قديم 22-07-2010, 11:51 AM   المشاركة رقم: 31
الكاتب
بدون اسم
عضو متميز

البيانات

الإتصالات
الحالة:
بدون اسم غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : بدون اسم المنتدى : منتدى تعليم الفوركس
افتراضي رد: سكابينج نــــــــــــــــ الكون ـــــــــور

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mohamed Awad نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
الإستراتيجيـة إعتمادها الكبير علي البولينجـر ،، شوفي يا أختي هقولك علي كام مؤشر ادمجيهم مـع بعـض وحاولي تتابعيهم بس علي ديمـو واستعمليهم في الإسكالبينج لحد ما اجيبلك الخطــاف

1- بولينجـر
2- موفينج EMA 9 ومـوفينج SMA 5
3- مـؤشر الـ MACD
4- حاولي إنك تعملي قنـاة سعـريـة بواسطـة الترند علي قمم وقيعان المنظقة اللي هتشتغلي فيهـا
استعملي الأدوات دي علي فريـم الـ 5 دقايـق وعلي فريـم الـ 15 وإن شـاء الله هتتوصلي لنتيجـة كويسـة

وانا أوعدك اني هبحثلك أكتر في الموضوع ده بس الأدوات اللي قلتها ليكي دي حاولي تستعمليها وهتلاقي منها نتيجـة ان شـاء الله في نظام الإسكالبينـج ..
تحياتي ليكي وان شاء الله تكون محترفـة إسكالبينج

همسـة : الإسكالبينج لا يـُـستخدم فيه ستوب لوز لأنـه بيعتمد علي القنص في لحظات سريعـة جدا لا تتعدي العشر دقايق وبتكون بمجرد النظـر نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

إنتظروا مني قريبــاً إسكالبينــج الأخبــار نسبـة نجاحــه 120% ،، انا لا أفضل الإسكالبينج ولكن اسكالبينج الأخبار مختلف وهقدمـه بشكل مختلف بإذن الله

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
راح اسمع نصحيتك وانتظر الخطاف واسكالبينج الاخبار بس اوعى تتاخر علينا

التوقيع

لا اله الا الله
KSA

عرض البوم صور بدون اسم  
قديم 22-07-2010, 11:51 AM
بدون اسم بدون اسم غير متواجد حالياً
عضو متميز
افتراضي رد: سكابينج نــــــــــــــــ الكون ـــــــــور

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mohamed Awad نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
الإستراتيجيـة إعتمادها الكبير علي البولينجـر ،، شوفي يا أختي هقولك علي كام مؤشر ادمجيهم مـع بعـض وحاولي تتابعيهم بس علي ديمـو واستعمليهم في الإسكالبينج لحد ما اجيبلك الخطــاف

1- بولينجـر
2- موفينج EMA 9 ومـوفينج SMA 5
3- مـؤشر الـ MACD
4- حاولي إنك تعملي قنـاة سعـريـة بواسطـة الترند علي قمم وقيعان المنظقة اللي هتشتغلي فيهـا
استعملي الأدوات دي علي فريـم الـ 5 دقايـق وعلي فريـم الـ 15 وإن شـاء الله هتتوصلي لنتيجـة كويسـة

وانا أوعدك اني هبحثلك أكتر في الموضوع ده بس الأدوات اللي قلتها ليكي دي حاولي تستعمليها وهتلاقي منها نتيجـة ان شـاء الله في نظام الإسكالبينـج ..
تحياتي ليكي وان شاء الله تكون محترفـة إسكالبينج

همسـة : الإسكالبينج لا يـُـستخدم فيه ستوب لوز لأنـه بيعتمد علي القنص في لحظات سريعـة جدا لا تتعدي العشر دقايق وبتكون بمجرد النظـر نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

إنتظروا مني قريبــاً إسكالبينــج الأخبــار نسبـة نجاحــه 120% ،، انا لا أفضل الإسكالبينج ولكن اسكالبينج الأخبار مختلف وهقدمـه بشكل مختلف بإذن الله

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
راح اسمع نصحيتك وانتظر الخطاف واسكالبينج الاخبار بس اوعى تتاخر علينا