اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   قسم تعليم الفوركس بالفيديو (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=4)
-   -   الويبينار الاول في تعليم الاشموكو كنكو هايو من اف اكس ارابيا: سجل الان للحضور. (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=33187)

hector23 19-07-2013 01:00 AM

رد: الويبينار الاول في تعليم الاشموكو كنكو هايو من اف اكس ارابيا: سجل الان للحضور.

ولا يهمك يا استاذ خالود مستنينك الاربعاء القادم ان شاء الله و يارب انا اكون قدرت احل مشكلة البرنامج اللى مش عايز يتسطب

انا كان عندى لك اقتراح يارب يعجبك انت و الاخوه هنا

كل واحد مننا هنا يكتب السؤال او النقطه اللى عايز يفهمها او اللى عايز يستفسر عنها لحد يوم الثلاثاء و نجمع الاسئله دى و حضرتك لو مفيهاش تعب تشرحها لنا بالفيديو عن طريق امثله

فاطمة ابراهيم 19-07-2013 01:10 AM

رد: الويبينار الاول في تعليم الاشموكو كنكو هايو من اف اكس ارابيا: سجل الان للحضور.

من فضلك اين اجد رابط فيديو شرح الاشموكو؟

خالوود 19-07-2013 01:32 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة khaledbehour (المشاركة 535145)
السلام عليكم اخ خالوود

اولا كل عام وانت بخير

و رمضان كريم

عندي سؤال مهم جدا ،وارجو الاجابة عليه

المؤشر الياباني الاشيموكو

فيه الخط الزرق

هل لازم يكون الخط الازرق مطابق لمستوى 50 فيبوناتشي ؟؟؟

ارجو الرد للاهمية

رمضان مبارك اخي، الخط الازرق هو 50 فايبو ل 26 شمعة الاخيرة، اما اذا تطابق مع 50 فايبو للموجة كاملة فهذا يزيده قوة ومصداقية.

خالوود 19-07-2013 01:35 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة فاطمة ابراهيم (المشاركة 535154)
من فضلك اين اجد رابط فيديو شرح الاشموكو؟

اهلا بك اختي، لقد ارسلت الفيديو لادارة اف اكس ارابيا، ولازم هي الان تقوم باللازم لانزاله، لما يكون كل شيء تمام، ان شاء الله نحط الرابط.

خالوود 19-07-2013 01:37 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hector23 (المشاركة 535146)
ولا يهمك يا استاذ خالود مستنينك الاربعاء القادم ان شاء الله و يارب انا اكون قدرت احل مشكلة البرنامج اللى مش عايز يتسطب

انا كان عندى لك اقتراح يارب يعجبك انت و الاخوه هنا

كل واحد مننا هنا يكتب السؤال او النقطه اللى عايز يفهمها او اللى عايز يستفسر عنها لحد يوم الثلاثاء و نجمع الاسئله دى و حضرتك لو مفيهاش تعب تشرحها لنا بالفيديو عن طريق امثله

اقتراح جميل ويمكن تفكرو على راحتكم في الاسئلة وتضعوها هنا.

خالوود 19-07-2013 01:42 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ENG_JOMANA (المشاركة 534645)
يعطيك العافيه اخ خالد ، وبانتظار الفديو المسجل ،،،

اهلا بك اخت جمانة، شرف عظيم انك تزوري احد مواضيعي.
على فكرة مواضيعك تعجبني كثيرا وانا اقرأها اول باول.

p2000 19-07-2013 02:20 AM

على الرغم انى ما شوفتش الفيديو ... فأنا متأكد ان فى معلومات مهمه فى الشرح المفروض الكل يعرفها
علشان كده انا بضم صوتى الى صوت الاصدقاء بسرعه عرض رابط الشرح الفيديو ..
ألف شكر لتعبك أخى خالدووو... ومتابع معك ..:)

م.جمانه 19-07-2013 02:29 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خالوود (المشاركة 535184)
اهلا بك اخت جمانة، شرف عظيم انك تزوري احد مواضيعي.
على فكرة مواضيعك تعجبني كثيرا وانا اقرأها اول باول.

الشرف لنا ، أخي الفاضل
موفق بمحاضراتك ، ورمضان كريم ،،،

خالوود 19-07-2013 02:29 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة p2000 (المشاركة 535200)
على الرغم انى ما شوفتش الفيديو ... فأنا متأكد ان فى معلومات مهمه فى الشرح المفروض الكل يعرفها
علشان كده انا بضم صوتى الى صوت الاصدقاء بسرعه عرض رابط الشرح الفيديو ..
ألف شكر لتعبك أخى خالدووو... ومتابع معك ..:)

شكرا لتقتكم الغالية، هذه ليست سوى البداية، ان شاء الله لن تبقي منطقة ظل في هذا النظام لدى المضارب العربي.
همسة: انا على يقين ان اف اكس ارابيا لن يهدأ لها بال الا لما يكون الفيديو موجود.
انا من جهتي، وكي ينجح الدرس القادم، فقد اقمت الدنيا ولم اقعدها على وكالة الاتصال وحضرت كدلك كميوتر ماك برو حتى نتفادى جميع مشاكل الكمبيوتر والنت.

mahmoud hefny 19-07-2013 07:43 PM

السلام عليكم ورحمة الله وبركتة
ياخ خالد كل عام وانت بخير ياريت رابط الفديو
وانشاء الله فى انتظار الوبينار القادم

الساعة الآن 12:29 PM