اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   الارشيف (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=8)
-   -   █ ▓ ▒ ░ توصيات د/ رأفت بالفيبوناتشى ░ ▒ ▓ █ (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=19542)

الشامي 01-05-2012 09:41 PM

رد: █ ▓ ▒ ░ توصيات د/ رأفت بالفيبوناتشى ░ ▒ ▓ █

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة raafat_193 (المشاركة 324077)

ذيكو ده مش تحليلك انا مش مولود امبارح انا مولود من 47 سنه اولا ده شارت عليه صفقات شراء وانت بتقول اغلقت صفقاتك على ارباح ثانيا ازى بتقول محدش ييشترى والشارت عليه صفقة الشراء لما صاحب الشارت راجل محلل وبيفهم ان السعر كان نازل ليه اشتره وبيحظر اننا لانشترى ثالثا المحلل الشاطر اللى يتوقع ااتجاة السعركما فعلت انا بقالى اسبوع بنادى بالهبوط الخبر الامريكى بل بالعكس قلت انه ايجابى سوف يصدر وحصل وكان ايجابى .لكن اللى اداك الشارت او لو انت اللى محلله ايه الافاده منه الان وليه معملتش بيه لما انت شاطر كده . انا اتخنق من الفذلكة

وبعدين في ايه يا دكتور بتدهملي كدا ليه دا انا بحبك
ومش عاوز الا الافادة

bary_3 01-05-2012 09:50 PM

و الله لم أعد أفهم، كثيرا ما يحذر الدكتور من وضع شارتات على ورشته ،وقالها مرارا أن ذالك يؤلمه،وأن من يريد وضع شارتات فليفتح له ورشة خاصة ،لاكن لا حياة لمن تنادي
و كأنكم مصرين على تعطيل هذه الورشة بمثل هذه الأفعال ،وبدل ما نبحث عن المفيد نقعد نعلق هنا وهناك ،ونشرح لهذا وذاك قوانين ورشتنا
رجاء إلتزموووووووووووووووووووووو

raafat_193 01-05-2012 10:05 PM

اللى بيحصل الان من حركة العملات هو تكرار لاحداث الصبح يعنى ممكن نبيع الباوند واليورو وشراء الدولار فرنك لانهم مع الاسيوى هبوط تانى

Pips Hunter 01-05-2012 10:12 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة raafat_193 (المشاركة 324091)
اللى بيحصل الان من حركة العملات هو تكرار لاحداث الصبح يعنى ممكن نبيع الباوند واليورو وشراء الدولار فرنك لانهم مع الاسيوى هبوط تانى

حضرتك تتوقع الضربة القاضية ممكن تكون امتى الى تنهي حالة التذبذب يادكتور

naitsi 01-05-2012 10:12 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة raafat_193 (المشاركة 324091)

تم حفظ المعركة جيدا يا جنرال أصبحت اللعبة مفهومة بشكل جيد جدا وبإذن الله غدا نرا اليموزينات تدهس رأوس البريطانين واليورويين

الشامي 01-05-2012 10:20 PM

مش عارف كل لما اجي احلل شارت دلوقتي
اخاف لاحسن انا اطلع مش انا
هههههههههههه

الشامي 01-05-2012 10:29 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bary_3 (المشاركة 324087)
و الله لم أعد أفهم، كثيرا ما يحذر الدكتور من وضع شارتات على ورشته ،وقالها مرارا أن ذالك يؤلمه،وأن من يريد وضع شارتات فليفتح له ورشة خاصة ،لاكن لا حياة لمن تنادي
و كأنكم مصرين على تعطيل هذه الورشة بمثل هذه الأفعال ،وبدل ما نبحث عن المفيد نقعد نعلق هنا وهناك ،ونشرح لهذا وذاك قوانين ورشتنا
رجاء إلتزموووووووووووووووووووووو

اعتقد ان هذا الامر يجب ان يصدر من الدكتور وليس منك
ثانيا هل شارتي وقف صفقات الاعضاء ووقف حركة المرور للدرجة دي !!!!
طيب والتعليقات اللي دايما بتكتبها انت وليس لها علاقة بالفوركس خالص وبتخلينا نتوه في الورشة يبقى دا اسمه ايه
لتاني مرة اجد منك عتاب غير مبرر وقد تجاهلتك المرة السابقة ولكن لكل شيء له حدود

الشامي 01-05-2012 10:30 PM

يا دكتور انا بعت اليورو من 1.3240 ايه رأيك

raafat_193 01-05-2012 10:38 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Pips Hunter (المشاركة 324094)
حضرتك تتوقع الضربة القاضية ممكن تكون امتى الى تنهي حالة التذبذب يادكتور

تنتهى بل تظهر علامة الانتهاء لو صدر خبر المانيا ايجابى والسويسرى تعادل او سالبى يحدث صعود لليورو والباوند ونبدء مرحلة جديدة اما لو صدر الالمانى سالبى وده مستحيل احمتال متعادل والسويسرى متعادل يكسب الدولار بمعنى امامنا بكرة فقط
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة naitsi (المشاركة 324095)
تم حفظ المعركة جيدا يا جنرال أصبحت اللعبة مفهومة بشكل جيد جدا وبإذن الله غدا نرا اليموزينات تدهس رأوس البريطانين واليورويين

هانت يا سيادة اللواء

الشامي 01-05-2012 10:42 PM

يا دكتور البيع من نقطة 1.3240 خطر ولا ايه
يعني هيكون في ارتداد لاعلى

الساعة الآن 04:19 PM