اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   الارشيف (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=8)
-   -   مسابقة اف اكس ارابيا شامبيون لييج..دورى ابطال ارابيا 2010 (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=1982)

esmaeel 24-08-2010 10:25 PM

رد: مسابقة اف اكس ارابيا شامبيون لييج..دورى ابطال ارابيا 2010

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د.أسامة عادل (المشاركة 43512)

اموت انا فى المشاركات الانتقادية الحلوة..
اولا نقدك على طول فترة المسابقة,اعتقد ان المسابقة لمدة شهرين يعتبر امر مناسب كما انها ليست مسابقة رتيبة لانك ستقوم بمنافسة كل عضو فى مجموعتك مرة كل اسبوع و بعد كده تطلع للتمانيات!
طيب لو قللناها ممكن نعملها ازاى؟
اعتقد تبقى سلق بيض خالص يعنى و اللى يكسب 1000 دولار غير اللى يكسب 100 و لازم يشقى و يتعب بيهم :)

2- يوم السبت 18 سبتمبر الساعة 11 بليل حضرتك تشرفنا فى المنتدى عشان القرعة حتتسحب و تنزل لايف و تقرا اللايف شات و حيتفتح موضوع للقرعة و ينزل المجموعات تباعا
طبعا لو وقعت فى مجموعتى مش قادر اقولك حعمل فيك ايه :1 (54):

3-جوائز المرحلة التانية سيعلن عنها فى المرحلة التانية لكن بالتاكيد جوائزها (اكبر) و (أكثر) من الديمو لان الحقيقى غير.,
تحياتى يا مسعة و متقلقش مش ناسيك :)

اهلا يادكتور :)

أنا فهمت إن المرحلة الاولى (( على الديمو )) مدتها شهرين وبعدين تيجي المرحلة التانية ((على الحقيقي )) !!

أما لو كانت كل مرحلة شهر كده يبقى تمام وإن شاء الله تكون متميزة وفريدة من نوعها ويتم تحقيق نتائج لم يحققها أي شخص

بالتوفيق للجميع مقدما إن شاء الله :)

سلطان 24-08-2010 10:31 PM

مسابقه رااائعه بكل المقاااييس

وانا بأذن الله مشـــــــــــاركـ

سلطان 24-08-2010 10:34 PM

ممكن موعـــدالمسابقه بالهجري اذا سمحتوا:)

ahmed220022 24-08-2010 10:34 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MAMDOH111 (المشاركة 43532)

هلا وغلا بصديقى الغالى أحمد باشا

رمضان كريم ياباشا

وبينى وبينك انا مش بشارك كتير عشان الحمد لله

حسابى الحقيقى فى الفوركس فى حالة يرثى لها :1 (46):

بعد أن وصل الى 1360 دولار ثم هبط ههههههه الى 51 دولار ثم صعد الى 261 دولار

ثم صعد فى ترند صاعد الى 395 دولار :1 (87):

جاء خبر قوى جعل هبوطه هبوط مدوى فى فى ترند هابط قوى جدا

واصبح الآن 17 دولار فقط لاغير :1 (46):

وانا بعد أن كنت بلعب فى النقطة بدولار واتنين وثلاثة دولار وأحيانا 10 دولار :1 (46):

