اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   الارشيف (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=8)
-   -   █ ▓ ▒ ░ توصيات د/ رأفت بالفيبوناتشى ░ ▒ ▓ █ (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=19542)

waleed adel 09-05-2012 06:34 PM

رد: █ ▓ ▒ ░ توصيات د/ رأفت بالفيبوناتشى ░ ▒ ▓ █

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة oshee (المشاركة 330151)
لا حول ولا قوه الا بالله

كلمه السر فيما يحدث الطمع

شكرا كده جبت من الاخر العدو اللدود الطمع

Aymanalmerai 09-05-2012 06:36 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hussien86 (المشاركة 330154)

اكيد اخي الحبيب الكل اعصابه مشدودة وشعره مشدود وكله مشدود بقي الايام دي
:1 (83):.. يارب الكل يعوض اللي خسره ..بالنسبة لتحديد الفوركس كمصدر رزق يعني انا مش متخيل حالي اني اعتمد علي الفوركس واطعمي عيالي منه .. بتذكر مره في ورشة اليورو دولار الاساسية لما العضو فالكون تهجمو عليه الاعضاء طلعت وحده ست تقول بما معناه يااخ فالكون ارجعلنا بتوصياتك انا عايزه ادفع قسط المدرسة للواد اللي عندي وتتوسل له ..يعني مش للدرجة دي نعتمد عليه نعلم اولادنا.. اللي عايز الفوركس مصدر رزق له يتعلم ويتاجر بنفسه مش ياخد توصيات من حد دي وجهة نظري ارجو تتقبلها اخي الحبيب..
وبالنسبة لاعتذارك انا مش هقبله لانه ماصار شي بينا يستدعي الاعتذار :1 (2)::1 (2)::1 (2)::1 (2): لكن انا هقبل الورده :1 (74)::1 (74):

الله ينور عليك اخ حسين
الي عاوز يجعله مصدر رزق لازم يتعلم, ياريتك تكون معايا دلوئتي جنبي, لحتى اهديك الوردة وجهاً لوجه و لحتى أريد كتاب جون مورفي الي قاعد اقرأ فيه من الصبح وصرلي فترة فيه وقبله كنت قاري مراجع تانية و قاري عن الشموع اليابانية و عندي كتب كمية, ربنا يسهل و اقراهم في اسرع فرصة, و اوافق الرأي الي عاوز يجعل من الفوركس مصدر رزق لازم يتعلم, انا صرلي فترة اكثر من ست شهور مانمت متل الناس و الخلق
و انا بحاول أحلل التوصيات و اعرف سبب الدخول, اجتهد يعني:1 (2): ولسى الطريق طويل جداً و انا عارف هالشي
ربنا يدينا القدرة على التحمل و المتابعة و يرزقنا جميعاً, انا على فكرة بتوصلني توصيات على الموبايل من المنتدى و بشوف توصيات كتير ها كمان, و الي بقتنع بيه وفقاً لمعلوماتي البسيطة بدخل بيه, و الحمد لله أولاً و أخيراً

Aymanalmerai 09-05-2012 06:37 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Maximous (المشاركة 330163)
ما كنت اتمنى ان ينتهى امر هذه الورشة بهذا الحال
دى كانت اجميل ورشة تضم الاعضاء وتحتضنهم فى المنتدى بل فى كل المنتديات العربية
اتمنى اللى عنده كلمة خير يقولها واللى حاسس ان كلامه ممكن يزعل حد يستنى شوية يمكن يهدا وبعدين يقول اللى هو عاوزه

بارك الله بك, كلام يحترم
و لك احلى لايك مع وردة:1 (58):

Aymanalmerai 09-05-2012 06:39 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة waleed adel (المشاركة 330158)
يا اخوانا الاختلاف فى الراى لايفسد للود قضيه الارزاق بيد الله هو وحده اللى بيوزعها بعد اللى حصل معاكم والمى وحزنى الشديد كنت قد تراجعت عن فتح حساب حقيقى نهائيا وبعد عدة ايام رجع الايمان الى قلبى وتذكرت ان كل شىء بيد الله وحده يرزق من يشاء واليوم فتحت الحساب بالفعل وتم التحويل كمان
فهذا موضوع منتهى ولكن كم منا دخل على ورش اخرى هل تواجد لقاء اخوى واسرى للاعضاء مثل هذه الورشه اعتقد الاجابه لا الدكتور جمع الاعضاء لمرحله حب البغض للبعض والخوف على بعضنا وبعد ماالدكتور زعل من زيكو وقرر يسيب الورشة واتكلمنا معاه واتحيلنا عليه اقسم بالله انا قولتله ارجع واحنا مش عايزين توصيات عايزينك بس اخ كبير معانا بالرغم من تقارب سنى وسنه وبعدين هو نفسه الكل يكسب عمره ماكان يقصد الخساره
بس الشىء السلبى عدم تواجده حاليا صح طيب لو اى حد منكم وضع توصيه هنا وخسرت الناس واتمرجنت حساباتهم مش من الممكن انه يكون وصل بيه الاحراج منكم انه يظهر ويتكلم كاحساس بالذنب طبعا انا ماليش اى مصلحه والله انى ادافع عنه بس بشكره انى عرفت ناس جميله زيكم

