قديم 03-06-2011, 01:25 AM   المشاركة رقم: 1015
الكاتب
farok
عضو متميز
الصورة الرمزية farok

البيانات

الإتصالات
الحالة:
farok غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : مدير الموقع المنتدى : الارشيف
افتراضي رد: استراحة مسابقة اف اكس ارابيا الكبرى للحسابات الحقيقية

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Sherif2009 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
لا يا راجل

خش في عبي خش

قال يعني عاملي فيها بتاع قوي

أكش من دا الوش

أشتاتا أشتوت من الرشيدي يا شلتوت

حصلنا الرعب يا رشيدي
ايه ياشيرى يا حبيبى مالك سخنان على الراجل ليه كده كل ده علشان مطلعتش الاول او التانى وايه المشكلة انت مش المهم عندك انك انت وهيما ايد واحدة وانا وانت ياهيما ولا حد ثالثنا طيب ولا كنت عايز تخونه وتسيبه فى التالت والرابع لوحده
وبعدين معلش ياشيرى انت امكانياتك اخرها كده تطلع التالت او الرابع زى مأنا ماامكانياتى انى اطلع من دور 16
ومتنساش لو طلعت التالت تشوف اخوك فاروق باى جزء من الجائزة لانى سمعت انك بتوزع منهانقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

عرض البوم صور farok  
قديم 03-06-2011, 01:25 AM
farok farok غير متواجد حالياً
عضو متميز
افتراضي رد: استراحة مسابقة اف اكس ارابيا الكبرى للحسابات الحقيقية

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Sherif2009 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
لا يا راجل

خش في عبي خش

قال يعني عاملي فيها بتاع قوي

أكش من دا الوش

أشتاتا أشتوت من الرشيدي يا شلتوت

حصلنا الرعب يا رشيدي
ايه ياشيرى يا حبيبى مالك سخنان على الراجل ليه كده كل ده علشان مطلعتش الاول او التانى وايه المشكلة انت مش المهم عندك انك انت وهيما ايد واحدة وانا وانت ياهيما ولا حد ثالثنا طيب ولا كنت عايز تخونه وتسيبه فى التالت والرابع لوحده
وبعدين معلش ياشيرى انت امكانياتك اخرها كده تطلع التالت او الرابع زى مأنا ماامكانياتى انى اطلع من دور 16
ومتنساش لو طلعت التالت تشوف اخوك فاروق باى جزء من الجائزة لانى سمعت انك بتوزع منهانقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة