قديم 25-08-2011, 05:27 AM   المشاركة رقم: 22
الكاتب
boles vip
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
boles vip غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : boles vip المنتدى : منتدى تعليم الفوركس
افتراضي رد: خسرت 90 % من حسابى و محتاج نصيحتكم

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة recardo_69 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اخي العزيز معوض ان شاء الله
اتمنى ان تعيد حساباتك بشكل اخر ... انت فعلا تقدر تهبش من الفوركس بس مفيش حد بيعمل ثروة في 3 ايام ولا في 3 شهور حتى ... الطمع امر طبيعي في اي انسان و احيانا بيكون مطلوب بس الي مش طبيعي ولازم تقتله جواك الاستعجال في تكوين ثروة ... اعتقد ان الاستعجال هو السبب الاول للخسائر ... خليك صبور و أرضى بالقليل حتى تجني الكثير ... و من الناحية الفنية ما احد ممكن يفيدك غير نفسك انت .. بالتعلم و المثابرة ... انا جايبلك مؤشر قد يساعدك مؤقتا في المتاجرة و لكن لا غنى عن التعلم يا صاحبي ... اتمنى انه يفيدك ... و في كمان صورة بتوضح كيفية الدخول و الخروج مع العلم ان هذا المؤشر من افضل المؤشرات اللي جربتها و نتايجة ممتازة بس التزم بالتعليمات و يفضل الفترة الاسيوية بأهداف من 20 - 25 يوميا ليس اكثر
شكرا ليك أخ recardo لمرورك و أنا هاجرب المؤشر هذا شكرا لك

عرض البوم صور boles vip  
قديم 25-08-2011, 05:27 AM
boles vip boles vip غير متواجد حالياً
عضو جديد
افتراضي رد: خسرت 90 % من حسابى و محتاج نصيحتكم

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة recardo_69 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اخي العزيز معوض ان شاء الله
اتمنى ان تعيد حساباتك بشكل اخر ... انت فعلا تقدر تهبش من الفوركس بس مفيش حد بيعمل ثروة في 3 ايام ولا في 3 شهور حتى ... الطمع امر طبيعي في اي انسان و احيانا بيكون مطلوب بس الي مش طبيعي ولازم تقتله جواك الاستعجال في تكوين ثروة ... اعتقد ان الاستعجال هو السبب الاول للخسائر ... خليك صبور و أرضى بالقليل حتى تجني الكثير ... و من الناحية الفنية ما احد ممكن يفيدك غير نفسك انت .. بالتعلم و المثابرة ... انا جايبلك مؤشر قد يساعدك مؤقتا في المتاجرة و لكن لا غنى عن التعلم يا صاحبي ... اتمنى انه يفيدك ... و في كمان صورة بتوضح كيفية الدخول و الخروج مع العلم ان هذا المؤشر من افضل المؤشرات اللي جربتها و نتايجة ممتازة بس التزم بالتعليمات و يفضل الفترة الاسيوية بأهداف من 20 - 25 يوميا ليس اكثر
شكرا ليك أخ recardo لمرورك و أنا هاجرب المؤشر هذا شكرا لك