اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   دردشه فوركس × فوركس (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=10515)

midoabdo 13-07-2011 12:03 AM

دردشه فوركس × فوركس

بسم الله الرحمن الرحيم

طبعا كلنا بنبقى حاطين فى دماغنا احتمالات لكل يوم وكل واحد بيستف اوراقه اخر اليوم وبيبص على الشارت ويحلل اليوم اللى جاى علشان يفتح صفقاته او علشان لما ييجى يدخل تانى يوم يعرف لو السعر هابط هابط ليه ولو طالع طالع ليه فأنا كنت قاعد بفكر وبقول انا عندى عقل واحد ومره احلل وتطلع صح ومره احلل وتطلع غلط طيب انا لو عقدت مع 2 او 3 فوركساويه ممكن نفيد بعض فما بالك لو قعدت مع اعضاء منتدى اف اكس ارابيا ودول مش اى اعضاء دول جامدين قوى ومن هنا جاتلى الفكره اننا كل يوم نتجمع فى الموضوع ده اخر اليوم وكل يوم نحط تحليلاتنا لليوم اللى جاى وبكده نفيد بعض قوى وكلنا هندخل فى صفقاتنا اليوميه واحنا جامدين ومطمنين لاننا هنكمل بعض وهنتلاشى الوقوع فى الافخاخ ومش هنضيع فرص ممكن تكسبنا وهنبعد عن الفرص اللى ممكن تدمرنا والعياذ بالله .

ايه رايكم ؟؟؟؟

midoabdo 13-07-2011 12:16 AM

رد: دردشه فوركس × فوركس

2 مرفق
وانا اول واحد هيبدأ

تحليل الغد لليور دولار :

انا اتوقع هبوط اليورو غدا والاسبوع القادم كله....

اخباريا: ما زالت دول اليونان تعانى من ازمه الديون كما ان تسديد الديون تم تأخيره مما يؤكد استمرار الهبوط الى حين تخطى هذه الازمه

فنيا : وصل اليورو دولار الى نقطه مقاومه قويه عند 1.4047 ردته الى الاسفل بقوه مع تكون شمعتين انعكاسيتين على فريم ال 4 ساعات مما يؤكد الهبوط للغد كما ان مؤشر ستوكاستك وهو مؤشر قوى جدا يعطى اشارات هبوط اما على فريم الديلى فتكون شكل العلم الذى يوحى بتغير الاتجاه السابق ويؤكد الهبوط من فتره

هذا واترككم مع الشارت

Herr.Omar 13-07-2011 12:25 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة midoabdo (المشاركة 165988)
بسم الله الرحمن الرحيم

طبعا كلنا بنبقى حاطين فى دماغنا احتمالات لكل يوم وكل واحد بيستف اوراقه اخر اليوم وبيبص على الشارت ويحلل اليوم اللى جاى علشان يفتح صفقاته او علشان لما ييجى يدخل تانى يوم يعرف لو السعر هابط هابط ليه ولو طالع طالع ليه فأنا كنت قاعد بفكر وبقول انا عندى عقل واحد ومره احلل وتطلع صح ومره احلل وتطلع غلط طيب انا لو عقدت مع 2 او 3 فوركساويه ممكن نفيد بعض فما بالك لو قعدت مع اعضاء منتدى اف اكس ارابيا ودول مش اى اعضاء دول جامدين قوى ومن هنا جاتلى الفكره اننا كل يوم نتجمع فى الموضوع ده اخر اليوم وكل يوم نحط تحليلاتنا لليوم اللى جاى وبكده نفيد بعض قوى وكلنا هندخل فى صفقاتنا اليوميه واحنا جامدين ومطمنين لاننا هنكمل بعض وهنتلاشى الوقوع فى الافخاخ ومش هنضيع فرص ممكن تكسبنا وهنبعد عن الفرص اللى ممكن تدمرنا والعياذ بالله .

ايه رايكم ؟؟؟؟

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة midoabdo (المشاركة 166001)
وانا اول واحد هيبدأ

تحليل الغد لليور دولار :

انا اتوقع هبوط اليورو غدا والاسبوع القادم كله....

اخباريا: ما زالت دول اليونان تعانى من ازمه الديون كما ان تسديد الديون تم تأخيره مما يؤكد استمرار الهبوط الى حين تخطى هذه الازمه

فنيا : وصل اليورو دولار الى نقطه مقاومه قويه عند 1.4047 ردته الى الاسفل بقوه مع تكون شمعتين انعكاسيتين على فريم ال 4 ساعات مما يؤكد الهبوط للغد كما ان مؤشر ستوكاستك وهو مؤشر قوى جدا يعطى اشارات هبوط اما على فريم الديلى فتكون شكل العلم الذى يوحى بتغير الاتجاه السابق ويؤكد الهبوط من فتره

هذا واترككم مع الشارت

كلام جميل وفكره جميله بس عايزه حبه ترتيب ياغالي حخليني امخمخ حبه ههه

واحلا لايك لموضوعك تسلم

midoabdo 13-07-2011 12:33 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة omarito (المشاركة 166017)
كلام جميل وفكره جميله بس عايزه حبه ترتيب ياغالي حخليني امخمخ حبه ههه

واحلا لايك لموضوعك تسلم

مخمخ على راحتك المهم الابداع لاننا بنحاول نكمل بعض ومشكوووووووور على مرورك

Herr.Omar 13-07-2011 12:37 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة midoabdo (المشاركة 166025)
مخمخ على راحتك المهم الابداع لاننا بنحاول نكمل بعض ومشكوووووووور على مرورك

تسلم يأخي وربنا يوفق ان شاء الله

midoabdo 13-07-2011 01:52 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة omarito (المشاركة 166032)
تسلم يأخي وربنا يوفق ان شاء الله

بأذن الله كل خير واتمنى الافاده من باقى الاعضاء

م.أحمد مقدادي 13-07-2011 11:22 AM

موضوع ممتاز
ومشاركتي لليورو
ان اليورو في اطار تصحيحي للصعود لمناطق 1.44 كأقصى احتمال
ثم العودة الى ما دون 1.4

midoabdo 13-07-2011 11:49 PM

هو ما فيش حد ناوى يدردش ولا ايه

صحفي إقتصادي 13-07-2011 11:58 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة midoabdo (المشاركة 166926)
هو ما فيش حد ناوى يدردش ولا ايه

مرحبا ميدو الغالي

ايه رايك في اليورو غدا اين سيتجه

صاعد ولا هابط

انا متكعبل في صفقتين ومش عارف وين راح يروح

وشكرا جزيلا

shobra 14-07-2011 12:02 AM

رأى حسب المؤشرات اليورو غدا ان شاء الله صاعد وبقوه

الساعة الآن 04:14 AM