اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   الارشيف (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=8)
-   -   ورشة فريق ارابيا ,,, لتنسيق مسابقة رمضان الأخيرة (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=24146)

مازن المشهداني 17-08-2012 08:11 PM

رد: ورشة فريق ارابيا ,,, لتنسيق مسابقة رمضان الأخيرة

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد الخليلي (المشاركة 382401)
بالتوفيق لجميع الاخوة

بارك الله فيك اخي احمد
مشكور على مرورك الطيب

مازن المشهداني 17-08-2012 08:12 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة joseph.ehab (المشاركة 382405)
بالتوفيق يا شباب

مشكور جدا استاذ جوزيف على مرورك الرائع

مازن المشهداني 17-08-2012 08:16 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة msh4egy (المشاركة 382397)
كويس جدا يا رجالة

وياريت كل واحد يقول رصيده دلوقتى

ولو حد دخل على حسابات الفريق المنافس
ياريت يقولنا رصيدهم كام لانى مش بعرف ادخل غير على حساب واحد منهم

اظن ان الاخ اوشي هو الوحيد الذي يستطيع الدخول على حسابات الفريق المنافس لانه معهم على نفس السيرفر
اما بالنسبة للاخ الجبالي فنستطيع الدخول على حسابه لانه على نفس سيرفرنا
لذلك اخي اوشي الرجاء الدخول من خلال سيرفرك على حسابات الفريق المنافس واخبارنا بارصدتهم
لكن من خلال رسائلهم يظهر انه هناك مشاكل في فريقهم

0asdf12340 17-08-2012 08:22 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مازن المشهداني (المشاركة 382464)
اظن ان الاخ اوشي هو الوحيد الذي يستطيع الدخول على حسابات الفريق المنافس لانه معهم على نفس السيرفر
اما بالنسبة للاخ الجبالي فنستطيع الدخول على حسابه لانه على نفس سيرفرنا
لذلك اخي اوشي الرجاء الدخول من خلال سيرفرك على حسابات الفريق المنافس واخبارنا بارصدتهم
لكن من خلال رسائلهم يظهر انه هناك مشاكل في فريقهم

ياجماعة متقلقوش انا عضو في الفريق المنافس واحب اطمنكم مفيش حد شغال غيري في الفريق كله معظمنا خسر نص رصيده في اول يوم وبعد كده معرفتش اكلم حد فيهم ومحدش بيرد علي رسايل ولا غيره يعني بالعربي فقدوا الأمل فمبروك عليكم وتستهلوا المكسب لتعاونكم مع بعض وربنا يوفقكم في الدور الثاني

مازن المشهداني 17-08-2012 08:32 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة 0asdf12340 (المشاركة 382465)
ياجماعة متقلقوش انا عضو في الفريق المنافس واحب اطمنكم مفيش حد شغال غيري في الفريق كله معظمنا خسر نص رصيده في اول يوم وبعد كده معرفتش اكلم حد فيهم ومحدش بيرد علي رسايل ولا غيره يعني بالعربي فقدوا الأمل فمبروك عليكم وتستهلوا المكسب لتعاونكم مع بعض وربنا يوفقكم في الدور الثاني

معلش اخي العزيز حظ اوفر لكم ان شاء الله ومثل ميقولون خيرهه بغيرهه
انا كنت اراقب رسائلك في المنتدى وفعلا انت وحدك اللي شغال والاخ الجبالي لا زال حسابة مفتوح لحد الان وشغال على صفقتين لكن حسابه اقل من 5000
على العموم اتمنى لك ولباقي اعضاء فريقك الموفقية وان شاء الله تجدون فرصة لربح رصيد مجاني من خلال المسابقات الكثيرة التي ينظمها الموقع
تحياتي لك يا غالي وحظ اوفر

