اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   موضوع خاص بأتفاقات الاعضاء لتكوين الفرق لـ الاشتراك فى مسابقه ليالى رمضان الاخيره (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=24108)

لجنة المسابقات 15-08-2012 06:08 PM

موضوع خاص بأتفاقات الاعضاء لتكوين الفرق لـ الاشتراك فى مسابقه ليالى رمضان الاخيره

اعضائنا الكرام ,

قمنا بفتح هذا الموضوع لتسهيل عمليه تكوين الفرق لـ الاشتراك فى مسابقه ليالى رمضان الاخيره

( مسابقه الحسابات التجريبيه - الفرق )

وحظ سعيد للجميع

ملحوظه : سيتم نقل الموضوع الى الارشيف مع الانتهاء فى وقت الاشتراك فى المسابقه وهو مع اغلاق السوق بنهايه يوم 19 أغسطس

oshee 15-08-2012 06:24 PM

رد: موضوع خاص بأتفاقات الاعضاء لتكوين الفرق لـ الاشتراك فى مسابقه ليالى رمضان الاخيره

انا عايز اشترك مش فاهم ازاي

msh4egy 15-08-2012 06:26 PM

رد: موضوع خاص بأتفاقات الاعضاء لتكوين الفرق لـ الاشتراك فى مسابقه ليالى رمضان الاخيره

وانا عايز اشترك
ياريت لو حد ينضم ليا او انضم ليه
ونعمل فريق ان شاء الله

HUNLION 15-08-2012 06:32 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة oshee (المشاركة 380689)

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة msh4egy (المشاركة 380691)
وانا عايز اشترك
ياريت لو حد ينضم ليا او انضم ليه
ونعمل فريق ان شاء الله

السلام عليكم بما أننا أول من رد فما رأيكم أن نشكل أول فريق :1 (46):

احمد الخليلي 15-08-2012 06:35 PM

وانا معكم لو تقبلون بي ولنسمي الفريق باسم المنتدى فريق اف اكس ارابيا في انتظار ردكم

khal1d 15-08-2012 06:41 PM

طيب الفريق من كم شخص مفروض يكون ؟

msh4egy 15-08-2012 06:44 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد الخليلي (المشاركة 380696)
وانا معكم لو تقبلون بي ولنسمي الفريق باسم المنتدى فريق اف اكس ارابيا في انتظار ردكم

اهلا بيك
كده احنا 3
عشان كمان معانا العضو oshee

فاضلنا واحد واسم الفريق هيبقى ان شاء الله فريق ارابيا

احمد الخليلي 15-08-2012 06:44 PM

الاخوة انا بدأت بتشكيل فريق اف اكس ارابيا على الاخوة الذين يحبون الانضمام الى الفريق ان يقوموا بفتح حساب وارسال رقم الحساب والمعرف في المنتدى والاسم الحقيقي وباسبورد المشاهدة على طريق رسالة خاصة
ملاحظة
اول ثلاث اخوة يقومون بأرسال بياناتهم لي هم اعضاء الفريق

مازن المشهداني 15-08-2012 06:45 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة oshee (المشاركة 380689)

اخي العزيز فكرة المسابقة بسيطة جدا وليست معقدة وهي ان كل شخص يفتح حساب ب10000 دولار خاص به ويتداول في السوق بصورة طبيعة وفي نهاية المسابقة يتم جمع نتائج الفريق المكون من اربعة اشخاص ومن خلالها يتم تحديد الفريق الفائز
وانا على استعداد ان نكون انا وانت في فريق واحد بالاضافة الى الشخصين الاخرين
وفي حال موافقتك على هذا العرض فانا ادعو الاخوة الى الانضمام لنا حتى نكون الفريق الاول في المسابقة
تحياتي.
:1 (105)::1 (105)::1 (105):

islam.sec177 15-08-2012 06:47 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة khal1d (المشاركة 380704)
طيب الفريق من كم شخص مفروض يكون ؟

الفريق من 4 اشخاص

الساعة الآن 08:16 AM