قديم 13-12-2011, 01:55 AM   المشاركة رقم: 1
الكاتب
ahmednoooh
عضو فعال
الصورة الرمزية ahmednoooh

البيانات

الإتصالات
الحالة:
ahmednoooh غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي استراتيجية هتدمر الفوركس !!!!!! قولوا يا رب

طبعا كما عودتكم فى البداية انا لسة مبتدأ و تعلمت منكم الكثير و الكثير
و لكننى طبعا لوظيفتى كمحاسب ......... احاول استغل طريقة ما فى الحساب بسيطة جدااااا
و هى ازاى تدخل على كل زوج من العملات تاخد 25-40 نقطة يوميا على كل زوج من دون مؤشرات ولا ترندات ولا اكسبيرات ولا خطط ولا اخبار سوق ولا تعب ولا ارهاق النقط جاية جاية و ليس لها ميعاد بالنسبة لحساباتى و لكن خلال 24 ساعة
طبعا هتقولوا علية مجنون و باخرف على اخر الليل بعد ما توقفت المنصة لاكتر من ساعتين ههههههههههههههههههه
...................

انا طبعا كان المفروض استنى اكتر من كام يوم للتجربة عمليا على هذة المعادلة الحسابية لكنى مش قادر املك هدؤى و فكرت ان اجربها مباشرة على حساب حقيقى و لكن نظرا لأن الديمو لسة مش شغال
انا عايز تشجعيكم و دعواتكم تنجح التجربة .......قولوا آآآآآآآآآآمين
...........................
اقولكم على حاجة انا متفائل اكتر من اللازم و ارجوا منكم الصبر و نتائج التجربة بكرة فى نفس الميعاد هارفعها لأن التجربة و الطريقة قائمة على 24 ساعة ازاى ناخد من كل زوج 25-30 نقطة فى 24 ساعة

عرض البوم صور ahmednoooh  

قديم 13-12-2011, 01:55 AM
ahmednoooh ahmednoooh غير متواجد حالياً
عضو فعال
افتراضي استراتيجية هتدمر الفوركس !!!!!! قولوا يا رب

طبعا كما عودتكم فى البداية انا لسة مبتدأ و تعلمت منكم الكثير و الكثير
و لكننى طبعا لوظيفتى كمحاسب ......... احاول استغل طريقة ما فى الحساب بسيطة جدااااا
و هى ازاى تدخل على كل زوج من العملات تاخد 25-40 نقطة يوميا على كل زوج من دون مؤشرات ولا ترندات ولا اكسبيرات ولا خطط ولا اخبار سوق ولا تعب ولا ارهاق النقط جاية جاية و ليس لها ميعاد بالنسبة لحساباتى و لكن خلال 24 ساعة
طبعا هتقولوا علية مجنون و باخرف على اخر الليل بعد ما توقفت المنصة لاكتر من ساعتين ههههههههههههههههههه
...................

انا طبعا كان المفروض استنى اكتر من كام يوم للتجربة عمليا على هذة المعادلة الحسابية لكنى مش قادر املك هدؤى و فكرت ان اجربها مباشرة على حساب حقيقى و لكن نظرا لأن الديمو لسة مش شغال
انا عايز تشجعيكم و دعواتكم تنجح التجربة .......قولوا آآآآآآآآآآمين
...........................
اقولكم على حاجة انا متفائل اكتر من اللازم و ارجوا منكم الصبر و نتائج التجربة بكرة فى نفس الميعاد هارفعها لأن التجربة و الطريقة قائمة على 24 ساعة ازاى ناخد من كل زوج 25-30 نقطة فى 24 ساعة