اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   الارشيف (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=8)
-   -   بيت الأعضاء الجدد ومبتديء الفوركس, لو عندك أي سؤال؟ وللنقاشات والمساعدات ولأي استفسارات (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=24833)

canister 11-09-2012 11:05 AM

بيت الأعضاء الجدد ومبتديء الفوركس, لو عندك أي سؤال؟ وللنقاشات والمساعدات ولأي استفسارات

فينا ناس كتير اوي كدة لسة مبتدئة في الفوركس, وبتبقي في الاول كدة حاسة بحالة زي ما يكون توهان, أو قلق, أو مش عارفة تبدأ منين بالظبط, أو محتاجة مساعدة سواء من ناس زيها لسة مبتدئة في الفوركس او مساعدة من ناس اكثر خبرة منها, أو حتي تتكلم مع ناس لسة مبتدئة زيها ويشوفوا هيعملوا ايه سوا او يشجعوا بعض في حاجة معينة, وبيبقوا محتاجين مساعدات في بعض الأحيان

سواء بقي مساعدة في حاجة مش مفهومة في الفوركس او كيفية استخدامه

أو المساعدة في تجربة استراتيجية معينة

أو المساعدة في كيفية فتح حساب مثلا

أو أي نوع من المساعدات

أو حتي نقاشات ما بين الأعضاء الجداد في استخدام الاستراتيجيات المختلفة وما إلي ذلك

عشان كدة ممكن يكون التوبيك ده, توبيك فيه تجمع للأعضاء الجدد, أو للاجابة عن اي استفسار بخصوص الفوركس

مواضيع ذات صلة

أيها المبتدئ اسال...استشير عن الفوركس

م.جوزيف ايهاب 11-09-2012 11:12 AM

رد: بيت الأعضاء الجدد ومبتديء الفوركس, لو عندك أي سؤال؟ وللنقاشات والمساعدات ولأي استفسارات

موضوع جميل واتمني الكل يستفيد منه
هو بالفعل عندنا موضوع الاستفسارات أيها المبتدئ اسال...استشير عن الفوركس
بس مفيش مانع من الاستفادة من هذا الموضوع ومساعدة الاعضاء لبعضهم هنا

ويا باشا انا متابع معاك واكلم معايا براحتك في اي وقت :)

canister 11-09-2012 11:20 AM

رد: بيت الأعضاء الجدد ومبتديء الفوركس, لو عندك أي سؤال؟ وللنقاشات والمساعدات ولأي استفسارات

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة joseph ehab (المشاركة 394207)
موضوع جميل واتمني الكل يستفيد منه
هو بالفعل عندنا موضوع الاستفسارات أيها المبتدئ اسال...استشير عن الفوركس
بس مفيش مانع من الاستفادة من هذا الموضوع ومساعدة الاعضاء لبعضهم هنا

ويا باشا انا متابع معاك واكلم معايا براحتك في اي وقت :)

هو انا معرفش ان في موضوع اسمه اسأل استشير

بس هي الفكرة برضه, ان مثلا الواحد كمبتديء بيبقي نفسه يعرف حد مبتديء معاه في الفوركس, بحيث يتكلموا ويتناقشوا ويشوفوا ايه جديد كل واحد فيه, بحيث يشجعوا بعض يعني

م.جوزيف ايهاب 11-09-2012 11:23 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة canister (المشاركة 394210)
هو انا معرفش ان في موضوع اسمه اسأل استشير

بس هي الفكرة برضه, ان مثلا الواحد كمبتديء بيبقي نفسه يعرف حد مبتديء معاه في الفوركس, بحيث يتكلموا ويتناقشوا ويشوفوا ايه جديد كل واحد فيه, بحيث يشجعوا بعض يعني

كلنا مبتدئين يا باشا وهنتعلم من بعض ونشجع بعض :)

canister 11-09-2012 11:31 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة joseph ehab (المشاركة 394214)

كلنا مبتدئين يا باشا وهنتعلم من بعض ونشجع بعض :)

تمام, واتمني فعلا من الاعضاء الجديدة تخش تشاركنا

canister 11-09-2012 04:39 PM

هو لو حبيت ادخل حساب بس كانفيستور

بدخل رقم الحساب, وباصورد الانفيستور في نفس المكان أكني هدخل الحساب بالاسم الحقيقي؟؟

أ.نادر غيث 11-09-2012 05:24 PM

برده فكرة مش وحشة يا برنس
واحييك على حبك لمساعدة اخوانك ..
تحيتي

م.جوزيف ايهاب 11-09-2012 05:27 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة canister (المشاركة 394388)
هو لو حبيت ادخل حساب بس كانفيستور

بدخل رقم الحساب, وباصورد الانفيستور في نفس المكان أكني هدخل الحساب بالاسم الحقيقي؟؟

تمام يا غالي

mahran3d 11-09-2012 05:50 PM

انا عاوز اسال عن ازاى اعمل باك تست لاستراتيجيه معينه وفى حاجات بتنزل من النت ومش عارف ايه ياريت توضيح وتبسيط

م.جوزيف ايهاب 11-09-2012 06:45 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahran3d (المشاركة 394450)

انا عاوز اسال عن ازاى اعمل باك تست لاستراتيجيه معينه وفى حاجات بتنزل من النت ومش عارف ايه ياريت توضيح وتبسيط

اتفضل يا باشا
شرح عمل الباك تيست بالفديو على اف اكس اربيا

الساعة الآن 06:56 AM