قديم 25-12-2011, 02:26 PM   المشاركة رقم: 1602
الكاتب
كويتى وبحب مصر
عضو نشيط
الصورة الرمزية كويتى وبحب مصر

البيانات

الإتصالات
الحالة:
كويتى وبحب مصر غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : مدير الموقع المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: الورشة الرسمية فى تحليل و توصيات اليورو دولار EURUSD

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ghlhv نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
والله ياكويتى انت زى العسل انت كويتى ولا مصرى

انتا اللى عسل ياعسل ياحبي انا كويتي ...
دنا اللى عاوز احللك الورور اسمع طبعا حلحله على قدى...
بص ... هوا جتني توصيه من المصري 3070 باى خلينا نوقف على النقطه دى... بس انا مدخلتش لانى بحب اضارب سريع وبنفس الوقت متابع التوصيه اللى انا بنيت عليها حلحلحتى..
ونزل لغاية اعتقد 2940 علشان يكسر اللى واخذينه باى من اسعار عاليه مثلا 33و32 وحرق حساباتهم حرق وبعدين طلع لغاية 3030 ودخلو الجماعه بقوه شرائيه اعلى للتعوض وسبرت عالى ؟؟؟ عاوزين يعوضو بسرررعه .. ولا كن فجاه رجع بيهم لغاية 2959 بعدين هما قالو كفايه ياورور انت هزئتنا قدام العالم حرام عليك؟؟ وبعدها استقر اليورو فو ال30 وهات ياتحت يافوق وخلاهم يعتقدو انه سل ههههه وسحب فيهم سحبه قويه وما خلاش حته مدخالهاش.. ووصل لغاية 3190 ونزل نزله قويه جدا ووصلت لغاية 3020 اعتقد على اغلاق السوق ... وبعديها استقر فوق 3040 لانه خلاص تعب من الفرفرفره بالناس؟؟؟ وحسب توصية المصري المذكوره اعلاه واللى انا بنيت كلامي عليها خلاص حيطلع فوووق ... بعد ما خسر الناس.....

هاه اىه رايك بالحلحله بتاعتي...نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

التوقيع

الهدف من الرحله هو تحويل 5.000 دولار الي 1.000.000 دولار

بمشيئه الله تعالي

مواعيد التوصيات

3.00 - 7.00 - 11.00 - 15.00 - 19.00 - 23.00(اهم ساعه )

التعديل الأخير تم بواسطة كويتى وبحب مصر ; 25-12-2011 الساعة 02:28 PM سبب آخر: املا
عرض البوم صور كويتى وبحب مصر  
قديم 25-12-2011, 02:26 PM
كويتى وبحب مصر كويتى وبحب مصر غير متواجد حالياً
عضو نشيط
افتراضي رد: الورشة الرسمية فى تحليل و توصيات اليورو دولار EURUSD

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ghlhv نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
والله ياكويتى انت زى العسل انت كويتى ولا مصرى

انتا اللى عسل ياعسل ياحبي انا كويتي ...
دنا اللى عاوز احللك الورور اسمع طبعا حلحله على قدى...
بص ... هوا جتني توصيه من المصري 3070 باى خلينا نوقف على النقطه دى... بس انا مدخلتش لانى بحب اضارب سريع وبنفس الوقت متابع التوصيه اللى انا بنيت عليها حلحلحتى..
ونزل لغاية اعتقد 2940 علشان يكسر اللى واخذينه باى من اسعار عاليه مثلا 33و32 وحرق حساباتهم حرق وبعدين طلع لغاية 3030 ودخلو الجماعه بقوه شرائيه اعلى للتعوض وسبرت عالى ؟؟؟ عاوزين يعوضو بسرررعه .. ولا كن فجاه رجع بيهم لغاية 2959 بعدين هما قالو كفايه ياورور انت هزئتنا قدام العالم حرام عليك؟؟ وبعدها استقر اليورو فو ال30 وهات ياتحت يافوق وخلاهم يعتقدو انه سل ههههه وسحب فيهم سحبه قويه وما خلاش حته مدخالهاش.. ووصل لغاية 3190 ونزل نزله قويه جدا ووصلت لغاية 3020 اعتقد على اغلاق السوق ... وبعديها استقر فوق 3040 لانه خلاص تعب من الفرفرفره بالناس؟؟؟ وحسب توصية المصري المذكوره اعلاه واللى انا بنيت كلامي عليها خلاص حيطلع فوووق ... بعد ما خسر الناس.....

هاه اىه رايك بالحلحله بتاعتي...نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

التعديل الأخير تم بواسطة كويتى وبحب مصر ; 25-12-2011 الساعة 02:28 PM. سبب آخر: املا