اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   الارشيف (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=8)
-   -   █ ▓ ▒ ░ توصيات د/ رأفت بالفيبوناتشى ░ ▒ ▓ █ (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=19542)

Pips Hunter 01-05-2012 10:50 PM

رد: █ ▓ ▒ ░ توصيات د/ رأفت بالفيبوناتشى ░ ▒ ▓ █

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة raafat_193 (المشاركة 324111)

تنتهى بل تظهر علامة الانتهاء لو صدر خبر المانيا ايجابى والسويسرى تعادل او سالبى يحدث صعود لليورو والباوند ونبدء مرحلة جديدة اما لو صدر الالمانى سالبى وده مستحيل احمتال متعادل والسويسرى متعادل يكسب الدولار بمعنى امامنا بكرة فقط

يعني امل الكيبل فى الهبوط اصبح ضعيف ؟ بصراحة حاطط امل كبير على الهدف المذكور فى المنصة

raafat_193 01-05-2012 10:51 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ذيكو (المشاركة 324103)

اعتقد ان هذا الامر يجب ان يصدر من الدكتور وليس منك
ثانيا هل شارتي وقف صفقات الاعضاء ووقف حركة المرور للدرجة دي !!!!
طيب والتعليقات اللي دايما بتكتبها انت وليس لها علاقة بالفوركس خالص وبتخلينا نتوه في الورشة يبقى دا اسمه ايه
لتاني مرة اجد منك عتاب غير مبرر وقد تجاهلتك المرة السابقة ولكن لكل شيء له حدود

ذيكو انت عارف انا بحبك وبحترمك وكل الاعضاء فالاخ بارى خايف على تشتت الاعضاء الجدد وانا سبق وقلت ان الادامن من حقهم يضعوا شارتات كما لهم الحق فى غلق هذه الورشة لانها ديارهم اما انا فا ضيف ولكن من حقى لا احد يضع شارت وبالاخص من اشخاص اصحاب ورش آخرى احتراما لى لا يقولوا انا بستخدم شارتتهم فى حين انا لست فى حاجة الى هذه الشارتات ولهم هجوم سابق عليا لن انساه كما انك تاخذ منى التوصيات وتربح وفى امضائك انك بتدبل الحساب بتوصيات الاخرين , ولا مش واخد بالك

الشامي 01-05-2012 10:51 PM

هو يا جماعة هو انا قتلت حد ولا ايه
مش عارف انا عملت جريمة ولا ايه مفيش حد بير
غريب والله

raafat_193 01-05-2012 10:54 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Pips Hunter (المشاركة 324114)
يعني امل الكيبل فى الهبوط اصبح ضعيف ؟ بصراحة حاطط امل كبير على الهدف المذكور فى المنصة

لا يوجد مستحيل فى الفوركس الاهم ركز فى الاخبار وانا معاك لا تيأس يا اخى اخبار بريطانيا كتيرة بكرة

الشامي 01-05-2012 10:58 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة raafat_193 (المشاركة 324117)

ذيكو انت عارف انا بحبك وبحترمك وكل الاعضاء فالاخ بارى خايف على تشتت الاعضاء الجدد وانا سبق وقلت ان الادامن من حقهم يضعوا شارتات كما لهم الحق فى غلق هذه الورشة لانها ديارهم اما انا فا ضيف ولكن من حقى لا احد يضع شارت وبالاخص من اشخاص اصحاب ورش آخرى احتراما لى لا يقولوا انا بستخدم شارتتهم فى حين انا لست فى حاجة الى هذه الشارتات ولهم هجوم سابق عليا لن انساه كما انك تاخذ منى التوصيات وتربح وفى امضائك انك بتدبل الحساب بتوصيات الاخرين , ولا مش واخد بالك

والله شارتي والله العظيم رسمي وتحليلي محدش في المنتدى كله ولا في اي منتدى بيستخدم لون الشارت اللي انا بستخدمة
اتحدى واحد يقول دا تحليلي
اقولك قولي على اي عملة وانا احللهالك بالشارت حالا
اما موضوع التدبيل انا بدخل على توصياتك وتوصيات الرحلة كما ان صاحب الرحلة صديق شخصي قوي لي وانا احبه ووضعت الرحلة بتاعته في توقيعي لاني احترمه وله فضل في مكسبي بعد الله
وانت ايضا لك فضل ولذلك اقترحت رحلة المليون من اجل الاخرين مش عشاني وحطيتها في التوقيع لكن انت قلت في اعضاء مش مرحبين بالموضوع خلينا زي ما احنا فمسحت التوقيع لان ليس من المعقول احط عنوان غير موجود
لك ودي واحترامي

raafat_193 01-05-2012 11:00 PM

اليورو ين جاهز للبيع

raafat_193 01-05-2012 11:02 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ذيكو (المشاركة 324122)

والله شارتي والله العظيم رسمي وتحليلي محدش في المنتدى كله ولا في اي منتدى بيستخدم لون الشارت اللي انا بستخدمة
اتحدى واحد يقول دا تحليلي
اقولك قولي على اي عملة وانا احللهالك بالشارت حالا
اما موضوع التدبيل انا بدخل على توصياتك وتوصيات الرحلة كما ان صاحب الرحلة صديق شخصي قوي لي وانا احبه ووضعت الرحلة بتاعته في توقيعي لاني احترمه وله فضل في مكسبي بعد الله
وانت ايضا لك فضل ولذلك اقترحت رحلة المليون من اجل الاخرين مش عشاني وحطيتها في التوقيع لكن انت قلت في اعضاء مش مرحبين بالموضوع خلينا زي ما احنا فمسحت التوقيع لان ليس من المعقول احط عنوان غير موجود
لك ودي واحترامي

اوكى خلينا بقه فى الدولارات علشان اليورو ين هيهبط هبوط قوى مع اليابانى

raafat_193 01-05-2012 11:06 PM

احترسوا السوق راجع جائع لانهم كانوا اجازة اليوم كان معظم الهيئات مغلقة

naitsi 01-05-2012 11:07 PM

جنرال محتاج إستشارتك وتحليلك علا الدولار ين لاني قمت قبل ساعة بشراء الدولار ين بعدما حللته بأحد الشارتات وهو معكس ايضا ماهو توقعك فيه يا دكتور

الشامي 01-05-2012 11:07 PM

طيب انا دخلت بيع يورو دولار وخت دولار وخلعت ابيع تاني امتى
اما اليورو ين هستنى وية كدا لو عكس جامد ادخل اصل بصراحة مليش عمار مع ولاد المجانين دول

الساعة الآن 01:27 AM