اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   الارشيف (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=8)
-   -   █ ▓ ▒ ░ توصيات د/ رأفت بالفيبوناتشى ░ ▒ ▓ █ (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=19542)

raafat_193 18-05-2012 11:19 PM

رد: █ ▓ ▒ ░ توصيات د/ رأفت بالفيبوناتشى ░ ▒ ▓ █

اوشى لو موجود كنت عاوز اقولك انى شفت لك موضوع فاتحة للمؤشرات والاكسيبرتات انا عندى كتير جدا وغالين جدا هجمعهم وارسلهم لك

bary_3 18-05-2012 11:19 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة joseph.ehab (المشاركة 336643)

ههههههههه
دي اغنية شعبية يا وزير

http://www.youtube.com/watch?v=zd9Y8-ZA4Cw

لعلك تقصد هذه :1 (7):

bary_3 18-05-2012 11:21 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ELSHARKI (المشاركة 336660)
انا معايا هدج عليه وعلى الباوند
الحمد لله الباوند هانت واقفله كله
اليورو كنت بقفل عقود الشراء واحده بواحده
وشغال طول اليوم سكالب عليه فتحت بيعه وفجأه لقيت الشمعه هتخرج من شاشه الاب فتحت بيع تانى من 2777
وامر معلق شراء يعادل المارجن من 2790 خوفا من الجاب
بس الحمد لله كله تمام والخساير قلت كتير جدا وعلى نهايه الاسبوع الجاى اقفل واكون مرجع الحساب الاصلى كامل بأذن الله

بالـــتوفــــيـــق وألــــف مـــبروك أخي الغـــالــي

م.جوزيف ايهاب 18-05-2012 11:24 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bary_3 (المشاركة 336665)

هههههههههه
ايوة هي يا وزير

ELSHARKI 18-05-2012 11:25 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bary_3 (المشاركة 336665)

http://www.youtube.com/watch?v=zd9Y8-ZA4Cw

ههههههههههههههههههههههههههه
هوة دا الكلام
السوق دا زى المرجيحه
هههههههههههههههههههه

raafat_193 18-05-2012 11:34 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bary_3 (المشاركة 336659)

يا دكتور ألا تتفق معي أن الجاب ليس هو السبب ؟؟؟لأنه كان متوقع ،
السبب أننا غفلنا عن انتخابات فرنسا ،عن نفسي لم أتذكر موعد الإنتخابات إلا بعد إغلاق السوق ،وأشرت له مباشرة بعد الإغلاق أن فوز هولند سيؤدي لنزول اليورو
ولو تذكرت لأغلقت جميع العقودعلى الخسارة التي عندي
لهذا أحيانا قد يلق أحدنا كلمة عابرة أو فائدة لا يعرف قيمتها و انعكاساتها على السوق و تكون سبب في خير كثير على الورشة

الحمد لله بدأت أرى أن ورشتنا بها مجموعة من الكوادر ،يمكننا أن نرتقي بهم ومعهم للنجاح ،لأن كثير منا يحتاج لمن يدفعه فقط ثم تراه يجري بسرعة الضوء نحو النجاح

انا مقلتش اننا لم نغفل انا واحد من الناس غفلت عن انتخابات فرنسا لانها اعادة وكنت شايف ان ساركوزى يكسب ولكن برضوا غفلت رغم سهرى ومتابعتى لجميع الاخبار . لذلك اليوم عندك مثلا الشارقى وايمن ووليد نزلين طحن فى موضوع الاخبار وبجدارة لذلك فرحت جدا لانه هيخلينى مركز فى التحليل واتجاة العملة ومع بعض وبالنقاش وابحثنا كما كنا نفعل اليوم لن نغفل عن خبر بسيط حتى ولو عطس رئيس فرنسا لاننا صرنا يد واحده والشباب هنا فهمت الاسلوب الامثل للتجارة واعتقد اننا بشر لازم نخطئ ونتعلم وبما اننا اصحاب عزيمة ونحن ابناء عروبة قوية سنعود اقوياء علما واسلوبا تجاريا حديث بترابطنا بالحب ومساعده بعضنا لبعض ماديآ للنهوض بمن يعصفة تيار الفوركس وتحياتى لك فانت عظيم يابارى وامسك الايك ده

oshee 18-05-2012 11:49 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة raafat_193 (المشاركة 336664)
اوشى لو موجود كنت عاوز اقولك انى شفت لك موضوع فاتحة للمؤشرات والاكسيبرتات انا عندى كتير جدا وغالين جدا هجمعهم وارسلهم لك

ربنا يكرمك يا غالي واحلي لايك ليك ولكل اخواني هنا

bary_3 18-05-2012 11:53 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة raafat_193 (المشاركة 336675)

انا مقلتش اننا لم نغفل انا واحد من الناس غفلت عن انتخابات فرنسا لانها اعادة وكنت شايف ان ساركوزى يكسب ولكن برضوا غفلت رغم سهرى ومتابعتى لجميع الاخبار . لذلك اليوم عندك مثلا الشارقى وايمن ووليد نزلين طحن فى موضوع الاخبار وبجدارة لذلك فرحت جدا لانه هيخلينى مركز فى التحليل واتجاة العملة ومع بعض وبالنقاش وابحثنا كما كنا نفعل اليوم لن نغفل عن خبر بسيط حتى ولو عطس رئيس فرنسا لاننا صرنا يد واحده والشباب هنا فهمت الاسلوب الامثل للتجارة واعتقد اننا بشر لازم نخطئ ونتعلم وبما اننا اصحاب عزيمة ونحن ابناء عروبة قوية سنعود اقوياء علما واسلوبا تجاريا حديث بترابطنا بالحب ومساعده بعضنا لبعض ماديآ للنهوض بمن يعصفة تيار الفوركس وتحياتى لك فانت عظيم يابارى وامسك الايك ده

و الله أنت رائع دكتور أنا أعلم أنك إنسان الفرق بينك وبين الغير أنك تعبت واجتهدت فوفقك الله لخير كثير
وكما أشرت أن مساعدات الشباب فنقل الأخبار وجمع الشوارد و خير مثال اليوم سيخفف عنك حملا ثقيلا ،وستكون أكثر تركيز وهدوء في اتخاذ القرار المناسب في الوقت المناسب

oshee 18-05-2012 11:55 PM

انا بنام بدري تصبحو علي خير مليش في السهر بس هلقاكم بكره ان شاء الله

raafat_193 18-05-2012 11:59 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة oshee (المشاركة 336687)
انا بنام بدري تصبحو علي خير مليش في السهر بس هلقاكم بكره ان شاء الله

تصبح على خير ياباشا احلام سعيده

الساعة الآن 03:57 PM