إنسان رائع حضرتك, كلام من اجمل ما سمعت اليوم:1 (58):
و احلى لايك

Aymanalmerai 09-05-2012 06:46 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة goggo (المشاركة 330156)
انا لا اريد ان ادخل في جدال معك لاني ساضيع وقتا ثمينا معك بدون فائدة
ثانيا انا لست شامتا من الخسرانين هنا هذا في مخيلتك فقط انا دعوت لكم ان تخرجوا على خير و انا نزلت من بطن امي لا اعرف شيئا و تعبت و تعلمت و الحمد لله و لم و لن ارضى ان اكون تابعا لاي شخص ساكون انا القائد و لا تفهم كلامي هذا بالخطا
انا لا الوم الدكتور رافت و لا معترض على شيء و لتعلم انه لا يوجد اي محلل لا يخطىء و الدكتور و الله انسان محترم و يسال عن الناس انا كل ما اردت ان اقوم به هو نقل خبرتي بالسوق لاني كنت مثلك ابحث عن التوصيات و اخذها جاهزة و اصبحت اعجز عن تعلم المزيد ما دام التوصيات موجودة لماذا اتعب نفسي بالتحليل و البحث عن المعلومات للتعلم و لما يعكس السعر كثيرا لا اعرف ماذا افعل مثل ما يحصل معك الان ? تعرف تطلع من صفقاتك و لا انت شاطر بس بالحكي

يا اخي انا لا أريد ان ادخل معك في جدال, و لكن الله يسامحك, الي بيحب الخير للناس مش يجيهم بالطريقة ديه, حبة حبة
انت صاحب علم الله يباركلك و ينور عليك و يرزقك, بس مش صح تيجي على واحد زي مبتدأ و تعرض عضلاتك, أيوا بكل صراحة مابعرفش أخرج من الصفقات لكنها وصلت لدعومات و ترندات صاعدة, و غن شاء الله خط السعر يطلع, و لا تنسى الأيادي الخفية الي بالسوق, ما الفوركس مش جمعية خيرية, تسحب منه فلوس و تمشي, الكبار لازم ياخدوا حصتهم كمان
والله من الصبح و انا قاعد اقرا و بتعلم كل يوم" دنا محروم النوم و الله", و لكن رب العالمين جل و علا خلق الدنيا بست أيام, طب مش مسمحلي اتعلم الفوركس بسنتين على الأقل؟؟ و لله المثل الأعلى
على كل حال, تعليقك, جاه بوقت صعب و حضرتك إستفذيتني
على كل حال تقبل إعتذاري لأننا في الصالون داه تعودنا نحترم بعضنا البعض و نعتذر عند الإساءة أو التجريح
و لايك و وردة كمان:1 (58):

hussien86 09-05-2012 06:48 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Aymanalmerai (المشاركة 330176)
الله ينور عليك اخ حسين
الي عاوز يجعله مصدر رزق لازم يتعلم, ياريتك تكون معايا دلوئتي جنبي, لحتى اهديك الوردة وجهاً لوجه و لحتى أريد كتاب جون مورفي الي قاعد اقرأ فيه من الصبح وصرلي فترة فيه وقبله كنت قاري مراجع تانية و قاري عن الشموع اليابانية و عندي كتب كمية, ربنا يسهل و اقراهم في اسرع فرصة, و اوافق الرأي الي عاوز يجعل من الفوركس مصدر رزق لازم يتعلم, انا صرلي فترة اكثر من ست شهور مانمت متل الناس و الخلق
و انا بحاول أحلل التوصيات و اعرف سبب الدخول, اجتهد يعني:1 (2): ولسى الطريق طويل جداً و انا عارف هالشي
ربنا يدينا القدرة على التحمل و المتابعة و يرزقنا جميعاً, انا على فكرة بتوصلني توصيات على الموبايل من المنتدى و بشوف توصيات كتير ها كمان, و الي بقتنع بيه وفقاً لمعلوماتي البسيطة بدخل بيه, و الحمد لله أولاً و أخيراً

الله يوفقك اخي ايمن استمر ولا تمل ولا تكل وربنا هيعطيك علي قد مابتتعب .. ربنا معاك هدعيلك من كل قلبي والله ..وبالنسبة لتوصيات المنتدي متابعها ايضا لكن اخر شهرين خساير كبيرة هذا حال السوق والحمدلله اولا واخيرا :1 (96):

