قديم 14-07-2011, 02:48 PM   المشاركة رقم: 19
الكاتب
midoabdo
عضو متميز
الصورة الرمزية midoabdo

البيانات

الإتصالات
الحالة:
midoabdo غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : midoabdo المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: دردشه فوركس × فوركس

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د.أسامة عادل نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
نتابع و نشوف يا شبرا..
هو عنده حل من اتنين
يا يكسر فوق يا يكسر تحت
و ساعتها نقدر ندخل فى اتجاه الكسر للى عايز يبيع..عن نفسى مش حبيع نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
تحياتى يا غالى

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
بس لو كسر ترند 4 ساعات المره دى اكيد هيروح يا دكتور لانه خرطه والتالته تابته اما لو صعد وعدى نقطه المقاومه احتمال كبير يكمل بس كانا فى خبر من شويه بيقول ان البترول نزل 1 دولار يا ترى هيأثر على السوق ولا كما كنت

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Tarek adel نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
والله فكرة الموضوع ممتازة يا ميدو عبده
ده انا كنت عاوز ازود كمان اننا نحمل تحليلات لكل اغلاق 4 ساعات بس طبعا صعب لان عددنا مش كبير والعملات كتيرة
وممكن انا امسكلكم عملة الدولار كندى عشان محدش واخد باله منه خالص وانا شايفه ماشى زى الفل
الفكره حلوه جدا لانى بأتشارك فى الراى مع ناس عباقره زيكم تحياتى لكل اعضاء هذا المنتدى العظيم

التوقيع

بسم الله الرحمن الرحيم

{يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُواْ اسْتَعِينُواْ بِالصَّبْرِ وَالصَّلاَةِ إِنَّ اللّهَ مَعَ الصَّابِرِينَ}

عرض البوم صور midoabdo  
قديم 14-07-2011, 02:48 PM
midoabdo midoabdo غير متواجد حالياً
عضو متميز
افتراضي رد: دردشه فوركس × فوركس

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د.أسامة عادل نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
نتابع و نشوف يا شبرا..
هو عنده حل من اتنين
يا يكسر فوق يا يكسر تحت
و ساعتها نقدر ندخل فى اتجاه الكسر للى عايز يبيع..عن نفسى مش حبيع نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
تحياتى يا غالى

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
بس لو كسر ترند 4 ساعات المره دى اكيد هيروح يا دكتور لانه خرطه والتالته تابته اما لو صعد وعدى نقطه المقاومه احتمال كبير يكمل بس كانا فى خبر من شويه بيقول ان البترول نزل 1 دولار يا ترى هيأثر على السوق ولا كما كنت

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Tarek adel نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
والله فكرة الموضوع ممتازة يا ميدو عبده
ده انا كنت عاوز ازود كمان اننا نحمل تحليلات لكل اغلاق 4 ساعات بس طبعا صعب لان عددنا مش كبير والعملات كتيرة
وممكن انا امسكلكم عملة الدولار كندى عشان محدش واخد باله منه خالص وانا شايفه ماشى زى الفل
الفكره حلوه جدا لانى بأتشارك فى الراى مع ناس عباقره زيكم تحياتى لكل اعضاء هذا المنتدى العظيم