قديم 02-08-2011, 10:56 AM   المشاركة رقم: 29
الكاتب
مدير الموقع
المدير العام للموقع

البيانات

الإتصالات
الحالة:
مدير الموقع غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : midoabdo المنتدى : استراحة اف اكس ارابيا
افتراضي رد: من الذى يحق له الشكوى (المسابقه 27)

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Tarek adel نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
للاسف انا مش متابع الموضوع من اوله لكن ده كان رأيى من البداية
خاصة ان كان فى موضوع منفصل على الملأ بيقول بصريح العبارة كله يدى لايك لكله عشان نشجع بعض!ووقتها انا قلت رأيى ببساطه لكن الناس مقتنعتش
ليس من العدل ان نساوى بين من يعمل ومن يريد تطبيق الفهلوة.
ووقتها لما وجدت حتى المشرفين والقائمين على المنتدى يستحسنوا الموضوع قلت خلاص فلوسهم وهم احرار فيها بأه.
والله افتكرت ايام مشاريع الكلية وبعدها بعض الموظفين فى العمل..تلاقى واحد ملهوش فى اى حاجه بس عامل فيها فهلوى..يروح للدكتور كل شوية ويقوله انا عملت وسويت وقابلت مشاكل فى كذا لكن بحثت واكتشفت واتشقلبت وهو اصلا شارى مشروع تخرجه بالفلوس وتلاقيه واخد امتياز وهو لا يفقه اى شىء.
للاسف الشديد ان هذا الاسلوب يجدى.
والعضو اللى حضرتك يا دكتور اقتبست منه المشاركة فى اول ايامه فى المنتدى بعث برسائل للجميع "فى مسابقة افضل عضو"يقول "رشحنى وارشحك!"...
وبما انى وجدت رسالة لى وانا مش مشترك اصلا فى المسابقة وبما انه نص الرسالة لا يحمل اسمى عرفت انه بعث بيها للكل مما دفعنى انى اتعمد الا ارشحه فى التصويتات لعله يعرف خطأه ولكن للاسف وجدت الكثيرون ممن رأوا فيها مجاملة رقيقة لا ضرر منها,ووقتها شريف 2009 نوه ان الكل يعطى صوته فقط لمن رشحه وهو اسلوب غير احترافى.
فى ناس عملية وبتتتكلم صح وبتجيب من الاخر لكن الناس مبتقدرش ده زى شريف لانه لا يجيد فن الفهلوة وناس تانية شايفة الكلام ده شطارة وبتمشى معاها.
انا عارف ان ناس كتيرة كانت ماشية فى الموضوع بحسن نية لكن ليس هذا هو الاسلوب الامثل.
مشاركة من النوع الممتاز..
فى ناس فاكراها فهلوة و فى ناس فكرتنا اننا مش بنشوف او لابسين طراطير,
الحقيقة ان فى حاجات كتييييير جدا احنا بنعديها و لكن يجب ان لا يظلم الاخرين.,
شكرا لمشاركتك و ان شاء الله اليوم نعلن النتيجة حسب قرار الادارة.
الله كريم

عرض البوم صور مدير الموقع  
قديم 02-08-2011, 10:56 AM
مدير الموقع مدير الموقع غير متواجد حالياً
المدير العام للموقع
افتراضي رد: من الذى يحق له الشكوى (المسابقه 27)

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Tarek adel نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
للاسف انا مش متابع الموضوع من اوله لكن ده كان رأيى من البداية
خاصة ان كان فى موضوع منفصل على الملأ بيقول بصريح العبارة كله يدى لايك لكله عشان نشجع بعض!ووقتها انا قلت رأيى ببساطه لكن الناس مقتنعتش
ليس من العدل ان نساوى بين من يعمل ومن يريد تطبيق الفهلوة.
ووقتها لما وجدت حتى المشرفين والقائمين على المنتدى يستحسنوا الموضوع قلت خلاص فلوسهم وهم احرار فيها بأه.
والله افتكرت ايام مشاريع الكلية وبعدها بعض الموظفين فى العمل..تلاقى واحد ملهوش فى اى حاجه بس عامل فيها فهلوى..يروح للدكتور كل شوية ويقوله انا عملت وسويت وقابلت مشاكل فى كذا لكن بحثت واكتشفت واتشقلبت وهو اصلا شارى مشروع تخرجه بالفلوس وتلاقيه واخد امتياز وهو لا يفقه اى شىء.
للاسف الشديد ان هذا الاسلوب يجدى.
والعضو اللى حضرتك يا دكتور اقتبست منه المشاركة فى اول ايامه فى المنتدى بعث برسائل للجميع "فى مسابقة افضل عضو"يقول "رشحنى وارشحك!"...
وبما انى وجدت رسالة لى وانا مش مشترك اصلا فى المسابقة وبما انه نص الرسالة لا يحمل اسمى عرفت انه بعث بيها للكل مما دفعنى انى اتعمد الا ارشحه فى التصويتات لعله يعرف خطأه ولكن للاسف وجدت الكثيرون ممن رأوا فيها مجاملة رقيقة لا ضرر منها,ووقتها شريف 2009 نوه ان الكل يعطى صوته فقط لمن رشحه وهو اسلوب غير احترافى.
فى ناس عملية وبتتتكلم صح وبتجيب من الاخر لكن الناس مبتقدرش ده زى شريف لانه لا يجيد فن الفهلوة وناس تانية شايفة الكلام ده شطارة وبتمشى معاها.
انا عارف ان ناس كتيرة كانت ماشية فى الموضوع بحسن نية لكن ليس هذا هو الاسلوب الامثل.
مشاركة من النوع الممتاز..
فى ناس فاكراها فهلوة و فى ناس فكرتنا اننا مش بنشوف او لابسين طراطير,
الحقيقة ان فى حاجات كتييييير جدا احنا بنعديها و لكن يجب ان لا يظلم الاخرين.,
شكرا لمشاركتك و ان شاء الله اليوم نعلن النتيجة حسب قرار الادارة.
الله كريم