اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   رحلة من 200$ الى 5000 $ فى 90 يوم (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=47285)

smr 31-05-2015 09:48 AM

رد: رحلة من 200$ الى 5000 $ فى 90 يوم

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MR_KHALEDBADRY (المشاركة 805830)
على فكرة انا مبحبش الدخول فى الصفقات الكثيرة ولازم تعرف ان الدخول فى صفقات كثيرة متتالية بيضيع الحساب

شكرا جزيلا اخ يوسف مش عارف الناس يقولك ان انا طماع وعاوزنى ادخل فى صفقات كتيرة ورا بعض واكون اسرع

انا اقسمتلك انى مكنتش موجود فى الوقت ده وانت مش عاوز تصدق والناس عارفه ان انا بقفل صفقاتى حتى لو على خسارة لو لقيت السعر عكس عليا

شكرا جزيلا اخى الكريم ياريت تيجى على الحر بس دا الحر والكهرباء والانترنت وكمان عندى ظروف فى البيت ممكن اكون مش موجود الاسبوع ده كمان على الانترنت

ربنا معاك يارب وان شاء الله توصل للمبلغ اللي انت تريده

فعلا الجو حر جدا والنور بيقطع كتير وكمان النت زفت كل ده مع بعضه شئ فظيع

صياد الجراح 01-06-2015 05:17 PM

بسم الله الرحمن الرحيم

ما وصلت له الرحلة .. او ما وصل له المنتدى بالصح ما يعجب احد بكل صراحة.. فى شئ غلط
الرحلة كانت من انجح الرحلات وكانت ذهابه لاهدافها بكل قوية ولظروف خارجة عن ارادة استاذ خالد وقفت وهى مازالت محققه ربح محترم والحمد لله

المنتدى مش عارف سبب وصلوه لهذه الدرجة من الهدوء سببوه ايه .. المواضيع اغلبها ورش عملات معينه للادارة ولو عضو فتح ورشة لعملة معينه يطلبوه منه انه يضيفها لموضوعها اللى تبع الادارة ..
يعنى الناس مالها حق تشوف اسمها على موضوع خاص بيها حتى لو اول موضوع له بدل تشجيعه بيطلب منه بكل هدوء المرة القادمة حلل فى موضوع العملة حيعمل ايه وقتها العضو !! .. وعلى مااعتقد ان مفيش منتدى بيعتمد على المسابقات والجوائز فقط .. والشركة الاساسية للمنتدى منتشرة فى اكتر من مكان والجوائز فى اكتر من مكان ومسابقات المنتدى هل تكفى ..

والله العظيم انا مش عارف فى ايه .. غير انى بعد ما كنت اعرف منتدى غير هنا او بمعنى اصح ده الاساسى فى كل شئ .. بحثت عن منتدى اخر واصبح هو الاساس وده ثانوى مجرد مرور وبس .. واكيد فى غيرى الكثير نفس الموضوع

باذن الله خير للجميع وتنهض الرحلة والمنتدى من جديد ..

على ماظن ان المجنون حيبدء رحلة هبوط قوية حوالى 200 نقطة على الاقل .. والله اعلم

وباذن الله اللى داخل الصفقات تقفل معه على ربح كويس

اسف على التطاويل بس هو استغراب لحال لسا اكثر ...

تقبلوه تحياتى والى مزيد من الارباح باذن الله

صياد الجراح 08-06-2015 04:35 PM

بسم الله الرحمن الرحيم

هل انتهيت الرحلة على كده.. و هل تم غلق الحساب ؟

لو اغلقت يبقه يا خسارة كانت رحلة قوية وموفقه .. ولكن هو ده الحال اغلب الورش الناجحه ...

المهم نتعلم من الرحلة دى .. لان كلها دروس من البداية للنهاية

باذن الله بالتوفيق للجميع ...

تقبلوه تحياتى ..

adel as60 08-06-2015 11:09 PM

بالتوفيق ان شاء الله كلام كله صح من رقم 5 ال 12 تمام واهم شئ صدقني هو رقم 5 الذي يقع فية كل المتاجرين سواء الصغار او الكبار

adel as60 08-06-2015 11:10 PM

الطمع

adel as60 08-06-2015 11:12 PM

(على فكرة انا مبحبش الدخول فى الصفقات الكثيرة ولازم تعرف ان الدخول فى صفقات كثيرة متتالية بيضيع الحساب) وحياة والله العظيم الكلام ده صح وانا مجر ب بس انا مجرب علي اد الايد 10$ ومرة 20$

الساعة الآن 12:34 PM