قديم 04-07-2010, 06:49 PM   المشاركة رقم: 10
الكاتب
مدير الموقع
المدير العام للموقع

البيانات

الإتصالات
الحالة:
مدير الموقع غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : FX Matador المنتدى : منتدى تعليم الفوركس
افتراضي رد: العلاقة بين اليورو و الفرنك السويسرى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة FX Matador نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
شكرا دكتور اسامه انشاء الله نشوف النظريه دى تخرج الى النور و تتطلع للأفضل و تتطور للأفضل الفكره اللى كانت عندى دى العلاقه بين العملات و سرعه الأزواج بالنسبة للأزواج الاخرى ؟!! هل العلاقه بين العملات ليها شأن فيه النظريه دى ؟ هو الامر ده يدعوو الى التجربه زى ماقلت حضرتك و انا بصراحه مكنتش هاجى المره دى بس حضرتك شوقتنى انى أجى هذا اللقاء بس انا مش عارف هأدر اتواصل معاكم فيه المواضيع دى لانى مبتدئ و لا لأ انا معلوماتى بسيطه نوعا ما و كثيرا منها افكار اوكى دكتور اسامه لقاءنا فيه الفوركسندرانية القادم بأذن الله و الله يباركلك

تحياتى و احنا فى انتظارك ان شاء الله..,
الشيئ العجيب هو ان البعض لا يود ان يأتى لانه مبتدئ و طبعا هذا كلام غير صحيح فاى مبتدئ يجب ان يحضر و يشارك و يتابع و يتعلم كى يصبح محترف..,
المهم انت عايز تستفيد ايه من فارق السرعات,المشكلة انها شيئ مش ثابت و مش ممكن تعتمد عليه كطريقة متاجرة لانه لو حدث فوارق فى السرعات كيف ستعرف ذلك الا بعد انتهاء الحركة نفسها.,
اعتقد ان الموضوع مرهق للغاية و فى النهاية اعتقد انه لن يفيد بالكثير..,
تحياتى يا غالى و متابع معاك.,

عرض البوم صور مدير الموقع  
قديم 04-07-2010, 06:49 PM
مدير الموقع مدير الموقع غير متواجد حالياً
المدير العام للموقع
افتراضي رد: العلاقة بين اليورو و الفرنك السويسرى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة FX Matador نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
شكرا دكتور اسامه انشاء الله نشوف النظريه دى تخرج الى النور و تتطلع للأفضل و تتطور للأفضل الفكره اللى كانت عندى دى العلاقه بين العملات و سرعه الأزواج بالنسبة للأزواج الاخرى ؟!! هل العلاقه بين العملات ليها شأن فيه النظريه دى ؟ هو الامر ده يدعوو الى التجربه زى ماقلت حضرتك و انا بصراحه مكنتش هاجى المره دى بس حضرتك شوقتنى انى أجى هذا اللقاء بس انا مش عارف هأدر اتواصل معاكم فيه المواضيع دى لانى مبتدئ و لا لأ انا معلوماتى بسيطه نوعا ما و كثيرا منها افكار اوكى دكتور اسامه لقاءنا فيه الفوركسندرانية القادم بأذن الله و الله يباركلك

تحياتى و احنا فى انتظارك ان شاء الله..,
الشيئ العجيب هو ان البعض لا يود ان يأتى لانه مبتدئ و طبعا هذا كلام غير صحيح فاى مبتدئ يجب ان يحضر و يشارك و يتابع و يتعلم كى يصبح محترف..,
المهم انت عايز تستفيد ايه من فارق السرعات,المشكلة انها شيئ مش ثابت و مش ممكن تعتمد عليه كطريقة متاجرة لانه لو حدث فوارق فى السرعات كيف ستعرف ذلك الا بعد انتهاء الحركة نفسها.,
اعتقد ان الموضوع مرهق للغاية و فى النهاية اعتقد انه لن يفيد بالكثير..,
تحياتى يا غالى و متابع معاك.,