قديم 15-10-2011, 02:38 PM   المشاركة رقم: 21
الكاتب
علاء حمدان
عضو فعال
الصورة الرمزية علاء حمدان

البيانات

الإتصالات
الحالة:
علاء حمدان غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : علاء حمدان المنتدى : منتدى المؤشرات و الاكسبيرتات
افتراضي رد: المكتبة المفتوحة للاكسبيرتات

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nani26 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
انا عايزه اقول حاجه قبل ما ادخل فى الموضوع
بجد مستر علاء كان من اوائل الاشخاص اللى قدمولى يد المساعده فى الوقت اللى مكنتش عارفه اساسا يعنى ايه اكسبيرت ؟؟
وطبعا هناك باقى الاعضاء اللى ربنا يجازيهم كل خير يارب ماقصروش معايا برده ولهم جزيل الشكر

وبجد انا من يوم ما عرفت يعنى ايه اكسبيرت وفهمته ولقيت مستر علاء بيشرحه بطريقه سلسله وانا بقيت نفسى بجد اعرف واجرب كل االاكسبيرتات
وعشان كده يا مستر علاء انا متابعه كل المواضيع الخاصه بالاكسبيرتات على قد ما اقدر طبعا
( بلاش اقول على قد ما بفهم عشان محدش يعرف الحقيقه خليها سيكرت ما بينا ) هههههههههه

ربنا يجازيك كل خير يا رب ويصبرك عليا انا بالذات وعلى اسألتى لحد ما بفهم
المهم للاسف دلوقتى السوق مغلق والا كان زمانى مجربه كل الاكسبيرتات دى ووافيتك بالنتيجه لحظيا ..
حلوه وافيتك دى بتحسسنى بموجز الانباء .. هههههه

المهم اوعى تحرمنا من اكسبيرتاتك ومعلوماتك احنا كلنا فى انتظار المزيد نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
مش عارف ايه اللي ممكن اقوله بعد الكلام الكبير دا ... بس انا ما عملتش اكتر من المفروض يتعمل معاكي ومع اي حد من الاخوان هنا
وربنا يقدرني واكون مفيد بتواجدي معكم .. ومنتظر منك اهم الانباء نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة asm11 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
جزاك الله الف خير وتأكد ان الكل متابع معك واصل بارك الله فيك والله يقدرك على فعل الخير لنا جميعاً
لا انتظر سوي تلك الدعوة الخالصه
وردوكم المشجعه وسام على صدري وان شاء الله المزيد في الطريق

التوقيع

...> خيركم من تعلم العلم وعلمه ولا خير في كاتم العلم <...
...> علمت ان رزقي لن يأخذه غيري فإطمئن قلبي <...

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

متغيب عن المشاركة لظروف طارئة
التواجد سيكون متقطع ادعوا لكم ولي بالتوفيق

عرض البوم صور علاء حمدان  
قديم 15-10-2011, 02:38 PM
علاء حمدان علاء حمدان غير متواجد حالياً
عضو فعال
افتراضي رد: المكتبة المفتوحة للاكسبيرتات

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nani26 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
انا عايزه اقول حاجه قبل ما ادخل فى الموضوع
بجد مستر علاء كان من اوائل الاشخاص اللى قدمولى يد المساعده فى الوقت اللى مكنتش عارفه اساسا يعنى ايه اكسبيرت ؟؟
وطبعا هناك باقى الاعضاء اللى ربنا يجازيهم كل خير يارب ماقصروش معايا برده ولهم جزيل الشكر

وبجد انا من يوم ما عرفت يعنى ايه اكسبيرت وفهمته ولقيت مستر علاء بيشرحه بطريقه سلسله وانا بقيت نفسى بجد اعرف واجرب كل االاكسبيرتات
وعشان كده يا مستر علاء انا متابعه كل المواضيع الخاصه بالاكسبيرتات على قد ما اقدر طبعا
( بلاش اقول على قد ما بفهم عشان محدش يعرف الحقيقه خليها سيكرت ما بينا ) هههههههههه

ربنا يجازيك كل خير يا رب ويصبرك عليا انا بالذات وعلى اسألتى لحد ما بفهم
المهم للاسف دلوقتى السوق مغلق والا كان زمانى مجربه كل الاكسبيرتات دى ووافيتك بالنتيجه لحظيا ..
حلوه وافيتك دى بتحسسنى بموجز الانباء .. هههههه

المهم اوعى تحرمنا من اكسبيرتاتك ومعلوماتك احنا كلنا فى انتظار المزيد نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
مش عارف ايه اللي ممكن اقوله بعد الكلام الكبير دا ... بس انا ما عملتش اكتر من المفروض يتعمل معاكي ومع اي حد من الاخوان هنا
وربنا يقدرني واكون مفيد بتواجدي معكم .. ومنتظر منك اهم الانباء نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة asm11 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
جزاك الله الف خير وتأكد ان الكل متابع معك واصل بارك الله فيك والله يقدرك على فعل الخير لنا جميعاً
لا انتظر سوي تلك الدعوة الخالصه
وردوكم المشجعه وسام على صدري وان شاء الله المزيد في الطريق