قديم 09-12-2011, 07:04 PM   المشاركة رقم: 1045
الكاتب
engcu90
عضو متميز
الصورة الرمزية engcu90

البيانات

الإتصالات
الحالة:
engcu90 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : engcu90 المنتدى : منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION
افتراضي رد: الدعم العربى لشركة انستا فوركس

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Tarek adel نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
كنت اسمع انك لو حسابك فى انستا فوركس لازم تمر على صفقتك 5 دقائق لتتمكن من الحصول على ارباح الصفقة
ولم اجد ما يؤكد تلك المعلومه
هل هى صحيحه ام غير ذلك؟
المعلومة صحيحة لكن محتاجة توضيح:
1- لازم يمر دقيقتين فقط وليس 5 دقائق
2- مش كل الصفقات اللى بتتقفل بعد اقل من دقيقتين بيتلغى ربحها...الشرط ده بيتطبق فقط فى حالة ان العميل فتح صفقات كتير وقفلها بسرعة..مثلا 10 صفقات ورا بعض اتقفلوا بعد اقل من دقيقتين
والشرط معمول عشان محدش يستفيد من اسبريد الشركة لأن فى وكلاء للشركة بيرجعوا للعملاء 2 و 3 بيب على كل صفقة يفتحوها..وبكده من قفل الصفقات وفتحها بسرعة ده بيضمن للعميل مكسب مضمون من الاسبريد وليس من التداول
3- فى حالة ان الشرط ده اتنفذ..بيتنفذ على جميع الصفقات سواء كانت كسبانة او خسرانة..يعنى حتى لو صفقات خسرانة هيتلغى الخسارة بتاعتها
4- لو عاوز تتعامل مع الشركة اتعامل ومتقلقش من الشرط ده وتاجر عادى جداً...بس حاول على قد ما تقدر تقفل الصفقات بعد دقيقتين...لأنى زى ما قولت الشركة مش بتوقف على الواحدة فى الشرط ده ومش بيتنفذ إلا فى حالة ان صفقات كتير ورا بعض اتقفلوا بسرعة

بالتوفيق ان شاء الله

عرض البوم صور engcu90  
قديم 09-12-2011, 07:04 PM
engcu90 engcu90 غير متواجد حالياً
عضو متميز
افتراضي رد: الدعم العربى لشركة انستا فوركس

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Tarek adel نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
كنت اسمع انك لو حسابك فى انستا فوركس لازم تمر على صفقتك 5 دقائق لتتمكن من الحصول على ارباح الصفقة
ولم اجد ما يؤكد تلك المعلومه
هل هى صحيحه ام غير ذلك؟
المعلومة صحيحة لكن محتاجة توضيح:
1- لازم يمر دقيقتين فقط وليس 5 دقائق
2- مش كل الصفقات اللى بتتقفل بعد اقل من دقيقتين بيتلغى ربحها...الشرط ده بيتطبق فقط فى حالة ان العميل فتح صفقات كتير وقفلها بسرعة..مثلا 10 صفقات ورا بعض اتقفلوا بعد اقل من دقيقتين
والشرط معمول عشان محدش يستفيد من اسبريد الشركة لأن فى وكلاء للشركة بيرجعوا للعملاء 2 و 3 بيب على كل صفقة يفتحوها..وبكده من قفل الصفقات وفتحها بسرعة ده بيضمن للعميل مكسب مضمون من الاسبريد وليس من التداول
3- فى حالة ان الشرط ده اتنفذ..بيتنفذ على جميع الصفقات سواء كانت كسبانة او خسرانة..يعنى حتى لو صفقات خسرانة هيتلغى الخسارة بتاعتها
4- لو عاوز تتعامل مع الشركة اتعامل ومتقلقش من الشرط ده وتاجر عادى جداً...بس حاول على قد ما تقدر تقفل الصفقات بعد دقيقتين...لأنى زى ما قولت الشركة مش بتوقف على الواحدة فى الشرط ده ومش بيتنفذ إلا فى حالة ان صفقات كتير ورا بعض اتقفلوا بسرعة

بالتوفيق ان شاء الله