0asdf12340 17-08-2012 08:37 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مازن المشهداني (المشاركة 382470)
معلش اخي العزيز حظ اوفر لكم ان شاء الله ومثل ميقولون خيرهه بغيرهه
انا كنت اراقب رسائلك في المنتدى وفعلا انت وحدك اللي شغال والاخ الجبالي لا زال حسابة مفتوح لحد الان وشغال على صفقتين لكن حسابه اقل من 5000
على العموم اتمنى لك ولباقي اعضاء فريقك الموفقية وان شاء الله تجدون فرصة لربح رصيد مجاني من خلال المسابقات الكثيرة التي ينظمها الموقع
تحياتي لك يا غالي وحظ اوفر

شكراً ليك أخي الكريم انا الحمد لله مش محتاج 100 دولار ممكن يكون حدي تاني محتاجه وعندي حساب حقيقي ولما بخسر الحساب الحقيقي بقدر أفتح حساب تاني هو الموضوع كان منافسة شريفة وعمل جماعي مش أكثر عموماً الجائزة هتروح للي يستاهل و بالتوفيق

مازن المشهداني 17-08-2012 08:57 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة 0asdf12340 (المشاركة 382473)
شكراً ليك أخي الكريم انا الحمد لله مش محتاج 100 دولار ممكن يكون حدي تاني محتاجه وعندي حساب حقيقي ولما بخسر الحساب الحقيقي بقدر أفتح حساب تاني هو الموضوع كان منافسة شريفة وعمل جماعي مش أكثر عموماً الجائزة هتروح للي يستاهل و بالتوفيق

هههههههههههه
اخي العزيز الموضوع ليس له علاقة بقيمة الجائزة والا فمعظمنا اصحاب اعمال والحمد لله فانا على سبيل المثال ولله الحمد وكيل تسوق الكتروني وتجارة الكترونية بالاضافة الى امتلاكي لمركز للحاسبات.
ولكن لا اخفيك سرا دائما جوائز المسابقات لها طعم اخر ونكهة رائعة مهما كانت قيمة الجائزة وهي مدعاة للفخر ففي حالة حصولك على الجائزة فهذا يعني بانك تجاوزت عدد كبير من المنافسين الاكفاء واصحاب خبرات عالية
تحياتي لك اخي الكريم

0asdf12340 17-08-2012 09:09 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مازن المشهداني (المشاركة 382514)
هههههههههههه
اخي العزيز الموضوع ليس له علاقة بقيمة الجائزة والا فمعظمنا اصحاب اعمال والحمد لله فانا على سبيل المثال ولله الحمد وكيل تسوق الكتروني وتجارة الكترونية بالاضافة الى امتلاكي لمركز للحاسبات.
ولكن لا اخفيك سرا دائما جوائز المسابقات لها طعم اخر ونكهة رائعة مهما كانت قيمة الجائزة وهي مدعاة للفخر ففي حالة حصولك على الجائزة فهذا يعني بانك تجاوزت عدد كبير من المنافسين الاكفاء واصحاب خبرات عالية
تحياتي لك اخي الكريم

حبيبي انا مبقولش ان كل اللي داخل المسابقة دخلها عشان ال 100 دولار لا انا قصدي ان في ناس بتبقي خسرانة ومعهاش فلوس زيادة عن إحتياجاتها عشان تكمل في الفوركس ، وطبعاً المكسب ليه طعم تاني في ظل التنافس مع عدد كبير

oshee 17-08-2012 09:28 PM

bodda.2011 5455

0asdf12340 8095.26 في صفقه غاله الان7735

ahmed.3adel مش عارف اخش الحساب

HUNLION 17-08-2012 09:46 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة oshee (المشاركة 382534)
bodda.2011 5455

0asdf12340 8095.26 في صفقه غاله الان7735

ahmed.3adel مش عارف اخش الحساب

ahmed.3adel 4686
أخ oshee أظن أنه عليك إغلاق الصفقات المفتوحة

الساعة الآن 07:32 AM