اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=5)
-   -   100 دولار بونص هدية من شركة فوركس ميتال (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=17797)

sheko88 17-03-2012 09:29 AM

رد: 100 دولار بونص هدية من شركة فوركس ميتال

تم فتح حساب والحصول على البونص .شكرا لصاحب الموضوع وبالتوفيق للجميع

shobra 17-03-2012 03:30 PM

يا جماعه بعد تصفير حسابى فى فوركس ميتال حساب احد اقاربى الان اصبح ارباح 2261$ انا كنت بفكر اسحبهملوا ما رأيكم بعد خبرتكم مع هذة الشركه هل الشركه لها مصداقيه وهل هناك من سحب مبلغ كبير كهذا ما هى اسرع طرق السحب وايه رأيكم اسحب الفين واسيب الباقى اشتغل عليهم عادى لو تم اثبات مصداقيه الشركه
وجزاكم الله خيرا

م.جوزيف ايهاب 17-03-2012 03:56 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shobra (المشاركة 296375)
يا جماعه بعد تصفير حسابى فى فوركس ميتال حساب احد اقاربى الان اصبح ارباح 2261$ انا كنت بفكر اسحبهملوا ما رأيكم بعد خبرتكم مع هذة الشركه هل الشركه لها مصداقيه وهل هناك من سحب مبلغ كبير كهذا ما هى اسرع طرق السحب وايه رأيكم اسحب الفين واسيب الباقى اشتغل عليهم عادى لو تم اثبات مصداقيه الشركه

وجزاكم الله خيرا

يا باشا يا كبير
جرب تسحب علي موني بوكرز
بس هل هو عدي ال60 يوم وخصموا ال100$ البونص؟

shobra 17-03-2012 04:04 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة joseph.ehab (المشاركة 296382)

يا باشا يا كبير
جرب تسحب علي موني بوكرز
بس هل هو عدي ال60 يوم وخصموا ال100$ البونص؟

هوا حتى الان لم يكمل شهر ولاكن اكيد طبعا اكمل شروط البونص ان شاء الله لانى اشتغلت عليه بلوط كبير وعقود كثيرة جدا
بس انا كدة لازم اخلى قريبى يفتح حساب مونى بوكرز واطلب السحب عليه علشان يبقى صاحب الاميل هوا صاحب حساب المونى بوكر لان حسابى انا بأميل مختلف عن اميل صاحب الحساب وطبعا كدة بردوا لازم اعمل طلب السحب من الكمبيوتر بتاع قريبى علشان موضوع الاى بى صح

بيتهيألى لو تم السحب دة هيكون احسن اختبار لمصداقيه الشركه

م.جوزيف ايهاب 17-03-2012 04:18 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shobra (المشاركة 296385)
هوا حتى الان لم يكمل شهر ولاكن اكيد طبعا اكمل شروط البونص ان شاء الله لانى اشتغلت عليه بلوط كبير وعقود كثيرة جدا
بس انا كدة لازم اخلى قريبى يفتح حساب مونى بوكرز واطلب السحب عليه علشان يبقى صاحب الاميل هوا صاحب حساب المونى بوكر لان حسابى انا بأميل مختلف عن اميل صاحب الحساب وطبعا كدة بردوا لازم اعمل طلب السحب من الكمبيوتر بتاع قريبى علشان موضوع الاى بى صح

بيتهيألى لو تم السحب دة هيكون احسن اختبار لمصداقيه الشركه

طبعا لو الشركة حولت المبلغ ده تبقي صادقة
بس انا عمال افكر انهم ممكن يوقفوه عشان انت تداولت عليه من عندك يعني نفس الIp بتاعك برضه
انا بقول كده عشان الشركات دي بتتلكك وخصوصا في مبلغ كبير كده
عموما خلي قريبك يفتح حساب موني بوكرز من عنده ويعمل طلب السحب وان شاء الله ياخد الارباح

shobra 17-03-2012 04:53 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة joseph.ehab (المشاركة 296396)

طبعا لو الشركة حولت المبلغ ده تبقي صادقة
بس انا عمال افكر انهم ممكن يوقفوه عشان انت تداولت عليه من عندك يعني نفس الIp بتاعك برضه
انا بقول كده عشان الشركات دي بتتلكك وخصوصا في مبلغ كبير كده
عموما خلي قريبك يفتح حساب موني بوكرز من عنده ويعمل طلب السحب وان شاء الله ياخد الارباح

انا مش عارف موضوع الاى بى دة ممكن يعرفوة من الميتاتريد والا لا بس انا معملتش اى شىء يخص الحساب دة فى الموقع من على جهازى عموما هنجرب ونشوف هما كان ليهم رقم تليفون هنا فى مصر يا ترى ممكن يفيدنا فى شىء او فى حد استفاد من رقم التليفون دة فى اى مساعدة

م.جوزيف ايهاب 17-03-2012 04:56 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shobra (المشاركة 296405)
انا مش عارف موضوع الاى بى دة ممكن يعرفوة من الميتاتريد والا لا بس انا معملتش اى شىء يخص الحساب دة فى الموقع من على جهازى عموما هنجرب ونشوف هما كان ليهم رقم تليفون هنا فى مصر يا ترى ممكن يفيدنا فى شىء او فى حد استفاد من رقم التليفون دة فى اى مساعدة

مش عارف
محدش جرب يكلمهم غير علي اللايف شات
بلاش تسألهم علي حاجة وجرب السحب علي طول وشوف ايه اللي هيحصل. وخلي قريبك هو اللي يتابع السحب معاهم علي اللايف شات من عنده.

shobra 17-03-2012 04:59 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة joseph.ehab (المشاركة 296407)

مش عارف
محدش جرب يكلمهم غير علي اللايف شات
بلاش تسألهم علي حاجة وجرب السحب علي طول وشوف ايه اللي هيحصل. وخلي قريبك هو اللي يتابع السحب معاهم علي اللايف شات من عنده.

ان شاء الله هنجرب من عندة ونشوف ونبقى نتابعهم على الشات بس مشكلتهم انهم معندهمش شات عربى

م.جوزيف ايهاب 17-03-2012 07:19 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shobra (المشاركة 296409)
ان شاء الله هنجرب من عندة ونشوف ونبقى نتابعهم على الشات بس مشكلتهم انهم معندهمش شات عربى

اه فعلا هي دي مشكلة الدعم عندهم

archiwork 18-03-2012 12:53 AM

وجهة نظرى الشخصية
اطلب سحب ألف دولار فقط
والباقى أخبرهم أنك معجب جدا بالشركة وتريد أن تكمل واطلب تحويلهم لحساب تجارى لتكمل التداول معهم
وأخبرهم أنك من خلال تجربتك مع الشركة كان كل شئ تمام ولكن ماينقص هو اختبار الوقت الذى تعالج فيه الشركة طلبات السحب

الساعة الآن 02:56 AM