Aymanalmerai 09-05-2012 06:51 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hussien86 (المشاركة 330193)

الله يوفقك اخي ايمن استمر ولا تمل ولا تكل وربنا هيعطيك علي قد مابتتعب .. ربنا معاك هدعيلك من كل قلبي والله ..وبالنسبة لتوصيات المنتدي متابعها ايضا لكن اخر شهرين خساير كبيرة هذا حال السوق والحمدلله اولا واخيرا :1 (96):

أيوا كده جرعة رفع روح معنوية على الماشي:1:
ربنا يوفقك و يجعل طريق نور و علم و أرباح:1 (50):

naitsi 09-05-2012 06:58 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Maximous (المشاركة 330163)
ما كنت اتمنى ان ينتهى امر هذه الورشة بهذا الحال
دى كانت اجميل ورشة تضم الاعضاء وتحتضنهم فى المنتدى بل فى كل المنتديات العربية
اتمنى اللى عنده كلمة خير يقولها واللى حاسس ان كلامه ممكن يزعل حد يستنى شوية يمكن يهدا وبعدين يقول اللى هو عاوزه

هههههههههه ماذا تقول ههههه إنتهاء الورشة هاذا مستحيل ومستبعد ان تنتهي مادمت أنا على قيد الحياة ابدا لن نقوم بترك التكنة مهما يكن ومهما يقال نحن نحترم أي رأي بشرط عدم مس كرامة الجنرال او التجرء على إستفزازه بأي طريقة كانت المهم هاذه سحابة عابرة وستنتهي بإذن الله ورغم اني تمرجنت لاكن مازلت مع الورشة إلى آخر لحظة في حياتي لذى أرجوكم إصبروا إلى أن يأتي الجنرال فقد يكون هو ايضا لذيه مشاكل خاصة فلا تحكموا عليه بهاذه السرعة وبتوفيق لكل المتاجرين

Maximous 09-05-2012 06:59 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Aymanalmerai (المشاركة 330189)
يا اخي انا لا أريد ان ادخل معك في جدال, و لكن الله يسامحك, الي بيحب الخير للناس مش يجيهم بالطريقة ديه, حبة حبة
انت صاحب علم الله يباركلك و ينور عليك و يرزقك, بس مش صح تيجي على واحد زي مبتدأ و تعرض عضلاتك, أيوا بكل صراحة مابعرفش أخرج من الصفقات لكنها وصلت لدعومات و ترندات صاعدة, و غن شاء الله خط السعر يطلع, و لا تنسى الأيادي الخفية الي بالسوق, ما الفوركس مش جمعية خيرية, تسحب منه فلوس و تمشي, الكبار لازم ياخدوا حصتهم كمان
والله من الصبح و انا قاعد اقرا و بتعلم كل يوم" دنا محروم النوم و الله", و لكن رب العالمين جل و علا خلق الدنيا بست أيام, طب مش مسمحلي اتعلم الفوركس بسنتين على الأقل؟؟ و لله المثل الأعلى
على كل حال, تعليقك, جاه بوقت صعب و حضرتك إستفذيتني
على كل حال تقبل إعتذاري لأننا في الصالون داه تعودنا نحترم بعضنا البعض و نعتذر عند الإساءة أو التجريح
و لايك و وردة كمان:1 (58):

الله يوفقك يا ايمن
على فكرة كلنا زيك
انا عن نفسى قلت اخدت توصيات من الدكتور وفى نفس الوقت اتعلم مع نفسى
وانا عارف انك فى يوم هتوصل للى انت عايزه
ربنا معاك
وخد يا عم الورده دى :1 (58)::1 (83):

waleed adel 09-05-2012 07:03 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة naitsi (المشاركة 330211)
هههههههههه ماذا تقول ههههه إنتهاء الورشة هاذا مستحيل ومستبعد ان تنتهي مادمت أنا على قيد الحياة ابدا لن نقوم بترك التكنة مهما يكن ومهما يقال نحن نحترم أي رأي بشرط عدم مس كرامة الجنرال او التجرء على إستفزازه بأي طريقة كانت المهم هاذه سحابة عابرة وستنتهي بإذن الله ورغم اني تمرجنت لاكن مازلت مع الورشة إلى آخر لحظة في حياتي لذى أرجوكم إصبروا إلى أن يأتي الجنرال فقد يكون هو ايضا لذيه مشاكل خاصة فلا تحكموا عليه بهاذه السرعة وبتوفيق لكل المتاجرين

:1 (50): :1 (62)::1 (62)::1 (62)::1 (62)::1 (62)::1 (62)::1 (62)::1 (62)::1 (62)::1 (62)::1 (62): :1 (50):

الساعة الآن 03:37 PM