قديم 25-08-2011, 05:02 AM   المشاركة رقم: 19
الكاتب
farok
عضو متميز
الصورة الرمزية farok

البيانات

الإتصالات
الحالة:
farok غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : boles vip المنتدى : منتدى تعليم الفوركس
افتراضي رد: خسرت 90 % من حسابى و محتاج نصيحتكم

بص يا جميل انا مش هجيب من الاول واقولك انك المفروض مكنتش تعمل كذا وكذا لان اللى حصل حصل علشان كده انا هجيبلك من الاخر وهركز على موضوع فلوس الناس اللى راحت مش موضوع طريقك فى الفوريكس
اولا انسى انك هتعوض وتجيب فلوس الناس واول خطوة لتكملة طريق الفوريكس انك تقول للناس انك خسرت وتشيل موضوع خسارة فلوس الناس من دماغك خالص علشان تبدأ تخش على الفوريكس وانت دماغك نظيفة من اى شوائب نفسية
ثانيا : انسى تماما كلمة ( التعويض ) لان هذه الكلمة من اول واهم اسباب خسارة الرصيد
ثالثا : لو عايز تخش عالم الفوريكس اعمل حسابك على فترة مش اقل من عام او اثنين للتداول بالحسابات الحقيقية علشان تبدأ تكسب بانتظام
اخيرا : لاتتوقع من احد انه يريحك ويقولك على طريقة ذهبية لربح 9000$ من اصل 1300$
ربنا معاك وقول للناس انك خسرت علشان ترتاح
هذه النصيحة عن تجربة شخصية مثل تجربتك بالظبط

عرض البوم صور farok  
قديم 25-08-2011, 05:02 AM
farok farok غير متواجد حالياً
عضو متميز
افتراضي رد: خسرت 90 % من حسابى و محتاج نصيحتكم

بص يا جميل انا مش هجيب من الاول واقولك انك المفروض مكنتش تعمل كذا وكذا لان اللى حصل حصل علشان كده انا هجيبلك من الاخر وهركز على موضوع فلوس الناس اللى راحت مش موضوع طريقك فى الفوريكس
اولا انسى انك هتعوض وتجيب فلوس الناس واول خطوة لتكملة طريق الفوريكس انك تقول للناس انك خسرت وتشيل موضوع خسارة فلوس الناس من دماغك خالص علشان تبدأ تخش على الفوريكس وانت دماغك نظيفة من اى شوائب نفسية
ثانيا : انسى تماما كلمة ( التعويض ) لان هذه الكلمة من اول واهم اسباب خسارة الرصيد
ثالثا : لو عايز تخش عالم الفوريكس اعمل حسابك على فترة مش اقل من عام او اثنين للتداول بالحسابات الحقيقية علشان تبدأ تكسب بانتظام
اخيرا : لاتتوقع من احد انه يريحك ويقولك على طريقة ذهبية لربح 9000$ من اصل 1300$
ربنا معاك وقول للناس انك خسرت علشان ترتاح
هذه النصيحة عن تجربة شخصية مثل تجربتك بالظبط