قديم 21-01-2012, 11:50 PM   المشاركة رقم: 6
الكاتب
Hema
عضو متميز

البيانات

الإتصالات
الحالة:
Hema غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : احمدبير2011 المنتدى : الارشيف
افتراضي رد: سوال لاهل الخبره

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمدبير2011 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
يا غالي في برنامج اسمه باك تست بيعمل لموضوع ده اوتوماتيك و يقول كفاءه الاستراتيجيه بس عايز حد يكون بيستعمله و يفهمني بيتنفذ ازاي
متأسف بحسبك تقصد الباك تست اليدوى

عندى اكسبيرت اعتقد هيفيدك ان شاء الله

الفكره انك هتفتح شارت العمله اللى انت عاوز تعمل عليها باك تست وتختار التايم فريم اللى هتجرب عليه وبعدين تدرج الاكسبيرت المرفق الى الشارت وتقوم بالضغط على F6 وهتظهرلك نافذة الباك تست تعلم على الفيجوال موود وتختار المده الزمنيه اللى عاوز تعملها باك تست وبعدين تضغط على ستارت هيفتحلك شارت جديد من بداية المده اللى انت محددها وهتلاقى السعر بتحرك قدامك كأن السوق شغال ..ساعتها تعمل ادراج لتمبلت الاستراتيجيه او المؤشرات وتشوف كفاءتها

الاكسبيرت فى المرفقات ومعاه كمان شوية اسكربتات عشان لو حابب تنفذ اوامر بيع وشراء على السعر فى الماضى وتشوف صفقاتك هتنجح ولا لأ

تحياتى يا غالى

الملفات المرفقة
نوع الملف: rar Trade_Simulator_Installer.rar‏ (35.0 كيلوبايت, المشاهدات 7)
عرض البوم صور Hema  
قديم 21-01-2012, 11:50 PM
Hema Hema غير متواجد حالياً
عضو متميز
افتراضي رد: سوال لاهل الخبره

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمدبير2011 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
يا غالي في برنامج اسمه باك تست بيعمل لموضوع ده اوتوماتيك و يقول كفاءه الاستراتيجيه بس عايز حد يكون بيستعمله و يفهمني بيتنفذ ازاي
متأسف بحسبك تقصد الباك تست اليدوى

عندى اكسبيرت اعتقد هيفيدك ان شاء الله

الفكره انك هتفتح شارت العمله اللى انت عاوز تعمل عليها باك تست وتختار التايم فريم اللى هتجرب عليه وبعدين تدرج الاكسبيرت المرفق الى الشارت وتقوم بالضغط على F6 وهتظهرلك نافذة الباك تست تعلم على الفيجوال موود وتختار المده الزمنيه اللى عاوز تعملها باك تست وبعدين تضغط على ستارت هيفتحلك شارت جديد من بداية المده اللى انت محددها وهتلاقى السعر بتحرك قدامك كأن السوق شغال ..ساعتها تعمل ادراج لتمبلت الاستراتيجيه او المؤشرات وتشوف كفاءتها

الاكسبيرت فى المرفقات ومعاه كمان شوية اسكربتات عشان لو حابب تنفذ اوامر بيع وشراء على السعر فى الماضى وتشوف صفقاتك هتنجح ولا لأ

تحياتى يا غالى

الملفات المرفقة
نوع الملف: rar Trade_Simulator_Installer.rar‏ (35.0 كيلوبايت, المشاهدات 7)