اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=5)
-   -   إحتساب النقطه فى ظل خمس أرقام قبل العلامه (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=1401)

Samy 21-07-2010 12:56 AM

إحتساب النقطه فى ظل خمس أرقام قبل العلامه

بعد القرار الذى اتخذته شركة
FXDD

بزياده رقم عشرى خامس قبل العلامه العشريه
ليصبح مثلاً زوج كاليورو دولار 1.28835
بدلاً من 1.2883

ينبغى التعرض لمزايا و عيوب العمل بفارق النقاط الجديد
و كذا ما هى قيمة النقطه
فى الوضع الحالى
و فى الوضع المنتظر
بالاضافه الى همسة فى أذنك اخى الفاضل

كل ذلك
ستجده اخى الكريم فى

http://www.fx-arabia.com/vb/showthread.php?p=26155#post26155

كينج 21-07-2010 02:46 AM

رد: إحتساب النقطه فى ظل خمس أرقام قبل العلامه

محدش راضى بالرقم العشرى هيتحط بالعفيه نعمل مظاهره يعنى لالالالالالالالالالالالالالالا على الرقم الزياده لا والف لالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالا

paris1 21-07-2010 04:09 AM

من خلال متابعتى لى جميع المنتديات التى تتطرق لى نفس الموضوع اشاهد ان النسبة الاكبر من المتداولين فى الشركة ضد اضافة الرقم الخامس لكن مع هدا سوف يتم تنفيده ضد ارادتهم لو كان فى مصلحة العملاء فعلا ولا انكر او اؤيد دلك لكن انا عن نفسى صراحتا غير راضى عنه بعد تجربته فى شركة الباري فلمادا لا يتم وضعه اختياريا لمن اراد دلك يطلبه زي منصة ميتاتريد 5

كينج 21-07-2010 04:19 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Samy (المشاركة 26157)
بعد القرار الذى اتخذته شركة

FXDD
بزياده رقم عشرى خامس قبل العلامه العشريه
ليصبح مثلاً زوج كاليورو دولار 1.28835
بدلاً من 1.2883

ينبغى التعرض لمزايا و عيوب العمل بفارق النقاط الجديد
و كذا ما هى قيمة النقطه
فى الوضع الحالى
و فى الوضع المنتظر
بالاضافه الى همسة فى أذنك اخى الفاضل

كل ذلك
ستجده اخى الكريم فى

من خلال متابعتى لى جميع المنتديات التى تتطرق لى نفس الموضوع اشاهد ان النسبة الاكبر من المتداولين فى الشركة ضد اضافة الرقم الخامس لكن مع هدا سوف يتم تنفيده ضد ارادتهم لو كان فى مصلحة العملاء فعلا ولا انكر او اؤيد دلك لكن انا عن نفسى صراحتا غير راضى عنه بعد تجربته فى شركة الباري فلمادا لا يتم وضعه اختياريا لمن اراد دلك يطلبه زي منصة ميتاتريد 5

paris1 21-07-2010 04:48 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كينج (المشاركة 26199)

بعد ردك بى اقتباس كلامي آخى الكريم كنج كدا راح يعتقد الأعضاء و الإداريين أنى بنسق معاك في الرد وأنا حتى محصلش لي الشرف أنى أتعرف عليك على العموم بالتوفيق لك وان شاء الله خير لكن احنا اتعودنا بالمنتدى انو كل واحد يقول رائيو بصراحة و بديمقراطية فى نطاق المعقول والمقبول بدون تجريح فى احد ومع انو لى العلم الحساب الحقيقى الى عندى مع الشركة هو حساب بونص 100 دولار الخاص بالفوز بالمسابقة من الدكتور أسامة جزاه الله خيرا ولكن هدا لا يمنع ان انتقد العدد الخامس لى انه فى نظري الشخصي غير جيد فى السكالبينج وبى الاخص بى طريقتى الخاصة بالسكالبيج لكن حتى فى حالة ما تم تفعيله هدا لا يمنع ان نتعامل معه ونتكيف مع الوضع الجديد :1 (105):

كينج 21-07-2010 04:56 AM

هو ايه حكايه الناس اللى واخده 100 دولار بونص بشفها كتير فى كذا منتدى انا عاوز حساب زيكم 100 دولار بونص

كينج 21-07-2010 05:00 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة paris1 (المشاركة 26201)
بعد ردك بى اقتباس كلامي آخى الكريم كنج كدا راح يعتقد الأعضاء و الإداريين أنى بنسق معاك في الرد وأنا حتى محصلش لي الشرف أنى أتعرف عليك على العموم بالتوفيق لك وان شاء الله خير لكن احنا اتعودنا بالمنتدى انو كل واحد يقول رائيو بصراحة و بديمقراطية فى نطاق المعقول والمقبول بدون تجريح فى احد ومع انو لى العلم الحساب الحقيقى الى عندى مع الشركة هو حساب بونص 100 دولار الخاص بالفوز بالمسابقة من الدكتور أسامة جزاه الله خيرا ولكن هدا لا يمنع ان انتقد العدد الخامس لى انه فى نظري الشخصي غير جيد فى السكالبينج وبى الاخص بى طريقتى الخاصة بالسكالبيج لكن حتى فى حالة ما تم تفعيله هدا لا يمنع ان نتعامل معه ونتكيف مع الوضع الجديد :1 (105):

هههههههههههههههههههههههه
بتنسق معايه علشان الرقم الخامس هههههههههه عندك حق موضوع خطييييييييييييير جدآ محتاج تكاتف كل قوى الشعب
:1 (46)::1 (46)::1 (46)::1 (46)::1 (46):

lionofegypt2020 21-07-2010 05:59 AM

انا شايف انها هتكون لها عيوبها الكتير للاسف

paris1 21-07-2010 06:16 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كينج (المشاركة 26202)
هو ايه حكايه الناس اللى واخده 100 دولار بونص بشفها كتير فى كذا منتدى انا عاوز حساب زيكم 100 دولار بونص

مفيش اي حكاية اخى غير انو المنتدى بيعمل مسابقات ما بين يومية و اسبوعية وشهرية والى بيفوز بياخد الجائزة وهيا عبارة عن 100 دولار وحاليا لسا فيه المسابقة 9 شغالة ممكن تلاحق و تشترك فيها وفى حالة فوزك فيها ان شاء الله يتم ايداع قيمة الجائزة بحسابك الشخصي فى شركة fxdd اما حكاية الرقم الخامس اه بنتابع التطورات ونشوف الامور راح توصل لحد فين :1 (54):

كينج 21-07-2010 06:21 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة paris1 (المشاركة 26206)
مفيش اي حكاية اخى غير انو المنتدى بيعمل مسابقات ما بين يومية و اسبوعية وشهرية والى بيفوز بياخد الجائزة وهيا عبارة عن 100 دولار وحاليا لسا فيه المسابقة 9 شغالة ممكن تلاحق و تشترك فيها وفى حالة فوزك فيها ان شاء الله يتم ايداع قيمة الجائزة بحسابك الشخصي فى شركة fxdd اما حكاية الرقم الخامس اه بنتابع التطورات ونشوف الامور راح توصل لحد فين :1 (54):

طب ادخل المسابقه ده ازاى انا عاوز الحق 100 دولار بس انا ماليش حساب فى الشركه

الساعة الآن 06:15 PM