قديم 03-02-2012, 07:32 PM   المشاركة رقم: 31
الكاتب
ahmednoooh
عضو فعال
الصورة الرمزية ahmednoooh

البيانات

الإتصالات
الحالة:
ahmednoooh غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : ahmednoooh المنتدى : منتدى تعليم الفوركس
افتراضي رد: سر الفوركس مع العبد لله (احمد نوح )

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو بشار نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
مساء الخير

يعجبني بك يا احمد ان اغلب مواضيعك ارتجالية ومن جهدك الشخصي
تابعت الموضوع وحقيقه حاجة طيبة

لاااايك
هلا بك يا قرابة هلا و هلا يا اخى ابو بشار ...باشكرك والله على كلامك و اطرائك عنى ..و الله الواحد بيتعب و يعمل اللى علية و الباقى بتاع ربنا .....يا رب تكون فى النهاية الموضوع فية فايدة للجميع و شكرا على مرورك يا غالى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة • فهد • نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

هنظبطها على الاخر ان شاء الله
نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

شوف كده ... انا فاهم صح ؟

اية الميزة عن طريقة الدخول بتاعتى ... ؟ اعتقد ان الطريقة بتاعتك اضمن ... ولا اية ؟

الميزة ان ممكن لو انت حاطط امر معلق من كسر مستوى معين ( ممكن يكون فشنك ) يعنى ممكن ظل شمعة خبيثة تكسرة و يتفعل الامر و يرجع يرد عكس تانى علشان كدة انا فضلت من 10-15 نقطة قبل المستوى للضمان مش اكتر لكن الطريقتين ناجحتين
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد البشبيشى نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
السلام عليكم اولاا شكرا على طرح الفكره انا عملت على لو وهاى امس لئيت ان نقطة 3139 فى الو والهاى بعد الحساب هيه نفس النقطه هل حسباتى صح واله فيه حاجه غلط ولو صح يبئه فيه فيكره جمده
دة انت كدة يبقى وصلت لأهم نقطة و اللى هتصادفنا كتير لو ( طابق مستويين على خط واحد او فرق بينهم 3 او 4 نقط ) المنطقة دى هتكون مقاومة قوية جدا جداااا للسعر و فى حالة اختراقها تأكد ان السعر لازم يوصل للمستوى الذى يلية مباشرة بنسبة 99%
اه انا حصلت معايا مرة .. مفيش مشكلة
اية الفكرة اللى فى بالك بقى ؟

عرض البوم صور ahmednoooh  
قديم 03-02-2012, 07:32 PM
ahmednoooh ahmednoooh غير متواجد حالياً
عضو فعال
افتراضي رد: سر الفوركس مع العبد لله (احمد نوح )

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو بشار نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
مساء الخير

يعجبني بك يا احمد ان اغلب مواضيعك ارتجالية ومن جهدك الشخصي
تابعت الموضوع وحقيقه حاجة طيبة

لاااايك
هلا بك يا قرابة هلا و هلا يا اخى ابو بشار ...باشكرك والله على كلامك و اطرائك عنى ..و الله الواحد بيتعب و يعمل اللى علية و الباقى بتاع ربنا .....يا رب تكون فى النهاية الموضوع فية فايدة للجميع و شكرا على مرورك يا غالى

هنظبطها على الاخر ان شاء الله

شوف كده ... انا فاهم صح ؟

اية الميزة عن طريقة الدخول بتاعتى ... ؟ اعتقد ان الطريقة بتاعتك اضمن ... ولا اية ؟

الميزة ان ممكن لو انت حاطط امر معلق من كسر مستوى معين ( ممكن يكون فشنك ) يعنى ممكن ظل شمعة خبيثة تكسرة و يتفعل الامر و يرجع يرد عكس تانى علشان كدة انا فضلت من 10-15 نقطة قبل المستوى للضمان مش اكتر لكن الطريقتين ناجحتين
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد البشبيشى نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
السلام عليكم اولاا شكرا على طرح الفكره انا عملت على لو وهاى امس لئيت ان نقطة 3139 فى الو والهاى بعد الحساب هيه نفس النقطه هل حسباتى صح واله فيه حاجه غلط ولو صح يبئه فيه فيكره جمده
دة انت كدة يبقى وصلت لأهم نقطة و اللى هتصادفنا كتير لو ( طابق مستويين على خط واحد او فرق بينهم 3 او 4 نقط ) المنطقة دى هتكون مقاومة قوية جدا جداااا للسعر و فى حالة اختراقها تأكد ان السعر لازم يوصل للمستوى الذى يلية مباشرة بنسبة 99%
اه انا حصلت معايا مرة .. مفيش مشكلة
اية الفكرة اللى فى بالك بقى ؟