اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   يرجى من الساده الخبراء تحليل هذه الاستراتيجيه (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=38411)

sal_moh85 09-04-2014 12:11 AM

يرجى من الساده الخبراء تحليل هذه الاستراتيجيه

الساده الخبراء والساده المبرمجون يرجى نظر في هذا الاستراتيجيه قصة هذه الاستراتيجيه كنت مشترك في مسابقه في موقع exness شروط المسابقه يعطى المتسابق 1000 دولار ورافعه 2000 لفت انتباه متسابق حول الالف دولار الى 777175 خلال فتره 14 يوم يرجى تحليل الاستراتيجيه
الرابط لي للحساب
EXNESS - ظ„ظ… ظٹطھظ… ط§ظ„ط¹ط«ظˆط± ط¹ظ„ظ‰ ط§ظ„طµظپط*****ط© ط§ظ„ظ…ط·ظ„ظˆط¨ط©

م.أحمد السليمان 09-04-2014 12:17 AM

رد: يرجى من الساده الخبراء تحليل هذه الاستراتيجيه

في الحسابات التجريبية المتداول لا يأبه بالخسارة أو حتى حجم العقود لذلك من السهل الحصول على ضربة حظ كهذه

وليس لها علاقة باستراتيجية

sal_moh85 09-04-2014 12:32 AM

كلام اخ احمد صح بس انت راقب الحساب من الاول وشوف شلون ابتدى الحساب عندوه

sal_moh85 09-04-2014 12:34 AM

هاد الشخص عم يتعامل كانو حساب حقيقي في كل عمله يفتح 4 صفقات في ساعه فقط

سكالبر 09-04-2014 03:34 AM

ده سكالبنح عادي جدا ممكن يتعمل بالكومرسان بس هو عشان الحساب ديمو فبيدخلوا 10 اضعاف اللوت اللي المفروض يستخدمة جرب دور علي نظام اسمة كومرسا ن والله ادري واعلم ممكن يكون نظام تاني ن

sal_moh85 09-04-2014 11:32 AM

مشكور اخ سكالير بس لو سمحت تعيد شو اسم النظام لانو دورة عليه وما حصلته في نت

سكالبر 09-04-2014 03:53 PM

دور علية بالانجليزي هو سيستم اندونيسي تقريبا بالانجليزي اسمة kumaresan

hani945 09-04-2014 04:21 PM

أنا بحثت عنها من شوية ولقيتها هنا فى الرابط ده
Kumaresan Trading System - Forex Strategies - Forex Resources - Forex Trading-free forex trading signals and FX Forecast

سكالبر 09-04-2014 04:32 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hani945 (المشاركة 693910)
أنا بحثت عنها من شوية ولقيتها هنا فى الرابط ده
Kumaresan Trading System - Forex Strategies - Forex Resources - Forex Trading-free forex trading signals and FX Forecast

انا شفت اللينك بتاعها بس الشرح بتاعها مختلف عن شرح صاحب السيستم بس يا باشا انا مقدرتش افهم كل شروط الاستراتيجية بسبب اللغة بس اللي فهمتة منها وجربتة ان لازم يتطلع العلامة الصفرا والاتنين موفنج ار اس اي يغيروا لونهم ويقطعوا بعض ده اسلوب وفي حاجة تانية انك هتلاقي خطين بيطلعوا الساعة 8 الصبح والساعة 1 دول بيحددوا المنطقة السعرية سوا بكسرها او بارتداد منها حاول تلاقي اللينك الاصلي بتاعها ولو عرفت تترجمة كويس هتفهمها كويس ده غير ان في جدول تحت بيبين اتجاه السعر علي حسب لون العملة للاسف انا مش لاقي اللينك الاصلي بتاعها هحاول ادور علي الملف بتاع الشرح جايز حد يقدر يترجمة كامل

sal_moh85 11-04-2014 01:53 AM

مشكورين جميعا

الساعة الآن 10:04 PM