اصبحت الان بلعب فى النقطة ب 10 سنت والحمد لله

اية يا ريس ما سمعت عن شى اسمه ادارة راس المال :1 (105): متعملش زى سابقا

emad1171 24-08-2010 10:40 PM

لم اقراء كل المشاركات حتى الان
لدي اقتراح وقد يكون قد اثير
تابعنا مسابقات في منتديات اخرى وكنا احيانا نرى الفائز عضو غير معروف اطلاقا ولا يوجد له لا ناقة ولا جمل في المنتدى ويحصد الجائزة وهذا وجه الضيف
كذلك كان بعض الفائزين من الواضح جدا ان فوزهم كان مجرد صدفة ودخولهم الصفقات عشوائي الخ....
اقتراحي ان يتم الاعلان عن المسابقة من الان وان تكون الشروط الزام العضو المشارك بفتح ورشة عمل لطرية عمله اي كانت ويكتب بعنوان ورشته بانها للمسابقة وبهذا نكون على الاقل قننا طريقة العمل. فسيكون من المحبط جدا للكثيرين فوز عضو لن نراه مرة اخرى في المنتدى بعد الفوز وسيطل علينا فقط عندما يكون هناك مسابقات وجوائز مادية
ولكم الخيار
تفبلو الود والاحترام

سلطان 24-08-2010 10:46 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة emad1171 (المشاركة 43542)
تابعنا مسابقات في منتديات اخرى وكنا احيانا نرى الفائز عضو غير معروف اطلاقا ولا يوجد له لا ناقة ولا جمل في المنتدى ويحصد الجائزة وهذا وجه الضيف
كذلك كان بعض الفائزين من الواضح جدا ان فوزهم كان مجرد صدفة ودخولهم الصفقات عشوائي الخ....
اقتراحي ان يتم الاعلان عن المسابقة من الان وان تكون الشروط الزام العضو المشارك بفتح ورشة عمل لطرية عمله اي كانت ويكتب بعنوان ورشته بانها للمسابقة وبهذا نكون على الاقل قننا طريقة العمل. فسيكون من المحبط جدا للكثيرين فوز عضو لن نراه مرة اخرى في المنتدى بعد الفوز وسيطل علينا فقط عندما يكون هناك مسابقات وجوائز مادية
ولكم الخيار
تفبلو الود والاحترام

اقتراح جميـــــل واعجبني كثيرا
بنتظار رأي الاداره:)

Rivnile 24-08-2010 10:47 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة م.نادر فيليب (المشاركة 43500)
وعلى رأى البرنسيسة ليلى مراد ..... عاوز أرقص عاوز أغنى عاوز أبوسك معرفش لية .... يالطيف يالطيف .

لا يا باشا !!إلا الملكية الفكرية!!
يالطيف دى.... بتاعة البرنس نجيب الريحانى

samir 24-08-2010 10:56 PM

هناك مسابقة فى منتدى اخر جوائزها تفوق ال150 الف دولار
اى 75 الف للمتسابق الاول
والثانى 50
والثالث 25 الف دولار

ولكن عندى اقتراح بسيط على هذة المسابقة
هل من الممكن زكرة

Rivnile 24-08-2010 10:58 PM

اقتباس:

ولكم الخيار
تفبلو الود والاحترام

للاءسف يا صديقى فتح ورشة عمل اقتراح غير مجدى ايضا وقد شاهدناه ايضا فى نفس المنتديات
فليس كل مضارب جدير بأن يفتح ورشة عمل كما ان حتى اقوى المضاربين نشاهدهم فى بعض المسابقات يهملون ورش العمل بمجرد بدء حدوث خسائر..
والادهى والامر ان تجد شخص خبير تصفير حسابات يفتح ورشة ويضع فيها صفقاته والناس الطيبة تمشى وراء صفقاته لمجرد انه عدى من المرحلة الاولى بنتيجة جيدة..
لا داعى للتعقيد يا صديقى ويكفى شرط المشاركات الفعالة لفلترة صائدى الجوائز.
تقبل الود والاحترام ايضا

khward 24-08-2010 11:11 PM

اقتباس:

ولكم الخيار
تفبلو الود والاحترام

للاسف ورش العمل بقت كتير جداااااااااااا .......... الواحد يبقى محتار يتابع مين ولا مين .......... ممكن اللى يفوز يعرض الفكره ....... انما قليل دلوقتى اللى بيتابع
ورش العمل.....

تقبل احترامى وتقديرى:):)

الساعة الآن 03:49 PM