قديم 14-07-2011, 02:41 PM   المشاركة رقم: 28
الكاتب
Herr.Omar
عضو ذهبى
الصورة الرمزية Herr.Omar

البيانات

الإتصالات
الحالة:
Herr.Omar غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : Herr.Omar المنتدى : الارشيف
افتراضي رد: فكرة حلوة تشجع كل من ينشأ موضوع جيد من توصيات وورش وتعليم واستفسارات وغيره

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Tarek adel نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
انا بصراحه مش مع فكرة اللايك عمال على بطال
لو كل الناس بتاخد لايك مهما كان كلامها امال ايه يميز المتميز والمجتهد عن اى حد تانى؟
واللى يدوس لايك عشان يقبض ده ميستاهلش يقبض يا استاذ شبرا

والله ياطارق انا شايق ان اي حد بيفتح موضوع هنا بيفيد الناس سواء بيطرح مده علميه او بيسأل سؤال انا ممكن مكنش عارفه او محرج اسأله وفي الحالتين انا مستفيد وغيري برضو يبقي اللايك هنا تقدير مني لصاحب الموضوع ده تحياتي ليك ياطارق ولايك لمشاركتك +1

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shobra نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

شكرا لك اخى طارق على تفاعلك وابداء رأيك ومنتظرين رأى دكتور اسامه و باقى الاراء ان شاء الله
انا شايفها فكره حلوة والله ياشبرا وفيها خير للناس بس ينفع تتحقق علي الواقع مستنين رأي الدكتور تحياتي ليك يا شبرا ولايك +1

التوقيع

سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم

عرض البوم صور Herr.Omar  
قديم 14-07-2011, 02:41 PM
Herr.Omar Herr.Omar غير متواجد حالياً
عضو ذهبى
افتراضي رد: فكرة حلوة تشجع كل من ينشأ موضوع جيد من توصيات وورش وتعليم واستفسارات وغيره

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Tarek adel نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
انا بصراحه مش مع فكرة اللايك عمال على بطال
لو كل الناس بتاخد لايك مهما كان كلامها امال ايه يميز المتميز والمجتهد عن اى حد تانى؟
واللى يدوس لايك عشان يقبض ده ميستاهلش يقبض يا استاذ شبرا

والله ياطارق انا شايق ان اي حد بيفتح موضوع هنا بيفيد الناس سواء بيطرح مده علميه او بيسأل سؤال انا ممكن مكنش عارفه او محرج اسأله وفي الحالتين انا مستفيد وغيري برضو يبقي اللايك هنا تقدير مني لصاحب الموضوع ده تحياتي ليك ياطارق ولايك لمشاركتك +1

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shobra نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

شكرا لك اخى طارق على تفاعلك وابداء رأيك ومنتظرين رأى دكتور اسامه و باقى الاراء ان شاء الله
انا شايفها فكره حلوة والله ياشبرا وفيها خير للناس بس ينفع تتحقق علي الواقع مستنين رأي الدكتور تحياتي ليك يا شبرا ولايك +1