اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   الارشيف (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=8)
-   -   الان اودع 250$ واحصل علي بونص 100% من FXDD تم امداد العرض الى 12 ابريل (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=30375)

خدمة العملاء 15-03-2013 06:10 PM

رد: الان اودع 250$ واحصل علي بونص 100% من FXDD

[QUOTE=baselmrz;480077]
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة معاذ عودات (المشاركة 480067)

اهلا فيك اخوي
من هنا افتح حساب بسبريد ثابت
افتح حساب اسلامي اسبريد ثابت الان

واعمل ايداع وستحصل على 250$ بونص

وبعدها ارسل لشركه بتحويل الرافعه الى 1:400 ولكن يجب ان تكون جميع العقود مغلقه حتى يقوموا بالتحويل

السبريد هو نفس الشركات الاخرى
يورو 3 باوند 4 ... الخ

[/QU

انا بدأت بالتسجيل الان ولكن هناك سؤال لم افهمه ارجو الايضاح
هل تود الاشتراك في خدمة السيرفر الخاص في بي اس

بخصوص السيرفر هذا خاص بالادياعات 2500$ او اكثر اعتقد ان علمت صح او تركتها سوف لا تأثر علي الامر بخصوص حسابك

petersimon 15-03-2013 06:46 PM

طب أنا عاوز أفتح حساب دلوقتى بس مش هنفذ أى عملية قبل 9 شهور من النهاردة . ممكن ولا لازم أنفذ عمليات فى الفترة دى ؟

خدمة العملاء 15-03-2013 06:58 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة petersimon (المشاركة 480124)
طب أنا عاوز أفتح حساب دلوقتى بس مش هنفذ أى عملية قبل 9 شهور من النهاردة . ممكن ولا لازم أنفذ عمليات فى الفترة دى ؟

اهلا اخي الفاضل لازم لايمر 3 اشهر علي الحساب دون تنفيذ اي صفقة

بالتوفيق

petersimon 15-03-2013 07:18 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خدمة العملاء (المشاركة 480135)

اهلا اخي الفاضل لازم لايمر 3 اشهر علي الحساب دون تنفيذ اي صفقة

بالتوفيق

حضرتك تقصد أن اقصى مدة تمر على الحساب بدون عمليات هى 3 شهور ؟

طب ان كان كده بعد ال 3 شهور انفذ كام عملية علشان امد 3 شهور تانى ؟ اقصد هل ممكن اعمل عملية واحدة مثلاً واسيب الحساب 3 شهور تانى وهكذا ؟

petersimon 15-03-2013 08:07 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة petersimon (المشاركة 480145)
حضرتك تقصد أن اقصى مدة تمر على الحساب بدون عمليات هى 3 شهور ؟

طب ان كان كده بعد ال 3 شهور انفذ كام عملية علشان امد 3 شهور تانى ؟ اقصد هل ممكن اعمل عملية واحدة مثلاً واسيب الحساب 3 شهور تانى وهكذا ؟

أسف انا فهمت غلط

حضرتك بتقول لا يمر 3 شهور على الحساب دون عملية

يعنى ممكن أفتح الحساب دلوقتى وأعمل عملية واحدة كل شهرين لحد لما اتمم التدريب بتاعى وفى نفس الوقت أحافظ على الحساب وأستفيد من البونص ؟

shamel-fx 15-03-2013 08:47 PM

Re: رد: Re: الان اودع 250$ واحصل علي بونص 100% من FXDD

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خدمة العملاء (المشاركة 480104)

نعم يمكنك ذلك اخي الفاضل

فضلا ارسلي الي fattia@fxdd.com واطلبي منه نقل حسابك تحت وكالة اف اكس ارابيا او فتح حساب فرعي تحت وكالتنا

حضرتك لو عندك حساب بالجنية المصري ومعاكي فيزا او ماستر ممكن تودعي من علي النت بدون مشكلة

لان التحويل الان في صعوبة وحيتطلب منك ان يكون عندك حساب دولاري ومر عليه 6 شهور علي الاقل

انا لى حساب فى بنك NSGB
و البطاقه التى يصدرها البنك للدفع من خلال الانترنت(virtual visa) للدفع فقط ولا يمكن التحويل عليها الا من خلال حسابى فهل يمكن ان ادفع من خلال البطاقه و اسحب عن طريق التحويل الى حسابى؟

خدمة العملاء 15-03-2013 09:34 PM

رد: Re: رد: Re: الان اودع 250$ واحصل علي بونص 100% من FXDD

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة petersimon (المشاركة 480168)
أسف انا فهمت غلط

يعنى ممكن أفتح الحساب دلوقتى وأعمل عملية واحدة كل شهرين لحد لما اتمم التدريب بتاعى وفى نفس الوقت أحافظ على الحساب وأستفيد من البونص ؟

نعم هذا صحيح

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shamel-fx (المشاركة 480187)
انا لى حساب فى بنك NSGB
و البطاقه التى يصدرها البنك للدفع من خلال الانترنت(virtual visa) للدفع فقط ولا يمكن التحويل عليها الا من خلال حسابى فهل يمكن ان ادفع من خلال البطاقه و اسحب عن طريق التحويل الى حسابى؟

الكل يقوم بفعل ذلك الان استاذة فهي ايسر الحلول بسبب تعصر التحويلات البنكية

حل صحيح

xxff 15-03-2013 09:46 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة petersimon (المشاركة 480168)
أسف انا فهمت غلط

ـ ارجو الرد من قبل الاداره على هذا السؤال لانه مهم جدآ بالنسبه لى لانى مازلت فى فترة تدريب ، واريد فتح حساب حقيقى فى فتره العرض لأستفيد بالبونص المقدم
ـ انا عاوز افتح حساب تحت وكاله اف اكس اربيــــا ، ما هى الاوراق الازمه لفتح الحساب ، والاستفاده بالبونص ، ولمن ارسلها وكيف ارسلها وما هى الخطواط هل ارسل الاوراق ثم بعد ذلك اقوم بالايداع ام انتظر حتى تراسلونى ان الاوراق تمام وتعطونى معلومات التحويل البنكيه لشركه اف اكس دى دى وما هى مصاريف التحويل البنكى
- كلمه اخيره شركه اف اكس اربيا شركه عريقه فى مجال الفوركس واهل للثقه بالاضافه الى ذلك سيتم فتح الحساب الحقيقى فى شركه اف اكس دى دى من افضل شركات الوساطه فى السوق بالاضافه الى بونص 100% على ايداعك حتى 250$ يعنى فرصه لن تتكرر بنسبه لى على الاقل انا اعتبر نفسى محظوظ وربحان شركه محترمه وكيله لى بالاضافه الى بونص بالاضافه الى فتح حساب فى شركه وساطه من اكبر شركات الوساطه فى السوق شـــــكرآ دكتور اسامه شكرآ اداره المنتدى شكرآ اربيا

wasem 15-03-2013 09:47 PM

السلام عليكم
اخي الكريم انا لسه فاح حساب في الfxdd واود ان انقله تحت رعايتم فما هي الخطوات و انا لدي حساب في بنك الnsgb في مصر و لدي visa virtoun وانا خبراتي في العمليات البنكيه ضعيفه و تهت بين المشاركات السابقة فما الخطوات التي اتبعها ارجو التوضح

ولكم جزيل الشكر اخواني في المنتدى جميعا

zorozoro 15-03-2013 10:09 PM

عرض مميز:1 (3):
هل هذا العرض يشمل من يعيش بأوروبا او ؟؟؟
وشكرا لكم اخوتي المشرفين والاعضاء

الساعة الآن 10:48 PM